visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 03:32

YETİŞTİR YOLLA!

YETİŞTİR YOLLA!
27 Mart 2016 Pazar 15:17

Isparta’daki FETÖ operasyonunda tutuklanan rektör ve yardımcılarının Süleyman Demirel Üniversitesi’ni örgüte bağlı hoca yetiştirme üssü gibi kullandığı ortaya çıktı.

Isparta’da 29 kişinin tutuklandığı FETÖ operasyonu, Süleyman Demirel Üniversitesi’nin (SDÜ) örgütün çıkarları için nasıl kullanıldığını gün yüzüne çıkardı. Önceki gün tutuklanan eski rektör Hasan İbicoğlu, rektör yardımcıları Süleyman Seydi ve Hüseyin Akyıldız ile operasyondan hemen önce ABD’ye kaçan diğer rektör yardımcısı Mehmet Numan Tamer’in uygulamaları ‘bu kadarına da pes’ dedirten cinsten.

YETİŞTİR, YOLLA! 
Diğer üniversiteleri de ele geçirmek için yeni öğretim üyelerine ihtiyaç duyan örgüt, bu açığı kapatmak için SDÜ’yü kullandı. Hasan İbicioğlu rektörlüğe atandıktan sonra ilk iş olarak Tamer, Seydi ve Akyıldız’ı rektör yardımcılığına getirdi. İddiaya göre, 3 rektör yardımcısının liderliğini ise 1962’de Isparta’da doğan Konya’da profesörlüğe yükseldikten sonra da rektör yardımcısı olarak yeniden Isparta’ya dönen Tamer yapıyordu. Örgütün beyin takımının liderliğini yapan Tamer, birçok önemli ismin yerlerini değiştirip, kilit noktalara örgüte bağlı adamları yerleştirdi. Paralel Yapı’nın yurtdışındaki üniversitelerindeki yüzlerce öğrenci yatay geçişlerle, yüksek lisans ve doktora programlarına alındı. 1.5 yıl gibi kısa bir sürede doktoralarını tamamlayan bu öğrenciler, örgütün yuvalanmasına müsait diğer üniversitelere öğretim üyesi olarak atandı. Jet hızıyla yükselen bu öğretim üyeleri, üniversiteleri ele geçirmeye başladı.

KAYNAK: SABAH

hainlere acımayın

vatandaş
28 Mart 2016 Pazartesi 11:00

bu vatan hainlerini kul hakkı yiyen adilerin hepsini içeri tıkın..fetö bu ülkeyi çok kullandı cezasını çekmeli

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetoşun Bedduası

Osman KARTAL
27 Mart 2016 Pazar 21:56

Fetoşun bedduasını çeken kameramanı,yayınlayan ekibi,amin diyen itleri,Allah ıslah etsin. Fetoşun ekibine bir tavsiyem var.Dahaönceki bedduayı düzeltmek için baya uğraştınız,yok münavele,dalevere gibi,olmadı diyaneti kullanmak istediniz oda olmadı,sesi kestiniz, Beddua seansları devam ediyor.Bundan sonra ne yapacaksınız.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla