visitor analyticsvisitor analytics

YOLCULAR BÜYÜK KORKU YAŞADI

YOLCULAR BÜYÜK KORKU YAŞADI
13 Ağustos 2014 Çarşamba 19:19

YOLCULAR BÜYÜK KORKU YAŞADI

Özkanlar Alt geçidinde bir Özel Halk Otobüsü'nün ön tekeri koptu. Sürücü ve yolcuları korkutan ve büyük bir facianın kıl payı atlatılmasına neden olan ve koptuktan sonra karşı şeride giden otobüs tekeri,şans eseri o esnada oradan geçen bir araç yada motosiklete çarpmadı.


Otobüsünde hızlı gitmiyor olması olası bir facianın önüne geçti.  Son dönemde İstanbulda yaşanan Otobüs facialarından sonra ilimizde yaşanan bu kaza, Halk Otobüslerinin denetimi ve rutin kontrolü kim tarafından nasıl yapılıyor? sorusunu akıllaragetirdi.

Öte yandan şehir içi ve mahalle aralarında çok hızlı kullanılan halk otobüslerinin ne denli tehlikeli olduğu birkez daha ortaya çıktı.







Lütfen arkadaşlar;

kartal
25 Ağustos 2014 Pazartesi 01:49

Eşeğin sırtından para kazanıyorsan, eşeğe aslanlar gibi bakacaksın arkadaş. eşeğin sırtından kazanıp, hepsini, ata yedirmiyeceksin.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçmiş olsun.

SDÜ Yaşamboyu el atmalı
15 Ağustos 2014 Cuma 01:36

SDü Yaşamboyu Merkezi, şöförler için halk otobüsü bakım onarım kursu açmalı acilen.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

işte böyle

vatandaş
14 Ağustos 2014 Perşembe 18:06

Belediye denetimini yapmalı ve tekelciliği kaldırmalıdır.Belediye personelinden teknik inceleme ve yönetme ekibi olmalı.koop kendi kafasına göre yönetirse belediye kanuni görevini yapmamış olur BELEDİYECİLİK MADDELERİ AÇIKTIR.Belediye, (e), (f) ve (g) bentlerinde belirtilen hizmetleri Danıştayın görüşü ve İçişleri Bakanlığının kararıyla süresi kırkdokuz yılı geçmemek üzere imtiyaz yoluyla devredebilir; toplu taşıma hizmetlerini imtiyaz veya tekel oluşturmayacak şekilde ruhsat vermek suretiyle ye

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HURDA YIĞINI

AHMET
14 Ağustos 2014 Perşembe 09:57

DEĞİŞMEYEN ARAÇLARDAN. NORMALDİR

46 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

VALI YADA VEKILLER BU ISE WL ATMAK ZORUNDA!

VATANDAS
14 Ağustos 2014 Perşembe 02:06

EEE YASLILARIDA AZARLIYORLAR ÜCRETSIZ BINMEYE KALKINCA ! BU DURUMU SAYIN VALI BIR AN ÖNCE CÖZMEK DURUMUNDA ! YA DESINLER HAYIR BÖYLE BIR YÖNETMELIK YOK 65 YAS ÜSTÜ ÜCRET ÖDEYECEK BILELIM , YADA HÜKÜMET BÖYLE BIR YASA VEYA YÖNETMELIK CIKARDIYSA BENDE VATANDAS OLARAK HAKKIMDIR ! HER VATANDAS GIBI HAKKIMI KULLANMAK ISTERIM BU NE BICIM BIR HAKSIZLIK !

41 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla