visitor analyticsvisitor analytics

YÜCE’DEN HEYKEL ÇIKIŞI

YÜCE’DEN HEYKEL ÇIKIŞI
13 Haziran 2017 Salı 22:20

YÜCE’DEN HEYKEL ÇIKIŞI

AK Parti Milletvekili Said Yüce, belediyelerin şehrin belirli noktalarına yapmış olduğu heykelleri eleştirdi. Bazı belediyeleri heykel meraklısı olarak nitelendiren Yüce, kendisine ait sosyal paylaşım sitesi  Facebook’tan fotoğraflar paylaşarak sitem etti.  

Milletvekili Yüce, bir dinozor heykeli fotoğrafı ve diğer heykellerin fotoğrafını paylaşarak; “Maalesef bazı belediyelerimiz heykel meraklısı. Medeniyet ve irfanımız bu değil. Eğlence ile maneviyat! İlahi huzur ve huşunun bulunabileceği yer ile eğlence ve dünyevi haz'zı nasıl yan yana getirebildin. Yazık, çok yazık! keşke sadece işlerini yapsalar” dedi.



 

Heykel

Süheyla
14 Haziran 2017 Çarşamba 16:47

Peygamber efendimiz, Mekke'yi fethettiğinde, Kabedeki putları bizzat kendisi kırmıştır. Şimdi Allahın yasakladığı, Resulullahın kırdığı heykelleri Belediyelerimiz yeniden yapıyor. Bunlar islama uygun hareketler değil. Onun yerine fakir fukaraya yardım edin.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

GUZEL

ISPARTA
14 Haziran 2017 Çarşamba 16:39

ISPARTA KULTÜRÜ YAŞANAN MODERIN ŞEHIR AKŞAM OLDUMU RAHAT YURUNE BILEN ŞEHIR

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İthallllll

vekil
14 Haziran 2017 Çarşamba 15:40

Said Yüce vekilimiz bize memleketi Amasya'dan sesleniyor !!!! kendisinin boş muhabbetlerini dinliyoruz... Buyurun Said beyyyyy

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADI VEKİL İŞTE

118
14 Haziran 2017 Çarşamba 13:59

Peki aynı zamanda Ispartalı olmayan torpille milletvekili olan şahıs sen işini yapıyor musun? Telefonlara bakmayıp kaçmaktan başka? Nurcuymuşsun hangi garibanı sevindirdin? şerden başka ne bilirsin sen? sekülerislamı,islamafobiyi ve dini bile sadece araç olarak kullanıyorsun.sana oy verdim. keşke ellerim kırılaydı da vermeyeydim.

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haşim kaynar
14 Haziran 2017 Çarşamba 13:07

O (SAİD YÜCE) ISPARTANIN ÇARSINI GÖRMÜYOR AMLAŞILAN. MİMAR SİNAN CAMİNİN KARŞISINA KOYULAN ASLAN HEYKELLERİMİDİR NEDİR MİLLET FOTOĞRAF ÇEKİLİYOR. KALDIRIMI DARALTMAKTAN BAŞKA BİR İŞE YARADIĞI YOK. MASRAFI CABASI AMA BELEDİYECİLİK POLİTİKASI İŞTE...

10 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

siz yaşıyormuydunz?

mehmet
14 Haziran 2017 Çarşamba 11:06

Siz sadi beyin gölgesinde yok oldunz. şimdi kalkıp insanları ayrıştırı dil kullanıp sinir uçlarıyla oynayıp gündeme gelme çabalarınız size bir şey kazandırmaz,iş yapın iş.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ya

81
14 Haziran 2017 Çarşamba 10:27

Belediyelerin %90 Akp de belediye başkanlarını toplasın orda söylesin kendi kendine sitem etmeye gerek var mı.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

OTOPARK

Ispartalı
14 Haziran 2017 Çarşamba 08:31

Sayın Basın mensupları! Belediyenin, Valiliğin arkasındaki yaptığı otoparkla ilgili neden acaba hiç haber yapmıyorsunuz. Kaçıncı defa kazılışı ve yapılışı bu paralar kimin cebinden çıkıyor,sizler bu durumu yazamıyorsunuz ve göremiyorsunuz basında bir tutukluk var bu na hangi sebebin neden olduğunu anlayamıyoruz ?????? Sayın BASIN MENSUPLARINA DUYRULUR.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Umut
13 Haziran 2017 Salı 23:54

Bunlar Melih Gökçek heykelleri değil mı?

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HEYKELLER İÇİN VERİLEN PARALARA ÇOK YAZIK!!!

ÇOK YAZIK.
13 Haziran 2017 Salı 22:35

ISPARTA BELEDİYESİ NİN HEYKELLER İÇİN ÖDEDİĞİ PARA ;HEPİMİZİN ÖDEDİĞİ VERGİLERLE YAPILMIŞTIR.hEYKELLER İÇİN ÖDENEN PARAYA ÇOK YAZIK OLDU.bU PARALAR FAKİRLERE VERİLSE BUNDAN DAHA İYİ OLURDU!!!

24 Beğendim
40 Beğenmedim
 
Yanıtla