visitor analyticsvisitor analytics

YOLSUZLUKTA DUDAK UÇUKLATAN ARTIŞ!

YOLSUZLUKTA DUDAK UÇUKLATAN ARTIŞ!
30 Eylül 2014 Salı 00:21

YOLSUZLUKTA DUDAK UÇUKLATAN ARTIŞ!

Geçtiğimiz günlerde ilk kez Bomba 32 Haber Sitesi’nin duyurduğu SDÜ Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü’ndeki yolsuzluk olayında şok bir gelişme yaşandı. Yapılan denetimler sonrasında 4 Milyon TL değil, tam 12 Milyon TL paranın başka hesaba aktarıldığı ortaya çıktı.


SDÜ'de kendi hesabına para aktardığı yapılan denetimlerde ortaya çıktıktan sonra tutuklanan Y.P. isimli bir şahsın ardından olay farklı bir boyut kazandı. 


Zimmet yoluyla yolsuzluğa konu olan para miktarının 4 Milyon değil, 12 Milyon 14 Milyon TL olduğu ortaya çıktı. 12 Milyonun büyük kısmının özellikle Hasan İbicioğlu'nun rektörlüğüne tekabül eden 2012 yılından itibaren gerçekleştiği belirlendi.


 Olayı tesadüfen ortaya çıkaran görevlinin "Benne yaptım da bu konuyu ortaya çıkardım" şeklinde beyanlarda bulunması, bu boyuta ulaşan bir sonucu kendisinin de beklemediği ve muhtemelen baskı görmüş olabileceğini akla getirdi.


 Maliye Bakanlığı kaynakları olayın son yıllarda üniversitelerde gerçekleştiği tespit edilen yolsuzluk olaylarının en büyüğü olduğunu dile getiriyorlar. Diğer taraftan Maliye Bakanlığının aylar önce olaydan haberdar edildiği, olayda dahli olabileceği ihtimali nedeniyle üniversite yönetimini bilgilendirmeyip konuyu doğrudan Savcılığa ilettikleri iddia edildi. 

utanın azıcık be

bojuware 201
30 Eylül 2014 Salı 18:47

Hırsıza hırsız denince hırsıza yol açanada hırsızın verdiğini alanada AHLAKSIZLIĞINI hatırlatınca utanmadan onursuzca yazdığını beğenmedik diye biliyorlar. AZICIK UTANIN BE. Memleketin içine ettiniz Allah diye diye.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hamisi kim

akıbeti aynı
30 Eylül 2014 Salı 14:25

ERDOĞAN EN SONUNDA KENDİ KAZDIĞI KUYUYA ÇIRPINARAK DÜŞMÜŞ VE SUÇÜSTÜ YAKALANMIŞTIR

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahmaklar

bojuware 201
30 Eylül 2014 Salı 12:18

Ya şu bakan hırsız başbakan hırsız cumhur hırsız çocukları hırsız paraleli hırsız alayı hırsız. Ya seçenler onlar masummu. Makarna kömür vs ye oy verenler. Onları babalarının mallarındanmı dağıttılar. Alanda verende biliyor hırsızlık. Şimdi bu ahlaksızlığa tenezzül edenlerde milletin devletin geleceğini çaldılar. Şerefsizler birde çalıyorsa çalışıyor dediler. Elinizde tesbih başınızda tekke dilinizde zikir hepinizde aynı fikir HIRSIZ AHLAKSIZLAR. Dışborç 550 milyar dolar oda kağıt üzeri.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

asıl vurgun

gercekci
30 Eylül 2014 Salı 11:31

bu nedirkii arkadaşlar asıl vurgun tıbbı malzeme alımlarındaa yıllardır kimlerden nasıl mal alımı yapıldı kimlerden nasıl alındı daha ucuzları varken sartnameye uygun neden aynı adamlardan o malzemeler pahalıya alındı .seker olcüm cihazı cubugu en kalitelisi bayer contour ts bunu hastane kullanıyordu bayer hastanemize her al yüzlerce kutu bagıs yapıyor dısından hastaneden para cıkmıyordu ama nedense ihale yapılıp başka firmadan parayla almaya gittiler ve en yüksek fiyata bunu aldılarr . bu kücük

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ DÖNER SERMAYE ÇALIŞANLARININ

BELLİ OLDU
30 Eylül 2014 Salı 11:08

ORDA ÇALIŞAN BİR TANIDIĞIM VAR DÖNER SERMAYECİ OLDUĞU HALDE HİÇ EK PARA ALAMIYORDU DEMEKKİ PARALARIN NEREYE GİTTİĞİ BELLİ OLLDU

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hesabı sorulur

akkaya
30 Eylül 2014 Salı 08:56

Üniversitemizde böyle yolsuzlukların ifşa olması ve yine üniversitemizin bu iddialarla anılması çok acı ve bir o kadar da düşündürücüdür.Yapan kim varsa elbette hesabını verecektir.Hem bu dünyada hem de her hesabın sonuna kadar görüleceği mahşer meydanında. Ancak şunu belirtmeden geçmiyeceğim, kim bu iddialara karıştıysa şu anda bilemiyoruz ama, hastanenin Baştabibi hocamız Prof Dr.Tuğrul Bey'i bu iddiaların dışında tutmakta fayda var.Çünkü bu iddiaların içerisine çekilecek en son kişidir.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

sor

galata
30 Eylül 2014 Salı 08:46

Bu olay vekillerin tamamen ıspartaya olan hakimiyetlerini kaybettiklerini göstermektedir. Üniversitede paralel kol gezsin sen hiçbirşey yapama,sağlıkta kol gezsin hiçbirşey yapma,sendikada kol gezsin hiç bir şey yapma. Zaten 5-6 ayımız kaldı yeni gelen vekiller düşünsün modu mu bu?

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kefenin cebi var değil mi?

ak parti 32
30 Eylül 2014 Salı 02:03

Dünyalık peşine düşenlerin açgözünü, ya kanaat ya da mezar toprağı doyurur(Hz.Mevlana)

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alın size bomba haber

Apple Juice
30 Eylül 2014 Salı 01:45

GünAydın daha yeni mi öğReniyorsunuz. 12 milyon dEvede kulak. Asıl büyük skaNdal Özel bir firmAnın Dubai'ye gönderdiği Uzman V..i Ç....ı marifetiyle Cemaatçi öğrencilerin nasıl mezun edildiğinin ortaya çıkmasıyla patlayacak. Hocaların kişisel bilgilerinin Cemaate aktarıldığını söylemeye gerek yok herhalde. Bakalım kaç kişinin diploması iptal olacak? Sıkı durun Bomba haber: Rektör Yurt dışına çıkma yasağı olduğu için Hacca gidememiştir. Bilginin doğruluğu %99.9 Araştırın. Antalya'da gizleniyor.

23 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

vay bee

ak partili 32
30 Eylül 2014 Salı 00:09

İnş hakedenler cezasını bulur.

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla