visitor analyticsvisitor analytics

ZABUN’DAN SERT YANIT

Zabun’dan sert yanıt
05 Kasım 2014 Çarşamba 22:27

Bugün o açıklamaları yapanlar 17 Aralık’ta neredeydi?

Süleyman Demirel Üniversitesi Doğu Kampüsüne yapılması planlanan yurt ve sosyal donatı alanlarıyla ilgili tartışma giderek büyüyor. Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Talip Türcan’ın konuyla ilgili açıklamalarına AK Parti İl Başkanı Osman Zabun sert sözlerle cevap verdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın sözlerinin suiistimal edildiğini belirten Zabun, “Sayın Cumhurbaşkanı, AK Parti camiası, topyekun Türkiye 17 Aralık’ta bu mücadeleyi verirken, bugün o açıklamayı yapan arkadaşlar neredeydi diye dönüp de sorarlar o zaman” dedi.


La havle ve leeee..

Ethem Kılıç
07 Kasım 2014 Cuma 19:13

Lafı gediğine koymak diyen isimsiz varlık, önce adını koy ki ortaya sana adam diyebilelim. Adam olsan ismini yazarsın.Ne malum senin o malum yapıdan olmadığın.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

lafı gediğine koymak diye buna denir

TEBRİKLER OSMAN BEY
07 Kasım 2014 Cuma 10:02

TEBRİKLER OSMAN BEY,HARİKA BİR tespit yapmışsınız.malum yapıdan insanlar buralara yorum yazabilirler ama BOŞ HEPSİ. GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMAZ. tespitin çok yerinde olmuş.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

La havle ve leeee..

Ethem Kılıç
06 Kasım 2014 Perşembe 22:19

Osman Zabun sen kendinin nerelerden geldiğini iyi bilirsin, benim anlamadığım Ak parti kadrolarının içinde senin gibi adamlar varsa Isparta'nın vay haline.Ak partilik demek şimdiki cumhurbaşkanımız sayın Erdoğan'ın bu davaya kendisini adadığı istanbul belediye başkanlığıyla başlayan ve başbakanlık ve bu günlere gelirken acaba sen hangi saflardaydın!? Menfeatin nerede sen orada değil mi? Senin bu özelliklerini sayın Davutoğlu da biliyor haberin olsun!!!

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnsan Olmak

Adem Solak
06 Kasım 2014 Perşembe 22:03

Bu Osman Zabuna sormak lazım, Talip Türcanı sen çok iyi tanıdığın halde onun paralel yapıyla hiç alakasının olmadığını bildiğin halde onun sadece ve sadece ilim ve bilim adamı kimliğini bildiğin halde, acaba 2 dönemdir sizin ve sizin gibilerin sayesinde Isparta merkez ve ilçelerinde Ak partinin belediyelerini sürekli kaybetmelerine sebep olurken o koltuğu halen işgal ettiğini unutturmak için mi bu açıklamaları yapıyorsun. Yazık ki ne yazık hala o koltukta oturuyorsun.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

laf konuştu bizimki

bombacı
06 Kasım 2014 Perşembe 17:13

yav bu zabun kimdir, necidir, hangi siyasi birikimi, tecrübesi vardır, entellektüel düzeyi nedir, Türk siyasi hayatına hangi katkısı olmuştur? bunların sahiplerine yağcılık ve yalakalık yapmaktan başka ne özelliği vardır. sırf laf olsun, dikkat çekeyim, aferin alayım diye yapılmış bir açıklama.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

zabun

YORUM
06 Kasım 2014 Perşembe 15:45

Isparta'ya çok kaybettirdi sn zabun...hala o koltukta oturuyor...menfaati yoksa konuşmaz böyle gibi...

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakiki Ispartalı

Akil Uslu
06 Kasım 2014 Perşembe 13:27

Osman Zabun sen ne zamandan beri AKP lisin , 17 Aralık öncesi ve sonrası çocukların paralel yapının okullarında mı değil mi, 30 Mart'ta ne yaptınız ki Ispartayı kaybettirmekten başka.Isparta ve halkına yapılacak olanları bari engellemeyin.Başkalarının 17 Aralık sürecinde ne yaptığını değil sen paralel yapıyla mücadele de bir açıklaman bile yok,önce çocuklarını aldır okullardan görelim...

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

eyyamcı

hacı şakir
06 Kasım 2014 Perşembe 13:01

bu ozman zabun tam eyyamcı olmuş. insan göz göre göre hırsızlığı över mi? bu ne yüzsüzlük böyle. ahirette ensenize vuracaklar hiç mi allahtan korkmazsınız, üç kuruşluk menfaat için değer mi soygunculuğu hırsızlığı desteklemek.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

17 aralık

yakup can
06 Kasım 2014 Perşembe 11:10

yaaa arkadaş ne bu 17 aralık adamlar resmen yolsuzluk yapmış poliste bunu yakalamış herkez masum ise çıkar yargılanır biter ne bu yaaa 17 aralık 17 aralık siz milleti kandırmaya devam edin bakalım

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorum

sağduyulu
06 Kasım 2014 Perşembe 08:12

Osman Zabun'u bu açıklamasından dolayı kutluyorum. Isparta'lınin ve Üniversite camiasının hissiyatını dile getirmiştir

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

balıkçızade

balıkçı
06 Kasım 2014 Perşembe 02:33

Tıraktör bekleme yapma ;)

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla