visitor analyticsvisitor analytics

YÖK ADAYLARINI BELİRLEDİ

YÖK ADAYLARINI BELİRLEDİ
04 Mayıs 2015 Pazartesi 17:34

Yükseköğretim Genel Kurulu 2015 yılının 7. toplantısını 29-30 Nisan 2015 tarihlerinde gerçekleştirdi.

1. On üç (13) devlet üniversitesinde yapılan seçimlebelirlenen altı aday arasından, Yükseköğretim Genel Kurulunda yapılan seçimsonucunda belirlenen üç adayın aşağıdaki sırayla Cumhurbaşkanlığı makamınaarzına karar verildi.

Buna göre Süleyman Demirel Üniversitesi'nin rektöradaylarını belirledi.

SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ REKTÖR ADAYLARI

1.Sıradaki Rektör Adayı Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı

2.Sıradaki Rektör Adayı Prof. Dr. Fatih Gültekin

3.Sıradaki Rektör Adayı Prof. Dr. Hasan İbicioğlu

 

iticioğlu ünvanınız hayırlı olsun.

itildiniz ibicioğlu
06 Mayıs 2015 Çarşamba 13:27

artık eski rektör ünvanınız da var. sahaya hiç çıkmadan muharrib olmadan göğsüne bir sürü ne olduğu belirsiz renkli renkli süsleri takan paşalara döndünüz. ağaya beleş tabi, istediğini tak. artık seni takmazlar. böcek falan ararsın zaman geçip gider. evde biryerlerde bulursun böceğini ama bulduğunda böcek ölmüşse Allah rahmet eylesin:)

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fatih hocam atanacak

Atama
05 Mayıs 2015 Salı 12:55

İnşallah temiz, düzgün, kararlı, adaletli Fatih Gültekin hocam atanacak.

4 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla