visitor analyticsvisitor analytics

YOLLAR KAN GÖLÜNE DÖNDÜ

YOLLAR KAN GÖLÜNE DÖNDÜ
24 Ocak 2015 Cumartesi 17:21

ANTALYA- Isparta Karayolu'nun 40'ıncı kilometresinde 42 AJA 55 plakalı TIR ile 27 P 2279 plakalı minibüsün çarpışması sonucu meydana gelen kazada ilk belirlemere göre biri çocuk 2 kişi öldü, 7 kişi de yaralandı. Olay yerine çok sayıda ambulans sevk edildi.


 


İKİ ÇOCUK YARALI

 

Tırın dorsesinin tavanını ayırdığı minibüsün sürücüsü HasanGündoğan ile ismi henüz öğrenilemeyen 15 yaşlarındaki bir kız çocuğu hayatınıkaybetti. Minibüste bulunan 6 yaşındaki Rabia Çınar, 12 yaşlarındaki MehmetŞafak ile 1'i kadın 6 kişi yaralandı. Yaralılar Akdeniz Üniversitesi Hastanesi,Antalya Eğitim Araştırma Hastanesi ve Bucak Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

 

MİNİBÜS SÜRÜCÜSÜ ARAÇ İÇİNDE SIKIŞTI

 

Kazada hayatını kaybeden minibüs sürücüsünün cenazesiniçıkarmak için itfaiye ekipleri beklenirken, kazanın şokunu yaşayan Tırsürücüsünün ise jandarma tarafından ifadesi alındı.

 

EŞYALAR VE YİYECEKLER YOLA SAÇILDI

 Hurdaya dönen minibüsten yola eşyalarla birlikte sucuk veekmekler saçıldı.

Kaza ile ilgili soruşturma devam ediyor. 

basımız saolsun

hulısı er
25 Ocak 2015 Pazar 12:14

bu kadar ınsan ısyan edıyor bu kadar ınsanın canıgıdıyor,ama halen ıcraat yok.gostermelık mujdeler verılıyo balon haberler yapılıyo unutmayınkı bu halk sızı balon yapıp hazıranda ucuracaklar haberınız olsun sayın vekıller...

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

show yapmayın

Show yapmayın sayın bilgiç
25 Ocak 2015 Pazar 08:55

gazetelere ve akp kongresinde 2015 de yol ihaleye çıkacak dedini bütceye bile alınmadı lütfen yapabileceginiz şeyler hakkında acıklama ve show yapın gerçi yaptığınız ve yapacagınız hiç birşey de yok!!! Yazıktır bunca yuvalara ateş düşüyor... Aldıgınız maaş helalmı harammı sayın vekiller???

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın milletvekili Sadi Bilgiç bey'e

Ahmet okuyan
25 Ocak 2015 Pazar 00:47

Duble yol yapımı imkanlar bütçe dahilinde yapılacak diye kongrede konuştu.. Çok çok üzüldüm.. Doğuda erzincanda heryer duble yol.. Bütçe oraya var da Isparta ya yok mu... Yapmayın artık.. Lütfen hizmet için Isparta için siyaset değil de icraat yapın... Şehir hastanesini bitirin..Sizden rica ediyorum.. O koltuğun hakkını verin... Siz yapmazsanız ne bakan ne başbakan yapar!!!!!

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

duble yol

sadan
24 Ocak 2015 Cumartesi 23:10

Duble yol yapilmadigi muddetce daha cok kisi olur bu yolda... isin sovunda varlar... yatirim planlarinda yok. kimse kusura kalmasin ben burdur bucak yolu uzerinden antalyaya gidiuorum. Yol biraz uzarsa uzasin.....

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ZOR OY ALIRSINIZ BUNDAN BÖYLE !!!

SECMEN
24 Ocak 2015 Cumartesi 22:01

BAKAN 700 000 LIRAIK SAAT TAKSIN ! HALKIN CANININ NE ÖNEMI VAR ? BIRILERININ COCUKLARI GEMICIKLERIYLE AKDENIZI DONATSIN , SAYIN VEKILLER MUHALEFETE BILE GÜLÜCÜKLER DAGITARAK " HAZINE ARAZIN ÜZERINDE HER DÖNEM VEKILLER YAZLIK VILLACIKLAR SAHIBI OLUYOR , HADI BIRLIK OLALIM BIZIM NEYIMIZ EKSIK; BIZDE YAZLIK VILLALAR YAPALIM , MILLET 2 gün KONUSUR SONRA UNUTUR !" DIYECEK . LAKIN ISPARTAYA COK SERITLI BÖLÜNMÜS YOLLARI COK GÖRECEKLER!

19 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sebebi yol

fatih
24 Ocak 2015 Cumartesi 20:46

Neden ISP.-ANT. Yolu bölünmüş yol yapılmaz?

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKPLİ VEKİLLER

VEKİLLER
24 Ocak 2015 Cumartesi 20:45

SHOW YAPMAYI VE ASILSIZ REKLAM YAPMAYI BIRAKIN VE YAPAMIYACAGINIZ ŞEYLERİ HALKA ANLATMAYAN. ÇIKIN EKRANA ADAM GİBİ BİZİM İŞİM SHOW YAPMAK İŞ YAPMAK DEĞİL BİZ VEKİL OLDUGUMUZ GÜNDER BERİ SHOWDAN BAŞKA BİŞEY YAPMADIK DEYİN TÜM HALKIMIZDA BİLSİN. YETER ARTIK İNSANLARI KANDIRMAKTAN VAZ GEÇİN BİRAZ GERÇEKCİ OLUN VE ATEŞ DÜŞEN OCAKLARIN AHI SİZİN İKİ YAKANIZIN BİR ARAYA GETİRMEZ. BECERİKLİ İŞ YAPAN LAF YAPAN VEKİLLER İSTİYOR ARTIK ISPARTALILAR... SİZİN İŞİNİZ GÜÇÜNÜZ KAYBETTİĞİNİZ BELEDİYE OLDU!!!!!

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeter

MEHMET BOYACI
24 Ocak 2015 Cumartesi 19:38

burada karşıdan geleni seyret anlarsın haftada 3gun gidiyorum kara yoluhatası 170 artık son olsun allah bidaha goztermesın talımat verın vekıllerim canlar gidıyor veye geliş gidişlı ladar cıkarın parANIN CANI YANSIN AGIR CEZA YAPILINCAYAKADAR

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah rahmet eylesin

cantürk yılmaz
24 Ocak 2015 Cumartesi 19:25

bu gün bende o yoldaydım kazayı Antalya ya dönerken gördüm ortalık çok kötü durumdaydı, Allah rahmet eylesin. Öğleye doğru Antalya dan Isparta Davraz'a gittim giderken de 3 ayrı yerde çok ciddi kaza vardı O kazalarda da yaralılar vardı.Bu yolda, yağmurlu havalarda çok tehlikeli gidiş gelişli olduğundan en ufak bir kontrol kaybı bile çok ciddi kazalara neden oluyor.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nerdesiniz isparta milletvekilleri

isparta antalyq
24 Ocak 2015 Cumartesi 18:45

Ne zmn yapilacak bu duble yol. Kac can daha gidecek kac aleye daha aci dusecek. Akp nin vekilleri size yaziklar olsun. Bu yol yapilmadikca bir daha bu halktan oy istemeyin. Yetti artik szn bos vaatleriniz

23 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık

Ali
24 Ocak 2015 Cumartesi 18:38

Kapatın arkadaş bu yolu yazık ya bu insanlara

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilk yağışlar

senirkent
24 Ocak 2015 Cumartesi 16:38

ölenlere rahmet yaralıara acil şifalar diliyorum.tüm sürücü arkadaşlar yağışlı havalarda o yolda biraz daha dikkat ve sakin araç kull****ım kendimizin ve başkalarının canlarını yakmayalım

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

nakliyeci sait

DEREBOĞAZI YOLU
24 Ocak 2015 Cumartesi 16:30

ömrüm bu yolda geçiyor ve hem yakıt hemde can güvenliği acısından cok riskli bir yol burası hele yağışlı havalarda inanılmaz tehlikeli daha bir ay olmadı sebze yüklü bir kamyonla otobüs kazası olalı iki yuvaya ateş düşeli. nerde bu vekiller nerde bu devlet? ısparta neyin cezasını cekiyor? ıspartalı olmak ıspartada yaşamak suçmu vekiller sadece maaş ve güvence peşinde peki bu yolu kullananlardan oy zamanı kapı kapı dolaşıp oy isteyen vekiller nerde? bu gidişe dur diyecek yokmu ??????

26 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

PASİF AKP YÖNETİCİLERİ VE VEKİLLERİ....

ULAŞTIRMA BAKANLIĞI
24 Ocak 2015 Cumartesi 16:24

YİNE BU SAYFADA OKUMUŞTUM AKPLİ VEKİLİN SECİM ÖNCESİ VERDİĞİ MÜJDEYİ YAKLAŞIK BİR HAFTA ÖNCE DEREBOĞAZI YOLU 2015 YILINDA İHALE EDİLECEK DİYE TABİİ OKUDUM VE GÜLMÜŞTÜM GÜLMEKTE HAKLIYDIM CÜNKÜ SECİM ÇALIŞMASI OLARAK ATILAN BALON HABERDİ BUNLAR... TAHMİNEN 15 GÜN ÖNCE AYNI YERDE YİNE BİR KAZA OLMUŞTU İKİ KİŞİ HAYATINI KAYBETMİŞTİ O KAZADAN SONRA ÇIKMIŞTI VEKİLİN BİRİ AHKAM KESİP 2015 YILLINDA DUBLE YOL İHALE OLACAK DEMİŞTİ... BIRAKIN KARDEŞİM BU YALAN DOLANLARI YAPABİLEÇEKLERİNİZİ SÖYLEYİN!!!

31 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla