visitor analyticsvisitor analytics

ZABUN TEKRAR BAŞKAN!

ZABUN TEKRAR BAŞKAN!
05 Ocak 2015 Pazartesi 15:31

11 Ocak 2015 tarihinde yapılacak AK Parti İl Başkanlığı Kongresi'nde mevcut Başkan Osman Zabun ile devam kararı alındı. Bugün Ankara'da Başbakan Ahmet Davutoğlu ile görüşen Osman Zabun'un İl Başkanlığı tekrar onaylandı.

Başbakan Ahmet Davutoğlu'nda katılacağı İl Başkanlığı kongresi için mevcut Başkan Osman Zabun ile devam kararı alındı. Bugün Ankara'da Başbakan Davutoğlu ile 1 saat görüşen Osman Zabun kongreye tek liste ile çıkacak. 

ıspartalı

ak teşkilat
02 Şubat 2015 Pazartesi 10:26

nuri başkan kendisi kazanmak istemedi belediye başkanlıuğıunı.il başkanı çok çırpındı ama olmadı. 4 yıl çaşışmazsan belediye başkanlığına çıkdığın zaman kimse seni tanımaz seçimi kaybedersin.hayırlısı böyleymiş.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eleştiri

ak gönüllü
07 Ocak 2015 Çarşamba 13:30

SAYIN BAŞBAKANIMIN GÖRÜŞÜ VE KARARINA BİR AKPARTİLİ OLARAK SAYGI DUYARIM AMA;BİR KONU VAR BAŞBAKANIN ATLADIĞI YADA HABERİNİN OLMADIĞI.OSMAN ZABUN SEÇİM SIRASINDA NURİ BAŞKANIN YANINDA OLMAYARAK HEM ISPARTA BELEDİYE BAŞKANLIĞINI KAYBETTİRDİ , HEMDE İLÇESİ ŞARKİKARAAĞAÇTA MEVCUT AKPARTİDEN SEÇİLİ BELEDİYEYİ SEÇİMLE BBP TESLİM ETTİ KAYBETTİ.SONRAKİ SEÇİMİDE Mİ KAYBETMEK İSTİYORSUNUZDA BÖYLE ISPARTAYA YARARLI OLAMAYAN BİRİNE İL BAŞKANLIĞINI LAYIK GÖRÜYORSUNUZ.

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mhp ye hayırlı olsun

mhp ye hayırlı olsun
06 Ocak 2015 Salı 16:33

MHP ye ikinci vekil şimdiden hayırlı olsun mevcut vekillerde ilk 2 sırada olur.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Demokrasi adina

doğruyu soyler
06 Ocak 2015 Salı 09:31

İsparta zaten belli de Yalvaca da bir avukat kokenli birini tayin edinde orada başkansiz kalmasin. Demokrasi seçim değil geçimli birini istiyor demekki. Yalvaç yerel gazetelerde 3 isim onermiş.. Bu insanlar kim bir gorüşün. Ali Buba, Hayri Uyar ve Gülhanim Mutaf.bir şaibeleri yok. Yalvaç ihmale gelmezzzzzzzzzz

30 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gülsüm

saliha
05 Ocak 2015 Pazartesi 19:47

kadın kolları başkanımız milletvekili olsun.emekleri çok ıspartada

62 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık

Ak Ali
05 Ocak 2015 Pazartesi 19:43

Çok yazık ısparta'ya...

46 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yakışır ama

Ispartalı
05 Ocak 2015 Pazartesi 18:09

Say'ın osman zabun beyi biz Milletvekili olarak görmek istiyoruz

4 Beğendim
86 Beğenmedim
 
Yanıtla

IP no?

hayret
05 Ocak 2015 Pazartesi 17:00

yayınlanan ilk beş yorumun IP adresi aynı olabilirmi?!!!!

7 Beğendim
67 Beğenmedim
 
Yanıtla

EMİR TEBLİĞİ

bekir
05 Ocak 2015 Pazartesi 16:33

Başbakan Davutoğlu ile 1 saat görüşen Osman Zabun kongreye tek liste ile çıkacak. sözü bana ey delegeler gelin bana bağlılıklarınızı bildirin yoksa çizerim uyarısını hatırlattı

91 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hani demokrasi

meltem
05 Ocak 2015 Pazartesi 16:09

bu emri vaki atamayla ısparta halkının iradesiyle dalga geçmek alaya almaktır.

82 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

anormal ve vahim durum

mehmet
05 Ocak 2015 Pazartesi 15:53

bu iş normal bir işe benzemiyor. zorla dikta ettirilen kabul edilmesi istenen belirli bir bölge sorumluluğunu bir çete oluşumuna verilen mafya usulü bir atama olarak görüyorum.

86 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

inanması güç

rıza
05 Ocak 2015 Pazartesi 15:50

benim ülkem hukukun üstünlüğünde demokrasi ile yönetildiğini zannediyordum ama öyle değilmiş merkezden padişah ıspartaya vezir atamış öğrenmiş olduk. kongrede delegeler köle olarak biatlarının semorisi olacağa benziyor.

85 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

kongreye ihtiyaç kalmadı anlamında mı

basri
05 Ocak 2015 Pazartesi 15:46

peki 11 ocakta ki il yönetimi seçimine gelecek delegeler padişahım çok yaşa diyerek bağlılıklarını mı bildirecekler.

97 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla