visitor analyticsvisitor analytics

YENİ YIL DEV PROJESİ: ŞEHİR MEYDANI

YENİ YIL DEV PROJESİ: ŞEHİR MEYDANI
02 Ocak 2017 Pazartesi 09:45

YENİ YIL DEV PROJESİ: ŞEHİR MEYDANI

Yeni yılda hayata geçireceği projeleri anlatan Belediye Başkanı Günaydın, 100 dönüm üzerine şehir meydanı yapacağını ve Ocak ayı içerisinde yeni otogarın ihalesinin gerçekleştireceklerini dile getirdi.Kendisine ‘fantezi projeler’ yapıyor eleştirilerine atıfta bulunan Günaydın,“Fonksiyon ön planda olmak üzere büyük fantezi projeler yapılacak” diye konuştu.

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, yeni yılın projelerini anlattı. Yeni yılda hayata geçireceği projeleri aktaran Başkan Günaydın, ilk olarak 100 dönüm üzerine şehir meydanı yapacağını ve Ocak ayı içerisinde yeni otogarın ihalesinin gerçekleştirileceğini belirtti.

100 DÖNÜM SADECE ŞEHİR MEYDANI OLACAK

Günaydın, yeni yıl projelerine ilişkin şunları söyledi:“Büyük bir Napolitan bir şehir meydanı kuracağız. Şimdi onun projeleri hazırlanıyor. 100 dönüm sadece şehir meydanı olacak. Arkasından dev ihaleler yapılacak. Bunlar da şehrin üzerinde egemen şehir yerleşimleri olacak.Bunlardan bir tanesi de yaşayan, kalıcı otogar projesi. Isparta Belediyesi’nin gelişimiyle biz projeleri yapmaya hak kazandık. Yakında ihalelerimizi yapacağız. Arkasına büyük meydanımızı kuracağız. Arkasından devam edecek bir proje hazırlanıyor.

BÜYÜK FANTEZİ PROJELER YAPILACAK

Etnografya Müzesi’ni yaptık adam fantezi proje diyor. Şimdi ikinci, üçüncü, dördüncü bir hak kazanmak istiyoruz. Şimdi fonksiyon ön planda olmak üzere büyük fantezi projeler yapılacak. Bunlar filozofi projeler olacak. Allah’ın izniyle Isparta’yı artık dünyanın örnek şehirleriyle her bakımdan yarışabilir bir şehir yapmak istiyorum. İnşallah o günleri görürüz diye düşünüyorum. Bu çalışmalar Isparta’ya değer getirsin.”

 

Yol mağduru
03 Ocak 2017 Salı 13:52

Aynen önce yollarımızı yapın.Daha önce de yazmıştım.Yollar berbat,delik deşik. ....Davraz mah. 5901 sok.askeriye yanindaki ,jandarma arkası.....Karayollarının görevi diyorsunuz, burası şehir merkezi değil mi? Karayollarını yönlendirin o zaman kaç kere dilekçe verildi....İstediğiniz kadar meydan yapın ,hepsi göz boyama. ..Hiç yakışmıyor. ...............

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
03 Ocak 2017 Salı 06:36

Sen önce yollara tuz attir mahallelerde sokağa çıkmaya korkuyor herkes sayın başkanım...

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burkii
02 Ocak 2017 Pazartesi 20:10

Reis sen yaparsın. Güveni tam sana ısparta halkının... bu şehrın kent meydanına ihtiyacı var dediğin gbi. Halk arkanda senınle. Boş laf konuşanları kaleye alma

6 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muro
02 Ocak 2017 Pazartesi 17:52

Yolumuz yok... cezaevinin önünden bir kez geçin isterdim.. Köstebek yuvası, bırakın tribüne oynamayı.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Realist
02 Ocak 2017 Pazartesi 13:20

Meydandan önce Çarşamba pazarının orada bulunan avm faaliyete geçirilse artık iyi olacak

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Proce

Ali Girneli
02 Ocak 2017 Pazartesi 12:43

Valla biz geçen hafta yağan kar yüzünden hala yolda yürüyemiyoruz. Hızırbey Ortaokulunun etrafına gidin bir bakın. Ayrıca şu çevre yolu da bir an önce Isparta dışına alınmalı. Otogar ona göre planlanmalı bence.

10 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

kara murat
02 Ocak 2017 Pazartesi 12:31

Başkan **** yapma ev fiyatları ve kiralara çözüm bul.. Daireler hep belirli kişilerde toplanıyor..Belmas TOKİ benzeri konutlar yapmanı temenni ediyoruz...Siz isterseniz yaparsınız

8 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

karla buz.

sengetli
02 Ocak 2017 Pazartesi 10:13

sn.başkan kar yagdı malum.ana yollarda ekipleriniz üstün ****retlerriyle açtılar güzel.lakin. mahallelerde ara yollar çok kötü.hiç tuzlama çalışması yok.halıkent mahallesindeki ara yollar berbat.ekiplerin ana yollardaki hassasiyeti aynı şekilde ara yollarada gösterilse.malum çocukların okula yaya olarak giden çocukların yürümesi son derece tehlikeli.düşüp biryerlerinin kırılması allah korusun.bilginize.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla