visitor analyticsvisitor analytics

YORGANCIGİL’DEN ÖNEMLİ AÇIKLAMA

Yorgancıgil’den önemli açıklama
02 Aralık 2014 Salı 22:10

Maliye bakanlığına bağlı SDÜ döner sermaye saymanlığında yapılan yolsuzluk iddiasına açıklık getirdi

Isparta’da son günlerin flaş konusu haline gelen SDÜ Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü'ndeki yolsuzluk iddialarıyla ilgili SDÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hüseyin Yorgancıgil çarpıcı açıklamalarda bulundu. Profesyonel bir dolandırıcılıkla karşı karşıya kaldıklarını belirten Yorgancıgil, “Gelen paralar çok iyi bir şekilde gizlenmiş” dedi. Yorgancıgil, paranın bir örgüte aktarıldığı yönündeki iddialara da yanıt verdi.



balıkçızade

balıkçı
03 Aralık 2014 Çarşamba 23:07

Okumuşlar öğretim elemanı-öğretim üyesi= FALAN olmuşlar, bide yalanmı söylicekler hır****mı yapcekler yee. İtiraz edenler ayıp ediyee,siz eğitimden ne anlarsınız çok ayıp, hiç yakıştıramadım yee :)

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

personel

sercan
03 Aralık 2014 Çarşamba 22:52

hırsızlık olurken senin personel uyuyormuydu hocam,giden paraüç beş kuruş değil.işi ehline vermezseniz,işi bilenleri pasivise ederseniz olacağı buydu.houca dan hesap sorulmayacakta kimden sorulacak bu giden parayı hoca ve ekibinden ödetilmeli ama hesabı görün bakalım kimlere kesecek.bu işe bulaşmamış personelden keser

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mali Denetçi Gözüyle

SMMM
03 Aralık 2014 Çarşamba 19:16

En başta Rektör yardımcısının olayla ilgili yapmış olduğu açıklamanın videosu siteden kaldırılmış, kendisini dinleyemedik. Yapmış olduğu "Gelen paralar çok iyi bir şekilde gizlenmiş" ifadesi "giden paralar" şeklinde olmayacak mıydı? Bu konuyla ilgili olarak 2011 yılından itibaren Hastane Döner Sermaye Müdürlüğünü kimler yaptı ise bu kişiler sorgulanmalı, gerekiyorsa mal varlıkları araştırmalı. Hastane Başhekimi ve yardımcıları da soruşturmaya dahil edilmeli.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üniversite de sorumludur

Hakan Ç.
03 Aralık 2014 Çarşamba 13:28

Bir banka müdürü şöyle der mi: Şubemizi soydular ama, çalanlar bizim memurumuz ya da güvenlik görevlimiz değil. Bunu diyen müdürü orada 1 dakika tutmazlar. Üniversite yönetiminin söylediğinin bundan ne farkı var peki? Bizi soydular ama benim personelim değil! Siz bostan korkuluğu musunuz sayın hocam? 4 trilyon çalındığını göremeyen idareci nasıl o koltukta oturur ve dahi pişkin pişkin "bizim adamlar çalmamış, sen ona bak" şeklinde bir açıklama yaparlar? Nasıl bir dünya bu böyle?

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

acaba

acaba
03 Aralık 2014 Çarşamba 10:42

paraların kurumlardan alınması için hazırlana evraklarda da, gelen ödemelerin muhasebe kayıtlarında da, firmalara ödeme evraklarında da başhekim de dahil kaç kişinin imzası var. hiç de inandırıcı bir açıklama değil. haberim yoktu paralar saklanmış filan diye

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

....

HADİ ERİİİ
03 Aralık 2014 Çarşamba 09:12

ARKADAŞIM REKTÖR HOCANIN İŞİ YOK DENETLEMEMİ YAPACAK ADAM YENİLİKÇİ BİRİSİ ARKASINA BAKACAGINA ÖNÜNE BAKAN BİRİSİ BENCE . YAPTIGI ONCA YENİLİGİ ÜNİVERSİTENİN 70 BİN ÖGRENCİYE CIKARMASINI HİÇ GÖRMEYİN!!! O KADAR KİŞİNİN PEŞİNDENMİ KOŞACAK İLLAKİ ELMANIN ÇÜRÜGÜ OLUR REKTÖR HOCADA BUNLARI TEMİZLEYECEK BU KADAR BASİT KONU ...

4 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralelin yolsuzluğu kararttığı iddiası

fuatAdil
02 Aralık 2014 Salı 23:08

sayın rektör yardımcımız lütfen çok dikkatli olsun. üniversite verdiğim bilgilerle çalkanıyor. bunlar ciddi iddialar. zaten sadece bizdeki idareciler dikkat etmesinler. ayrıca 8 paralelci üniversiteden para kaçırıldığı da iddia ediliyor aynı k****larla aynı kişiye. yani başka rektör yardımcıları ve dahi idareciler de zorda.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

siz niye varsınız o zaman?

master32
02 Aralık 2014 Salı 22:36

Yönetimde denetim olmazsa olmazdır. Siz denetlemek, bu tip kötü niyetli insanlara fırsat vermemek için oradasınız. şimdi bu yaptığınız savunma savunma mı Allah aşkına?

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla