visitor analyticsvisitor analytics

ZABUN’DAN SERT ÇIKIŞ

Zabun’dan sert çıkış
12 Kasım 2014 Çarşamba 21:46

Zabun’dan sert çıkış

AK Parti’ye saldırmak Günaydın’ın boyunu aşar

Isparta Belediyesi’nin 2015 yılı bütçesinin görüşmeleriesnasında AK Parti’yi hizmetleri engellemekle suçlayan Belediye BaşkanıGünaydın’a AK Parti kanadından sert yanıt geldi. Belediye bütçesinin hayaliolduğunu söyleyen Zabun, “Önce işini yapsın, sonra AK Parti’ye laf söylemecesaretinde bulunsun” dedi.

unutmayız

araslı
13 Kasım 2014 Perşembe 17:23

Ziya bey memleket hizmetlerine ak parti red etti gibi bi cümle kullanmışsın. ama sana hatırlatırım bölge hastanesnin yapılmaması için kaç ay imza atmadığını ve buna rağmen ak parti sayesinde oranın bedelini alabildin bunu vatandaş unutmaz bay ziya

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zabun da Günaydın da haddini bilmeli

Ispartalı
13 Kasım 2014 Perşembe 13:10

ben bir Ispartalı olarak ikisinin de hadini bilmesi gerektiğini düşünüyorum. Yusuf Ziya'nın zaten bir katma değer yarattığı yok, zabun da teşkilata hakim olamadı daha. ikisi de Isparta siyasetinde bence söz sahibi olmamalı, Yusuf ziya günaydın partisinin yapması gereken açıklamaları yapıyor sonra lafı yiyince zabun beyden oturuyor yerine, işine bak yusuf ziya bey, siyasete fazla belirleyici olma sen belediye başkanısın şehri güzelleştir şehre çalış, üst siyaseti bırak partin yapsın

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NASIL BİR ZİHNİYET

OSMAN ÇELİK
13 Kasım 2014 Perşembe 12:20

ARTİSTLİĞİN SONU FİGURANLIKTIR.

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

had meselesi

onur
13 Kasım 2014 Perşembe 10:22

Ziya başkana laf söylemek senin boyunu aşar anca laf söylersin zaten başka bişeyin yok

2 Beğendim
64 Beğenmedim
 
Yanıtla

zabuna

belediyeci
13 Kasım 2014 Perşembe 08:06

sayın zabun sen ve sizler önce siz haddinizi blin öncelikle sen haddini biliceksin.biz bu memlekettte sizleride gördük belediye personelini ne hallere getirdiğinizide gördük belediye personeline yapılanları kimse unutmadı unutmazda siz önce personelle helalleşin sonra konuşun belediye hakkında sevgili zabun.

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla