visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:49

YİNE MOTOR KAZASI YÜREKLER AĞZA GELDİ

YİNE MOTOR KAZASI  YÜREKLER AĞZA GELDİ
13 Temmuz 2017 Perşembe 11:21

YİNE MOTOR KAZASI YÜREKLER AĞZA GELDİ

Keçiborlu Kaymakamlığı önünde dikkatsizlik sonucu motosiklet ile araç çarpıştı. Kaza sırasında yere düşen motosikletin sürücüsü başını yere çarpması sonucu yaralı olarak Keçiborlu Devlet Hastanesine kaldırıldı.Keçiborlu kaymakamlığı önünde dün saat 14.30 sularında bir kaza meydana geldi.  Edinilen bilgiye göre jandarma karakolu istikametinden gelen araç ile kaymakamlığa doğru inen motosiklet çarpıştı. Motosikletin yere düşmesiyle başını yere çarpan sürücünün yaralı olarak Keçiborlu Devlet Hastanesine kaldırıldığı öğrenildi.

Farkedilmek istiyorsak Fark etmeliyiz

Serdar
13 Temmuz 2017 Perşembe 17:04

Her iki aracı kullanan biri olarak diyorum ki kendine yapılmasını istemediğin hareketi yapma çünkü trafik hata kabul etmiyor can taşıyoruz hiçbir şey hayatımızdan önemli değil sadece dikkat ve kurallara uymak hayat kurtarır

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kurallar ve düzenlemeler

seref can
13 Temmuz 2017 Perşembe 15:08

genellikle hep aynı yerlerde veya benzer yerlerde kaza olduğu aşikar. Sırf bu tip kazalar değil, tüm kazalar. Mesela kavşaklarda kafa kafaya kazalar oluyor. Sebep:Şerit İhlali. Belediye bir zahmet kavşaklarda şerit ihlalinin ön,ne geçecek önlemleri alsa kazalar azalır. Mesela eskiden 115 ve 116. cadde kavşağında sürekli kaza olurdu. uyduruk 2 plastik kuka kazaları azalttı. Düzgün birşey yapılsa daha da azalır. Tıpkı bunun gibi. Sağa dönüşler içten, sola dönüşler dıştan. Bu kuralı bilmeyen çok.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
13 Temmuz 2017 Perşembe 12:11

Motor sürücüleri motorlulari fark edin diyor peki araba sürücülerine zor anlar yaşatan bu motorları nasıl farkedelim trafikte bi sağımıza geçiyorlar birde solumuza yolumuza mi bakalım yoksa aynalardan motor takip edip kaza mi edelim motorlu lar biraz dikkatli olsa araç sürücülerinin onları gördüğünü fark ettiğini anlayacaklar ama bu kurallar sadece araç sürücüleri ne ait gibi gözüküyor. Motorları trafikte sikistiranlari araç sürücülerini hariç tutuyorum.

19 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla