visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 13:32

YILAN HİKAYESİ OLAN ITKM'DE ŞOK GELİŞME

YILAN HİKAYESİ  OLAN ITKM'DE ŞOK  GELİŞME
12 Ağustos 2015 Çarşamba 09:17

YILAN HİKAYESİ OLAN ITKM'DE ŞOK GELİŞME

Yapımı yılan hikayesine dönen ITKM’de şok gelişme… yaşandı yıllardır bitmeyen bir ITKM  yeniden ihaleye çıkılacak 

 Isparta Belediyesiyüklenici firma Kadıahmetoğlulları’na tek taraflı fesih ihtarnamesi gönderdi.İhtarnameye göre 26 Ağustos tarihine kadar herhangi bir anlaşma sağlanamazsaIsparta Belediyesi Kadıahmetoğlulları ile arasındaki sözleşmeyi feshedecek. Sözleşmeninfeshinin ardından ise yeni bir süreç başlayacak. Isparta Belediyesi yeniden birihaleye çıkacak. İhaleyi alan firma ise Kadıahmetoğlullarına bugüne kadaryaptığı harcamaları ödeyerek projeyi yeniden başlatacak.

 

Kulis bilgilerine göre ise 26 Ağustos tarihine kadarKadıahmetoğlulları ile Isparta Belediyesi arasında herhangi anlaşmanın mümkünolmadığı belirtiliyor.

Kınıyorum syn ziya bey

Koyu bi mhp ci olarak
15 Ağustos 2015 Cumartesi 02:13

Öncelikle müze isparta oteli projesini ve otoparkları araştırın sonra kentleşme projesine başvuran inşaat firmalarından birileri ile olmadı toki firmasından birileri ile görüşün kadıahmetoğullarından arayın fitmaya rica edin görüşün " syn ziya ben sizin gelmenizi istedim ama bu kadar da yüz kara cıkartılmal " bu partiye bu verdiğim emeğe ve SYN TÜRKEŞİN EMANETİ OLAN MHP NİN ADININ KULLANILMASINA YAZIK . ARTIK KUL HAKKINA GİRME BE ADAM YATACAK YERİN YOK.snn gblr yzndn mhp oy sevdm ytıo içimde!!!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

pazar

sengetli
13 Ağustos 2015 Perşembe 09:47

eski çarşamba pazarını geri istiyoruz..ne bu arkadaş.o diyo aybatılı.o diyo balaban.o diyo günaydın.ne bu ya. yazık yazık.eski çarşamba pazarı ne güzeldi.şimdiki hali rezillik.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bekleyin

ıspartalı
12 Ağustos 2015 Çarşamba 18:44

Çok bekleyin bitcek diye......

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VEKAFE:DURDU!

vatandas
12 Ağustos 2015 Çarşamba 17:18

RIVAYETE GÖRE ORADA VAKIF TOPRAKLARI VARMIS;BELKIDE ORADA ISGAL EDILEN VAKIF TOPRAKLARININ LANETIDIR BU NE MALUM! VAKIF VAKF ETMEK HALK DILINDE ; DÜNYA DURDUKCA DURACAK BAGIS DEMEKTIR! HALK BUNU BÖYLE KABUL EDEREK ARAZILERINI BAGISLAR YOKSA MÜMKÜNMÜ? BU SEBEBLE DURUP KALMASIN ORADA ISLER!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla