visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:52

YER EFE GAZİNOSU ÖNÜ FECİ KAZA 4 AĞIR YARALI

YER EFE GAZİNOSU ÖNÜ FECİ KAZA 4 AĞIR YARALI
16 Temmuz 2017 Pazar 15:16

YER EFE GAZİNOSU ÖNÜ FECİ KAZA 4 AĞIR YARALI

Gölcük Yolu üzerinde meydana gelen trafik kazasında 4 kişi ağır yaralandı.

Gölcük Yolu’nda meydana gelen trafik kazasında 32 LZ 378 plakalı otomobil ile 32 DT 866 plakalı minibüs çarpıştı. Meydana gelen kazada 4 kişi ağır yaralandı.Yaralıların hayati tehlikeleri yok.




Yaralılar olay yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerinin yaptığı ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırıldı. 



UYUMAK

İstanbullu
17 Temmuz 2017 Pazartesi 11:19

Düğün Konvoyu her ilimizde olan birşey,Burda Konvoya suç bulmak yersiz,Konvoyu gördüğü halde,Konvoyun içine dalan ,beyinsiz belli ki gözü yolda değilmiş,yada uyumuş..!Kavşağı kullanan bir düğün konvoyu görüyorsan,2-3 dakika sabırlı olacaksınız,o konvoyun geçmesine Müsade edeceksiniz..!

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Düğün Konvoyları

iso
17 Temmuz 2017 Pazartesi 09:56

Bence düğün konvoyları kaldırılmalı yada en fazla 5 araca izin verilmeli

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başganlar

aa
17 Temmuz 2017 Pazartesi 09:23

diğer yoldan daha fazla kullanılan burdur yolu burası... hem de şehir içinde kalan kısmı.. ama bizim vatandaşımız 110-120 gidiyor. başkanlar valiler uyusunlar biz ölmeye devam edelim. buraya bi kavşak bi kasis lazım. yapamıyorsanız biz yapalım !!!

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

17 Temmuz 2017 Pazartesi 01:21

Otomobil kullanıcıları artık kurallardan bihaber olarak araç kullanmakta ve cezalar caydırıcı-herkese uygulanır değil.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
17 Temmuz 2017 Pazartesi 00:27

Maalesef memleketimizde trafikte kimsenin kimseye ne saygısı nede hoşgörüsü var. Bide bunun üstüne denetim azlığı eklenince böyle oluyor. Her direksiyon başına geçen kendini şöför sanıyor. Kavşakta nerden gelen aracın geçeceğini bilmeyen bi sürü şöför var. Bilgi olarak cahiliz ama ukalalık ve kabadayılık yapılacaksa kralını tanımayız.

32 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yüksekmimar

kurtcuk
16 Temmuz 2017 Pazar 21:40

artık tüm kavşakların düzenlenmesi gerekiyor ışık yeterlı değil.dönüş düzenlemesi yapılmalı papatya yapılmalı

43 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

dügün konvoyları

BİLGE KAĞAN
16 Temmuz 2017 Pazar 20:26

Düğün konvoyları yasaklanmalı,insanların hız için kendilerini tatmin ettikleri şehir içi at yarışına dönüyor.Ambulans geçecek yol tıkanıyor,ille de konvoy gerekiyorsa 3 arabayı geçmemeli,ısparta eski ısparta değil,trafik bir problem.yetkililer soruna çare bulmalı şehir içine konvoy sokulmayacağına dair düğün sahiplerinden imza almalı.konvoyların hangi amaca hizmet ettiğini bilen de yok,çağın çağdışı adedi gibi.

76 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kahra binaen
16 Temmuz 2017 Pazar 16:13

Dün geceEe İstanbul içmecede bir1 olay esnasında şehit olan polis memuru yıldız A ALLAHTAN rahmet diliyoruz ! Bir gün önce telsize bakarak içmiştim bide fotoraf çektik tarih saatli (12) hep başa bela yaw !

2 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla