visitor analyticsvisitor analytics

YÜRÜTME KARARI DURDURULDU!

YÜRÜTME KARARI DURDURULDU!
23 Aralık 2014 Salı 14:57

Fevzi Paşa İlkokul Müdürü iken görevinden alınan Okul Müdürü Yavuz Akpınar, açtığı davayı kazandı. ISPARTA İdare Mahkemesine dava açan Fevzi Paşa İlkokul Müdürü Yavuz Akpınar hakkında Milli Eğitim Müdürlüğü'nün görevden alma işleminin yürütmesi durduruldu.

Okul Müdürü Akpınar'ın Avukatı Ülkem Baş ise, yürütmenin durdurulduğunu ancak yargılamanın devam ettiğini söyledi. Baş, mahkemenin kararını takdirle karşılayacaklarını söyledi.

adalet yok

ali
25 Aralık 2014 Perşembe 18:24

o kadar çalışıp çabalıyor sınav kazanıyorsun.mülakat geliyor.mülakatta listede varsan kazanıyorsun.istediğin okula atanıyorsun.liyakatın olmadığı yerde her şey olur.nasıl hak ediyorsanız o şekilde yönetilirsin.

331 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mahkeme kadıya mülk değil

fosil düşmanı
24 Aralık 2014 Çarşamba 23:19

Bakıyorum bu habere bütün sevinenler devrik müdürler. Yıllardır müdürlük yapıp kurumunu bir adım ileriye taşıyamamış, heyecanı bitmiş vizyonsuz insanlar kendilerinden başka kimsenin bu işi yapamayacağını sanıyor ve öğretmenleri hakir görüyorlardı. Şimdi beğenmediğiniz öğretmenliği siz yapında görelim. Sanki ananınızın karnında müdürlük stajı yapıp da doğdunuz.ne kadar ciyaklasanızda kurtulacağız sizden. Mahkeme kadıya mülk değil hele siz kadı hiç değilsiniz haddinizi bilin.

3 Beğendim
418 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hak

Mehmet Ali
24 Aralık 2014 Çarşamba 11:26

Tebrikler.Hak yiyicilere tazminat davası açmak lazım.Puan verenlede de dava açmak lazım.Olan bizim çocuklara oluyor...

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ACINACAK HAL

MİLLİ EĞİTİMİN HALİ
24 Aralık 2014 Çarşamba 08:13

GÖRÜYORSUNUZ MİLLİ EĞİTİMİN HALİNİ NE HALLERDE KİM GELİRSE GELSİN HİÇ FARKETMEZ HEP AYNI OLACAK DEĞİŞMEZ HERKES KENDİ BİLDİĞİNİ UYGULAYACAK OLAN BİZİM ÇOCUKLARIMIZIN ALACAĞI OKUL EĞİTİMİNE OLACAK BİRDE SİZİ EĞİTEN OLSA...

88 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DANIŞTAY KARARI VAR

BİR MAHKEME KARAI DAHA
23 Aralık 2014 Salı 23:29

DANIŞTAYDA AÇILMIŞ BİR DAVA VARMIŞ. MESLEK LİSESİ MÜDÜRÜ KAZANMIŞ VE BUNA GÖRE ATANACAKMIŞ. HATTA ATANAMASIN DİYE OKULUN BİRİSİNİN ADINI GÖNEN FEN LİSESİ YAPMIŞLAR.

448 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE OLACAK ŞİMDİ

DAVRAZLI
23 Aralık 2014 Salı 19:39

Ak Partinin yanlış yaptığı politikalardan en büyüğü milli eğitim politikasıdır. Peki ne olacak şimdi. Eğitim allak bullak olacak gene. Ayrıca madem yanlış uygulama var şimdi mi karar verilir be kardeşim. Yazık ya bu milletin çocuğuna.

315 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MEB

Ali Topuz
23 Aralık 2014 Salı 19:21

Milli eğitime atanan herkes öğretmen olarak atanır, bence emekli oluncaya kadar müdürlük olmamalı. müdürler 5-6 sene çalışıp başka yere gitmeli.

9 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

kul hakı yeme cehennem bekliyor

öğretmen
23 Aralık 2014 Salı 18:20

sevgili kardeşim yavuz önce seni tebrik ediyorum kul hakı yiyen insanların itibari ile oynayan kanunsuz hukuksuz yapılan işleme dur dedin ayrıca artık ıspartada hakimler var diyebiliriz teşekkürler

352 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hak

Umut
23 Aralık 2014 Salı 17:17

Allah çok büyük hak yerini buldu

219 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

dürüst

VELİ
23 Aralık 2014 Salı 17:06

sahte değerlendirmelerin hepsi ortaya çıkacak inşallah

128 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok güzel

öğretmen
23 Aralık 2014 Salı 17:03

bu milli eğitimi kendinin sananlara verilmiş bir cevaptır..

173 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ohhhh iyi olmuş

adalet
23 Aralık 2014 Salı 17:01

Bakalım milli eğitimdeki hak yiyicilerin sıradaki planları ne?

127 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla