visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:39

YİNE ANTALYA YOLU YİNE KAZA BU ARAÇTAN 5 KİŞİ SAĞ ÇIKTI İŞTE O FOTOĞRAFLAR

YİNE ANTALYA YOLU YİNE KAZA  BU ARAÇTAN 5 KİŞİ SAĞ ÇIKTI İŞTE O FOTOĞRAFLAR
09 Temmuz 2017 Pazar 21:12

YİNE ANTALYA YOLU YİNE KAZA BU ARAÇTAN 5 KİŞİ SAĞ ÇIKTI İŞTE O FOTOĞRAFLAR

Isparta-Antalya karayolu tüneller mevkii de akşam saatlerinde meydana gelen kaza akıllara durgunluk verdi. Antalya istikametinden Isparta yönüne seyreden araç kontrolden çıkarak taklalar attı.  Meydana gelen kaza sonrası araç tanınmaz hale gelirken araçta bulunan 5 kişi mucize eseri o araçtan sağ çıktılar. Kaza sonrası aracı görenler bu araçtan 5 kişinin nasıl sağ çıktığını anlayamadılar.




DEREBOĞAZI
10 Temmuz 2017 Pazartesi 15:14

YALANCI SİYASETCİLER OLDUĞU SÜRECE VE BU YALANCI SİYASETCİLERİ DESTEKLİYEN KOYUN GİBİ HALK OLDUĞU SÜRECE BU DEREBOĞAZI YOLU YAPILMAZ...!!! DAHA DÜN İKİ TANE PIRLANTA GİBİ GENÇ TOPRAGA VERDİ BU ISPARTA. ACILI AİLELERİN VE YETİM KALANLARIN AHI SİZ SİYASİLERİN BOYNUNA TAKILI KALACAK İKİ YAKANIZ BİR ARAYA GELMİYECEK, AYNI ACIYI, BU YOL ÜZERİNDEN SİYASET YAPANLARDA YAŞAYACAK!!!!

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Seçim vaadi

ısparta
10 Temmuz 2017 Pazartesi 12:52

Bu yol yapılıncaya kadar daha 2 seçim daha kandırılırız. Her seçim döneminde yol ihaleye çıkıyordu ihale edildi ancak göstermelik çalışma var. İnsanlarımız hayatını kaybediyor yetkililer lütfen ilgilenin ıspartamızın çok eksiği var seçimde bunları söyleyin yeter artık sıkıldık m****imiz bozuluyor.Doğudaki yolların 1/10 u yok

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AHH AHH

FATİH
10 Temmuz 2017 Pazartesi 09:28

PLAKAYA BAKSAN KESİNLİKLE 32 ÇIKAR. AH BU ISPARTA SÜRÜCÜLERİ TAM BİR CANAVAR..

3 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kuscu adem
10 Temmuz 2017 Pazartesi 08:35

Kus serisi falan **** hatali sollama var dikkatsizlik var yolda calisma var yavas gidelim bes dakika sonra varalim sag salim varalim araba ne olursa olsun. Kazasiz belasiz varalim en güzeli

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kuş cik cik
10 Temmuz 2017 Pazartesi 01:17

Kuş serisi olsa sağ çıkmaları zordu. Bunu yazacağız.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

09 Temmuz 2017 Pazar 23:40

Hız kurallarına uyulması lazım!

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hız felâkettir
09 Temmuz 2017 Pazar 23:01

Eyvah araba kuş serisi değil ne yazcaz şimdi

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEREBOĞAZI
09 Temmuz 2017 Pazar 22:48

YALANCI SİYASETCİLER OLDUĞU SÜRECE VE BU YALANCI SİYASETCİLERİ DESTEKLİYEN KOYUN GİBİ HALK OLDUĞU SÜRECE BU DEREBOĞAZI YOLU YAPILMAZ...!!! DAHA DÜN İKİ TANE PIRLANTA GİBİ GENÇ TOPRAGA VERDİ BU ISPARTA. ACILI AİLELERİN VE YETİM KALANLARIN AHI SİZ SİYASİLERİN BOYNUNA TAKILI KALACAK İKİ YAKANIZ BİR ARAYA GELMİYECEK, AYNI ACIYI, BU YOL ÜZERİNDEN SİYASET YAPANLARDA YAŞAYACAK!!!!

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla