visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 23:30

YÜCE'NİN BU AÇIKLAMALARI ÇOK KONUŞULACAK!

YÜCE'NİN BU AÇIKLAMALARI ÇOK KONUŞULACAK!
20 Haziran 2016 Pazartesi 13:38

YÜCE'NİN BU AÇIKLAMALARI ÇOK KONUŞULACAK!

Adalet ve Kalkınma Partisi Isparta Milletvekili Said Yüce, Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü ile Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği atamaları konusunda; "Karışmıyorum dediysem ben bu şehrin milletvekiliyim. Benim kanaatim önemlidir, görüşüm sorulmalıdır" diye konuştu.

Fakat arkasından yaptığı açıklama ise tam bir skandaldı. Yanio iki müdür bu durumda dürüst ve ahlaklı değil miydi? Dürüst ve ahlak kavramıne? İsmi geçen o iki insanın itibarı ne olacak? İşte çok tartışılacak o skandal ve bir o kadar da manidar açıklama olmuştu.

Isparta ise Said Yüce’nin bu açıklamalarına kitlendi. Birçok vatandaş bu açıklamaları skandal olarak nitelendirdi. Bakanlık tarafından yapılan atamaları Milletvekilinin hangi sebepte karışır olduğunu tartışmaya başladı. Atama krizi uzun süre konuşulacağa benziyor. Ancak Yüce’nin bu açıklamalarından dolayı arkasından ne tür bir açıklama yapacağı merak konusuoldu. Bakanlığın atadığı isimler için dürüst ve ahlaklı olmasını istedi.

VATANDAŞLAR İŞTE BU YORUMLARLA YÜCE'ye YÜKLENDİ!



 

Nesi Vardi

mydnose
22 Haziran 2016 Çarşamba 00:27

Isparta kamu hastaneleri kurumu turkiye birincisi oldu ve genel sekreter degisecekmis allah askina basarinin kriteri nedir biri soylesin biz calisanlar genel sekreterimizden memnunuz yerine de kimseyi istemeyiz ....

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekile

ıspartalı
21 Haziran 2016 Salı 08:53

sayın vekil bir bakan atama veya herhangibir kuruma atama yaparken bana soracak hali yok.elbetteki vekile ve ıspartada brokrası olarak kim önde ise o kişiye soracak.sayın vekil sen önce brokrasisinin nasıl işledigini ögren cemaat evlerini gezmekten ıspartanın sorunlarını ve işleyişi ögren.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vekil

Cemre
21 Haziran 2016 Salı 00:11

Hal sana yüce vekil sustur ahlâksız olan atamaları

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Komik

Ispartalı
20 Haziran 2016 Pazartesi 23:08

Sanki atamaları bakanlar kendileri yapıyor. Atamaları bakan vekile mi soracakmış. Lafa bak. Isparta'ya düşünülen adı geçen zatları bakan yakınen tanıdığı için atamak istedi zaten. Vekillerin rolü yok.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla