visitor analyticsvisitor analytics

ZABUN’DAN ŞOK SÖZLER

Zabun’dan şok sözler
20 Ağustos 2015 Perşembe 03:51

Günaydın’ın aklı dengesinin yerinde olup olmadığından endişe ediyoruz.

Isparta’nın kanayan yarası haline gelen ITKM inşaatıyla ilgili Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, yüklenici firmaya gönderilen fesih ihtarnamesiyle ilgili bu ekranlardan açıklamalar yapmış, inşaatın geciktirilmesiyle ilgili ise Ak Parti cephesine yönelik şok iddialarda bulunmuştu. Günaydın’ın iddialarına cevap Ak Parti İl Başkanı Zabun’dan geldi. Zabun’un Günaydın’a yönelik açıklamaları kadar, sözleri de çok ağır ve sertti. İşte o çarpıcı açıklamalar



SAYGISIZ!

MILLET
20 Ağustos 2015 Perşembe 14:22

BU HAKARET SECILENDEN DAHA ZIYADE SECENLERE! ZATEN SECMENE SAYGINIZ HIC OLMADIKI!

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

FABRİKA AYARLARI

AK PARTİLİ
20 Ağustos 2015 Perşembe 14:10

Ne demişti bir büyüğümüz. Ak Parti fabrika ayarlarını geri dönmeliyiz yoksa sonumuz kötü. Aynen katılıyorum. 2001 ruhuna geri dönmeliyiz. Bu partiyi kuranları ve küsenleri geri getirmeliyiz. Biz bize yeteriz. Sayın Zabun o tarihde nerede isen oraya dön lütfen. Sadece siz değil "sırf Ak Parti iktidar oldu diye dönenler de gitsin. Biz dönek değiliz.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

oluyor

olan ıspartaya
20 Ağustos 2015 Perşembe 14:09

belediye başkanın k****32 de yaptığı açıklamaları anlamakta zorlanıyorum. Kurduğu cümlelere bir bakın ne demek istediğini anlamak gerçekten zor

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

boşş

leyla
20 Ağustos 2015 Perşembe 13:02

hadi ozi onun haklı gittik senin neyin gitti oziii balaman dönemınde gördük sizi

3 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

alettin
20 Ağustos 2015 Perşembe 10:11

zabun işte ortalık karışık memeleketin durumu sayelerinde yangın yeri şimdi gündem değiştiriyor.

5 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla