visitor analyticsvisitor analytics

ZADEOĞLU İNCESU'NUN SORUNLARINI DİNLEDİ

ZADEOĞLU İNCESU'NUN SORUNLARINI DİNLEDİ
12 Mart 2015 Perşembe 19:32

İl Özel İdare Genel Sekreteri Mahmut Zadeoğlu, İncesu Köyünü ziyaret etti.

Isparta'yı köy köy gezen İl Özel İdare Genel Sekreteri Mahmut Zadeoğlu'nun son duraklarından biri de Keçbiborlu İlçesi'nin İncesu Köyü oldu. Keçiborlu İncesuy’un sorunlarını dinleyen Zadeoğlu, notlarını aldı. Ziyaret sırasında Zadeoğlu'na Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak'ta eşlik etti.

Ova yolları bakım onarımı yapılacağı  su deposu için özel idareden ödenek ayrıldığını  söyledi Keçiborlu  Belediye başkanı Yusuf parlak ise  ELDERE’DEN Keçiborlu’ya   giden içme suyu hattından İncesu’ya  verilecek içme suyu hakkında bilgi verdi  Özel idare genel sekreteri Mahmut Zadeoğlu ilgilerinden dolayı Teşekkür etti  Her sorunuz en kısa zamanda çözüme  kavuşacaktır dedi .

,Zadeoğlu daha sonra Aydoğmuş Köyü'nü ziyaret ederek, burada da sorunları dinledi.








yusuf başkanın hakkında

yusuf başkanın hakkında
13 Mart 2015 Cuma 14:09

yaşa Yusuf başkan sen. söylentilerdeki tlf da tayyipin istersen seni seçimsiz bakan olarak atayayım dediğine inanmaya başladık.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

iktidar tam kadro burada !!!

alevlerin efendisi...
13 Mart 2015 Cuma 12:15

ısparta keçiborlu iktidarı tam kadro orada daha ne olsun sizin gibi nankörlere çöl bile haram olsun !!!!

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Özel İdare

İlçe Başkanı
13 Mart 2015 Cuma 10:18

Ya arkadaş, tamam belediye başkanı o masada, il genel meclis üyesi o masada ama Ak Parti İlçe Başkanı hangi vasıfla o masada oturup ahkam kesiyor? Önce, Keçiborlu ovasında ekilmeyen arazileri izinsiz olarak nasıl ektiklerinin ve hasat zamanı milletin ekinini römorklara yükleyip nasıl kaçırdıklarının hesabını versin Ağras Ailesi.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla