visitor analyticsvisitor analytics

YİNE BİLİNDİK BİR HABER ISPARTADA ELEKTRİK KESİNTİSİ

Yine Bilindik Bir Haber Ispartada Elektrik Kesintisi
25 Mayıs 2014 Pazar 01:31

Önümüzdeki günlerde 25 mahallenin elektriği kesilecek

Son günlerde Isparta’da sıkça yaşanan elektrik kesintilerine yenileri ekleniyor. Akdeniz Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi Isparta İl Müdürlüğü’nün yapacağa çalışmalar nedeniyle önümüzdeki günler içerisinde 25 mahallede elektrik kesintisi yaşanacak.

vatandaş
26 Mayıs 2014 Pazartesi 09:52

bireysel ve kişisel zarar 500 lira ama vergi veren esnafımızın zararı ne olacak; faturayı 3 gün geciktiği zaman Elektrik kesiyor açma kapama 19 lirayı hemen kapıyor. Peki açma kapama parsı olan 19 liranın vergisini veriyorlar mı sormak lazım neyse yaz yaz bitmez aşağıdaki arkadaşlara katılıyorum. İyi günler nice nice soyulmalar dilerim.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
26 Mayıs 2014 Pazartesi 09:44

Bu kesintiler yüzünden derin dondurucu ve buzdolabındaki geçen yazdan hazırlanmış yiyecekler bozulduğu taktirde en az 500 lira zararı kim karşılayacak. Ya herkesin evinde 500 liralık ne olsun diyenlere; yazdan ucuza maledip dolaba koyduk kurban bayramından kalan etleri azar azar yiyerek öbür kurban bayramına kadar yetirmeye çalışıyoruz. Başka türlü et mi alabiliyoruz.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

haydut maymun
26 Mayıs 2014 Pazartesi 09:35

önce bu tedaşi özelleştiren insanları sorgulamak lazım

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

adsoyad
25 Mayıs 2014 Pazar 02:41

bu akedaşın allah bin belasını versin bu memleket sahipsiz kalmış ısparta ölmüş üstüne toprak atan yok.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali Bağcı
25 Mayıs 2014 Pazar 01:28

Böyle giderse yakında "Ispartaya elektrikler geldi." diye haber yapacaksınız.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla