visitor analyticsvisitor analytics

YÖNETİM GÖREV BAŞINDA!

YÖNETİM GÖREV BAŞINDA!
26 Mayıs 2015 Salı 13:43

SDÜ Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'nin başhekimliğine Deri ve Zührevi Hastalıklar Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Mehmet Yıldırım'ın atanmasının ardından yönetim kadrosu da belirlendi.

Başhekim Yıldırım, hastanede daha önce de idari görevlerde bulunduğun ifade ederek, SDÜ Araştırma ve Uygulama Hastanesi’nin en iyi şekilde hizmet vermesi noktasında çaba sarf edeceklerini ifade etti.

Başhekim Yıldırım’ın yönetim kadrosu, Doç. Dr. Taylan Oksay,Doç. Dr. Alper Özorak, Doç. Dr. Tolga Atay, Yrd. Doç. Dr. Nesrin Gökben Becerenve Yrd. Doç. Dr. Levent Tök’ten oluşuyor.

Prof. Dr. Mehmet Yıldırım Kimdir?

1965 yılında Gaziantep'in Nizip ilçesinde doğdu

1971-1982 yılları arasında Nizip'te ilk ve orta öğreniminigördü

1983-1990 yılları arasında Çukurova Tıp Fakültesinde yüksek öğrenim gördü

1990-1994 yılları arasında pratisyen hekim olarak çeşitliillerde görev yaptı

1994 Nisan dönemi Tıpta Uzmanlık Sınavı'nda Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Dermatoloji bölümünü kazandı

02 Ekim 1998 tarihinde ihtisasını bitirerek uzman oldu

1998-2000 yılları arasında aynı anabilim dalında uzman ve öğretim görevlisi olarak görev yaptı

2000 yılı Mart ayında aynı anabilim dalında yardımcı doçent kadrosuna atandı

2000-2001 yılları arasında hastanemiz otomasyon projesindegörev yaptı

2001 yılından itibaren hastanemizin ISO projesinde görevlendirildi ve 10 yıl kalite yönetim sisteminde çalıştı

2002-2007 arasında Akdeniz Dermatoloji Derneği'nde yönetimkurulu üyesi olarak görev yaptı,

22 Kasım 2005 tarihinde girdiği doçentlik sınavında başarılı olarak doçent ünvanını aldı,

2009-2011 yılları arasında başhekim yardımcısı olarak görevyaptı

24 Şubat 2011 tarihinde profesör oldu

Halen SDÜ Tıp Fakültesi, Deri ve Zührevi Hastalıklar Anabilim Dalı'nda öğretim üyesi olarak çalışmaktadır

Evli ve iki çocuk babasıdır

 

HHM

Ankarali
27 Mayıs 2015 Çarşamba 17:52

Serpilin gitmesini dört gözle bekliyoruz:)))

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zaman

A.K.
27 Mayıs 2015 Çarşamba 13:56

İlker hocam,inşallah doğru bir karardır, biz sizi seçtik, dolayısıyla seçimlerinizi de destekliyoruz...Zaman en güzel şekilde cevapları ve sorunları çözecektir. Rektörümüz zekidir, ne yapacağını bilir. Önyargıya gerek yok, bekleyelim ve görelim.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ

SDÜ lü
27 Mayıs 2015 Çarşamba 12:22

Önce söyliyeyim ben inançlı ve ibadetinde bir insanım, ama paralel değilim). Bazı solcular var özellikle bazı paralel elemanlardan çok daha iyi, yada tam tersi. 1980 öncesi gibi insanları sağ sol diye ayırmayalım. Yeterki atanan insanlar insan olsun, insanları sağ sol diye ayırmasın, kendisi hangi görüşten olursa olsun. Atanan kişilerin görüşü değil icraatları önemli. Yoksa diğer türlü işi ehline vermemiş olursunuz (paralel yapının yaptığı gibi).

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın gece kuşuna:

Kuş Avcısı
27 Mayıs 2015 Çarşamba 08:45

1.Ortada henüz meyve falan da yok, taşlayan da. Hayal görme. 2.Atamalar uygun değil. Başhekim hariç hepsi cerrahi branş ve ürolojiden iki kişi var. Sabırlı ol, yakında kokusu çıkar. 3.Her eleştirene paralelci demeyi de bırak. Sen yamuk musun? Paralelcilerin sayısı, oranı belli...

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

farkindasin değilmi

Ah ilker hocam ah
27 Mayıs 2015 Çarşamba 03:14

Ilker hocam biz sana güvendik ne yapıyorsun sen farkindamisin ?

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü

vatandaş
27 Mayıs 2015 Çarşamba 01:28

sayın cumhurbaşkanım atadığınız adam solcuların maşası, yazık sdü solcuların eline geçti. İlker hocam bunun vebalini ödeyemezsin...

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayin hoca

slm
27 Mayıs 2015 Çarşamba 01:16

Sen once z.ı yi degistir. Sirket iscilerinin 20 tl yol ve yemek parasina gozunu dikecek kadar gozunu para burudu.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

okuyun bunu

yorumcular
27 Mayıs 2015 Çarşamba 01:01

4 senedir sözde müslüman paralelciler okulu yediniz bitirdiniz. en kötü solcu sizden iyidir. bırakında yeni yonetim çalışsın sizin batırdığınız okulu hiç olmazsa biraz düzeltsin kesin sesinizi

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

mehmet hoca

mehmet hoca
26 Mayıs 2015 Salı 23:15

önce araştırma uygulama işini hallet insanlar hastaneye gelmekten korkuyor lusumsuz bir sürü bekleme deneme tahtası gibi oluyor bir sürü asistan hocalar para tusağı bunları halledersen görün en kısa zamanda hastane süper olur

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğru ve objektif eleştiri olsun

SDÜ lü
26 Mayıs 2015 Salı 22:51

Her ne olursa olsun doktorlar bizim doktorlarımız. Hasta olunca onların yanına gidince onlar bizler için bunlar sağcı biz bakmayız demiyorlar. Doktorları aşağılayıcı yorum yazan arkadaşlar yarın onların yanına muayene için gittiklerinde eminim utanacaklardır.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hazımsızlar

1453
26 Mayıs 2015 Salı 19:12

Yorum canavarları başlamış yine olumsuz yorum yapmaya ya arkadaş sabredin 1 hafta oldu daha bu kadar hazimsızlık olmaz

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Meyve veren ağaç

gece kuşu
26 Mayıs 2015 Salı 18:37

Parelelciler bakıyorumda taşlamaya başladılar İlker Hocamı.Sdü bundan sonra Dünyada sayılı üniversiteler arasına girecek işallah.Kıskananlar varsa çatlasın.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

yazık
26 Mayıs 2015 Salı 17:35

başka kimse kalmadımı ilker hocam tüm solcuları almışsınız

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

KARİZMATİK

HOCALAR
26 Mayıs 2015 Salı 16:43

HOCALARIM KRAVAT BARİ TAKSAYDINIZ.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla