visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 20:38

YUNUS EMRE'NİN CESEDİ BULUNDU

YUNUS EMRE'NİN CESEDİ BULUNDU
07 Haziran 2017 Çarşamba 18:19

YUNUS EMRE'NİN CESEDİ BULUNDU

YUNUS EMRE'NİN CESEDİ BULUNDU

Isparta Darıderesi Göleti'ne ait dolu savaktaki tahliye havuzuna düşerek kaybolan 12 yaşındaki Yunus Emre Doğan için Antalya Emniyet Müdürlüğü'nden gelen dalgıç polisler çalışma başlattı. İtfaiye ekiplerinin birkısmını su motoru ile tahliye ettiği suya giren dalgıçlar, kısa sürede Yunus Emre Doğan'ın cesedine ulaştı. Sudan çıkarılan Yunus Emre Doğan'ın cenazesi Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi morguna gönderildi.

sayın vali

oktay 32
08 Haziran 2017 Perşembe 12:03

AFAT EKİPLERİNDE DALĞIÇ VARMI YOKMU POLİSLERDEN KURULU DALĞIÇ VARMI YOKMU İTFAİYE EKİPLERİNDE DALĞIÇ VARMI YOKMU OLMASI LAZIMMI DEĞİLMİ BİZİM KÖYDE MEHMET AMCA VAR ONA SORUN YOKSA O İLĞİLENİR EYYYY ISPARTALILARRR

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOKMUŞ

DALGIÇ
08 Haziran 2017 Perşembe 09:45

Isparta da daha önce dalgıç timi vardı ve yakın zamanda gönderildi. giderken tepki göstermeyen ISPARTA lı şimdi canı yanınca bağırıyor.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandas
08 Haziran 2017 Perşembe 08:52

Dogru durust yuzme havuzu bile yok...kaldi ki dalgic olsun.isparta fa_kir bir sehir her konuda

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

dalgıç yok

beceriksiz idareciler
07 Haziran 2017 Çarşamba 22:22

Göller bölgesinde dalgıç yok.Bunu düşünecek idarecide yok maalesef.

20 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla