visitor analyticsvisitor analytics

YİNE O KAVŞAK YİNE KAZA

Yine O Kavşak Yine Kaza
21 Haziran 2014 Cumartesi 18:20

Deregümü kavşağında meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.

Kaza saat: 00:15 sıralarına meydana geldi.


Muhittin Çakmakyönetimindeki 32 PF 085 plakalı otomobil ile Burak Börekçi yönetimindeki 32 DV077 plakalı otomobil kavşakta çarpıştı.

Çarpışmanınetkisiyle Burak Börekçi yönetimindeki 32 DV 077 plakalı otomobil takla atarakorta refüje çıktı. Kazada sürücü Muhittin Çakmak ve Burak Börekçi yaralandı.Yaralılara ilk müdahele olay yerine gelen 112 Acil Servis Ambulans ekipleritarafından yapıldı.

Öte yandan poliskaza ile ilgili soruşturma başlattı.

trafik isaretleri yok

cetin
27 Ocak 2016 Çarşamba 21:55

ya yok ya eksik isik yoksa bir tarafa dur isareti koyacaksin adamlar bunuda yapmiyor kimi yerde hi bir isaret yok tarlami dagmi belli degil DAHA COK CEKECEKSIN ISPARTALIM BU KAFALARDAN COOOOOOOOKKKK

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAVUK

SANSAR
28 Haziran 2015 Pazar 09:01

devletmiş-devretmiş devleti korumak sanamı düştü sen once kendıne bi don al bilgi desen 0 deneyim desem (op) buldun boş stacğı karısn görüşen yok yazarsın tabi tabi şimdi aklını basına topla uza burdan weled

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

herşey de de devlet diyin

devletmış
01 Mart 2015 Pazar 03:17

herşeyı nıcın devletten bılıosunuz kı ya allah bızlere akıl vermış kull****ım dıe sız kaza yaparken devlete mı soruyorsunuz kardeşm hemen nerede bu devlet dıorsunuz

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

kavşaklarr..

biliçlenmek lazım
31 Ocak 2015 Cumartesi 12:33

insanlar ne zaman öğrenecek kavşaklara kontrollü girilmesi gerektiğini acaba...illa her kavşakta ışıkmı olması gerekiyor...

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

yetkililer uyansın artık

mert
09 Ocak 2015 Cuma 19:38

Bu kavşaktan hergün üniversiteye gideçekten tutunda, Burdura gideceklere kadar yüzlerce araç geçiyor. Hangi mantıksa bu kavşağa görmezden geliyorlar. Özellikle sabah ve akşam saatlerinde şehirler arası yol gibi çalışıyor ve her ay en az 3 tane yaralı kaza oluyor. Yetkililer daha neyi bekliyor. İllahi bu yetkili kişilerden birinin yakına burada birşey olacakta ondan sonra mı bu kavşağı fark edecekler??

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

zor yollar....!

ozzy
28 Eylül 2014 Pazar 21:26

adliyenın ve emnıyetın üst kısmında yer alan kavşağa 86 sn lık ışık koydular ama nedense deregumu kavşağına tümsek yapıp geçtıler. adlıyenın aşağısından ana yola çıkarken 7 tane yol birleşiyor ya, peki buna ne demeli?

20 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla