visitor analyticsvisitor analytics

YURT-KUR'U ZİYARET ETTİ

YURT-KUR'U ZİYARET ETTİ
25 Eylül 2014 Perşembe 18:33

YURT-KUR'U ZİYARET ETTİ

AK Parti Milletvekili Recep Özel, Yurt-Kur İl Müdürlüğüneyeni atanan Mustafa Erçevikbaş'ı ziyaret etti.

Milletvekili Özel, yeni eğitim öğretim yılının başlamasıylabirlikte hayırlı uğurlu ziyaretinde bulundu. Yurtlar hakkında bilgi alanMilletvekili Özel devletin kiralama usulü açılacak yeni yurt kapasitelerihakkında görüş alışverişinde bulundu.

sonuç ne?

aık partili 32
29 Eylül 2014 Pazartesi 18:29

sayın vekil,yediklerin içtiklerin senin olsunda,sonuç ne? Isparataya gelen değerli öğrencilerimizin barınma sorunu ile ilgili bir çözüm ortaya koydunmu? Yoksa öğrencilerin özel yurtlarda veya kiralarda sürenmesine devam mı?Hangisi?Seç birini?

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SANA DÜN BİR TEPEDEN BAKTIM AZİZ İSTANBUL

AZİZ YILDIRIM
26 Eylül 2014 Cuma 00:50

AZİZİYE TABYASI HAZIR. Sayın vekil. Isparta gibi aziz diyardan bir vekilsiniz. ama bugüne kadar buraların kıymetini bilemediniz. işte bunun için başarılı değilsiniz. ne zaman Ispartalı olacaksınız. biz üçyüz Ispartalı idik bir zamanlar. şimdi siz yoksunuz aramızda. Isparta da eğitim işini de çok vahim durumda gördüm. SINIFTA KALMIŞIZ

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HANİ NEREDE

abidin
25 Eylül 2014 Perşembe 22:57

Seçim öncesi bir dünya vaat vardı . Dev yurtlar yapıp öğrencileri O malum evlerden kurtaracaktınız. Şu anda binlerle ifade edilen öğrenciler aynı şartlarda veya ilkel ama pahalı apartlarda kalıyor peki ne oldu o vaatlere. Bu işler basına poz vermekle olmaz icraat lazım icraat. Yurt kuru ziyaret ettiniz problem çözüldü öylemi ..

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ DEĞİŞİYOR

ISPARTAYA YENİ MÜDÜR GELİYOR
25 Eylül 2014 Perşembe 21:04

Burdur'DAN GELECEĞİNİ ÖĞRENDİĞİMİZ Süleyman ÇAKICI Milli Eğitim Müdür Vekili oluyor. Haberi Bucakta Bayram ÖZÇELİK'in bulunduğu toplantıda konu etmişler.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla