visitor analyticsvisitor analytics

YÜCE'DEN ORTAK AKIL VURGUSU

YÜCE'DEN ORTAK AKIL VURGUSU
18 Eylül 2015 Cuma 18:17

YÜCE'DEN ORTAK AKIL VURGUSU

AK Parti Isparta İkinci Sıra Adayı Said Yüce ilk mesajınıverdi.  Yüce, " Biliyorsunuz benAmasya Milletvekiliydim. Tabi Isparta ve Barla bizim için çok önemli. Bundansonra el ele verip ortak akılla çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Yüce Rabbimhayırlı işlere vesile olmayı bizlere nasip etsin.Daha sonra geniş birdeğerlendirmede bulunacağım" dedi.

Hakki bulut

Ne farkeder
21 Eylül 2015 Pazartesi 23:00

Şarkıcımı türkücmüsünbilmem ama LAN puşt kim imza toplamış salak pis yalaka ispat et Hakki bulut puştu

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

neerden

ibrahim
21 Eylül 2015 Pazartesi 18:52

İsparta hakkinda ne bildigini cok merak ediyorum allah kolaylik versin ak parti ve eski amasya vekiline

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bitik ısparta

ramazan şenol
21 Eylül 2015 Pazartesi 09:44

Isparta da siyaset ve siyasetçi dibe vurmuştur. Isparta 5 sene daha hizmet alamayacaktır görünen tablo budur. Isparta iktidarın umrunda değildir. Menfaati uğruna ıspartayı satanlar yatacak yeriniz yok.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha bitmedi

mazlum
20 Eylül 2015 Pazar 22:39

Bakışların biraz cesaret versin. Korkuyorum hezimetini söylemeye. Söyle ne olur kemikçilere vaadlerini. Merak etme sen biletini alırız. Yalakaların nutuklarını dinleme. Zokayı yutunca inleme. Feryadı figan eyleme. Recebe olursun danışman.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hüsran

Hüsran
20 Eylül 2015 Pazar 22:12

Isparta dan kaliteli becerikli tuttuğunu koparan bir hemşerimiz çıkmadı mı yahu kardeşim. Bir sürü kaliteli Ispartalı aday vardı.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eleştiri

mazlum
20 Eylül 2015 Pazar 20:47

Neyin ortak aklı sen saray destekli deli mecnup soytarısı. hangi ortak akıl. Yolun yol değil dinin din değil kulun kulunun kulu. aklın senin değil zikrin zikir değil fikrin fikir değil. hangi ortak akıl.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

Blgn
20 Eylül 2015 Pazar 08:08

Mebusan meclisine donen parlementoda her çeşitten ınsan varsa Partıye destegını sadakatle surduren, fabrıka ayarları bozulmamış bir kesimin temsilcisi de bulunmalıdır kışının nereli oldugu degıl kapasıtesı onemlıdır. Saidi Nursının de memleketı ve mezarı bılınmez ama mılyonlar ıspartaya hatırasını zıyarete gelır. Isparta açtıgı buro çalışmayınca sıyasete gırıp **** memurun avukatlığını yapan siyasetçilere layık değildi. İnşaallah Aday ıhlaslıdır Davutoglunun liste çalışması ümit verıcı

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayirli hizmetlere de vam

Osman Arslanli
19 Eylül 2015 Cumartesi 05:07

Said bey ïspartamıza hayirli olsun.Durmak yok hizmete ďe yola da devam.

4 Beğendim
44 Beğenmedim
 
Yanıtla

il genel meclisi

hakku bulut
19 Eylül 2015 Cumartesi 03:10

Biraz haysiyet denen karekter denen birşey kalmışsa Recep Özel için imza toplayan tüm İl genel meclisi istifa etmelidir.

41 Beğendim
39 Beğenmedim
 
Yanıtla