visitor analyticsvisitor analytics

YÜREĞİMİZ YANDI

Yüreğimiz yandı
07 Ağustos 2016 Pazar 13:45

Yüreğimiz yandı

Siirt'te hain terör örgütü PKK'lılarla girdiği çatışmada şehit düşen ISpartalı Jandarma Uzman Çavuş Yunus Emre'nin Isparta'daki evi Türk Bayraklarıyla donatıldı. Binbirevler Mahallesinde acılı baba İsmail ve anne Emine ile birlikte kardeşleri Mustafa ve Osman acı haberi bu sabah aldılar. İl Jandarma Komutanlığı ile Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü ekipleri 112 sağlık ekipleriyle birlikte acı haberi aileye verdiler.

1 AY SONRA DÜĞÜNÜ VARDI

Şehit Uzman Çavuş Yunus Emre Rabia Alyüz ile nişanlıydı. Biray sonra da düğünleri vardı. Siirt'te evlerini dahi hazırlamışlardı.

Şehit Uzman Çavuş Yunus Emre Siirt'teki görevine 20 Temmuz'ta başlamıştı.

Ölüm DE VAR

ABdullah
08 Ağustos 2016 Pazartesi 14:54

Ailesi asgari ücretle ev geçindiremezsin deyince uzman çavuş olmuş. Yazık oldu. ALLAH rahmet eylesin. İşi de vardı ıspartada.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hain parelel

Murat
07 Ağustos 2016 Pazar 16:37

Sayın yetkililere sesleniyorum;hdpli belediyelere ne zaman kayyum atanacak dershaneleri ne zaman kapatılacak....

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAHIM YAKINLARINA SABIR VER

Melih
07 Ağustos 2016 Pazar 15:22

Allah geride kalanlara sabır versin

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah Rahmet Eylesin

ahmet
07 Ağustos 2016 Pazar 14:16

Şehidimize Allah rahmet etsin. Allah yakınlarına sabır versin. Zor günlerden geçiyoruz Maalesef kafir, münafık, vatan haini hepsi birlikte iş tutmuş saldırıyorlar bu yüzden gün birlik olma zamanı. Allah bu millete ve ümmete zeval vermesin. Şüphesiz Hak' kın vaadi günü gelince gerçekleşecektir. Yeise düşmek yok, herkes bu dünyanın hak ile batılın mücadelesinin gerçekleştiği bir imtihan dünyası olduğunu unutmasın. Bu ülke üç beş kendini bilmezin ahmaklığına teslim olacak değildir elbet.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla