visitor analyticsvisitor analytics

YÜREKLER AĞZA GELDİ

Yürekler ağza geldi
24 Mart 2015 Salı 23:23

Üç aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı

Davraz Mahallesi Cezaevi kavşağında meydana gelen trafik kazası korkuttu. 3 aracın karıştığı kazada 2 kişi yaralandı. İşte kaza yerinden sıcak görüntüler...


KAPAK İYİDİR. TÜRKİYEDEKİ KAZA SEBEPLERİ

tamer CAHİLLİK ZOR.
25 Mart 2015 Çarşamba 18:21

1- İnsan Faktörü % 662- Sürücü % 273- Yolcu % 14- Araç Faktörü % 55- Yol Faktörleri % 1%66’lık oranla trafik kazalarının en önemli nedeni olarak karşımıza çıkan “insan faktörünün” ortaya nasıl çıktığını;a) Acemilikb) Dikkatsizlikc) Uzun süre uykusuzlukd) Hatalı sollamae) Aşırı hızf) Fazla yük taşımakg) Alkollü araç kullanmakh) İlaç kullandıktan sonra araç kullanmaki) Trafik kurallarını dikkate almamakj) Rutin araç bakımlarını yaptırmamak şeklinde a

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tenekeciii

reisss
25 Mart 2015 Çarşamba 11:24

İstatistik diye bişey var.Ispartadaki kazalara bakın internetten arşivi bir tarayın.Kuş serisi %80.Bu yürüyen tenekelerin trafiğe çıkması yasaklanmalı.Sanayi bu kaza yapmış yürüyen tenekelerle dolu. Apaçi arabası.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kuşşşşş

halk
25 Mart 2015 Çarşamba 11:22

Araba çok önemli.Ne kadar şoför olursan ol araba bazı yerlerde seni kurtarır. Arabada ESP,ABS yoksa sıkıntı. Normal hızda giderken aniden önüne birşey çıktı diyelim.90km ile eğirdire gidiyorsun.Önüne köpek çıktı ve direksiyonu kırdın.Ne olacak? Araba arkadan kendini salarsa ne kadar şoför olursan ol spin atarsın.Seni ESP kurtarır. Binlerce deneme yapılarak geliştirilen arabalar var artık. Hiçbir güvenliği olmayan airbag,abs,esp,ebd vs olmayan torosa güvenipte ben şoförüm diye kendinizi kandırmayın. Ahıreti boylarsınız. Öbür yürüyen tenekelere zaten lafım yok.Isparta burdur kuş serisi boldur.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hurdacı

mert
25 Mart 2015 Çarşamba 11:16

93 model arabanın gittiğine dua et kardeş.:)

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kuş bahane

tamer
25 Mart 2015 Çarşamba 09:45

at sahibine göre kişner.kurallara riayet etme kuş du model muhabbetine girin.1993 den beri araç kullanıyorum.yaralı hiç bir kazaya karişmadım. not: araç modeli 93 Toros. aracı insan kullanacak. araç insanı kullanmayacak . gücün yettiği kadar araca binersin.üstüne çıkarsan o sana biner.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

civciv

qwerty
25 Mart 2015 Çarşamba 00:01

Klasik Isparta kuş serisi kazaları. Bu hurdalardan Isparta kadar bol miktarda olan il yoktur. Bu hurdaları diğer illerden toplayıp burada fahiş fiyata satıyorlar. Bildiğin yürüyen teneke yada yürüyen tabut.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla