visitor analyticsvisitor analytics

YENİ ŞAFAK'TAN ŞOK İDDİA

Yeni Şafak'tan Şok İddia
11 Temmuz 2016 Pazartesi 19:33

Yeni Şafak'tan Şok İddia

Isparta'daki FETÖ iddianamesine ifadesi giren ve nisan ayında trafik kazasında vefat eden eski Isparta Belediye Başkanı Hasan Balaman, örgütün yardım taleplerini geri çevirdiği için Zaman gazetesi temsilcisi Arif Bayramtas tarafından aleyhte haber yapmakla tehdit edildiğini anlattı.

 

Fetullahçı Terör Örgütü/ Paralel Devlet Yapılanması'nın (FETÖ/PDY) Isparta yapılanmasına yönelik olarak il imamı,üst mütevelli heyeti, il mütevelli heyeti ve muhasebeciler ile Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) heyetinden oluşan 130 şüpheli hakkında hazırlanan iddianameye mağdur ve müşteki ifadeleri de girdi. Örgütün himmet ve bağış altında topladığı paralan almak için nasıl baskı kurduğu da gözler önüne serildi.

 

YAKIN MARKAJA ALINDIM

Soruşturmanın aydınlanmasına büyükkatla sağlayan ve geçen nisan ayında trafik kazası sonucu vefat eden AK Partieski Isparta Belediye Başkam Hasan Balaman'ın ifadesi de iddianamede yer aldı.Balaman, göreve başladığı 2004 yılının ilk aylarından itibaren Isparta'nın ileri gelen FETÖ üyelerinin kendisini sık sık ziyaret eriğini, cemaate ait okulve evlerdeki toplantılara davet ettiği ve bu şekilde bu ki şüerce markaja alındığı belirtti.

 

TALEPLER ARTTI

Yapılan birçok davete katıldığını anlatan Balaman, söz konusu kişilerin ilerleyen zamanlarda kendisinden cemaate ayni ve nakdi yardım talep etmeye başladıklarını kaydetti. İlk zamanlarda izgan mümkün olduğunca bu talepleri karşıladiğım ifade eden Balaman, "Ancak gittikçe talepler arttı. İstenilen para miktarları da yükseldi. Bu nedenle bu talepleri karşılamakta zorlanmaya başladım. Onların isteği üzerine Zaman gazetesine hem şahsım ve hem de belediye başkanlığı olarak abone oldum.

 

Birçok yere verilen gazetelerin parasını cebimden ödedim. Buna rağmen benden cemaat evlerindeki öğrencilere burs vermemi, bu öğrencilerin ihtiyaçlarını karşılamamı istediler. Ayrıca Isparta Belediyesi olarak Zaman ve Today Zaman Gazetesi'ne reklam vermemi vehimmet olarak çok sayıda kurban parası ödememi talep ettiler. Bu talepleri kabul etmeyince Zaman Gazetesi Temsilcisi Arif Bayramtaş, aleyhime haber yapmakla tehdit etti" ifadelerini kullandı.

 

 

 

DüSüK BEDELLE ARAZI İSTEDİLER

Örgüt üyelerinin belediyeye aitarsayı okul/yurt yapmak için küçük bedelle kendilerine satmasını veyakiralamasını istedikleri aktaran Hasan Balaman, "Taleplerini kabul etmediğim için bana tavır almaya başladılar. Devam eden günlerde bu kişiler,belediyeyle iş ilişkisi içerisinde bulunan bazı iş adamlarını makama getirdi.İşadamları, bu kişilerin belediyeyle olan sorunlarını çözmemi istediler.Cemaate mensup olduklarını ve cemaate ayni ve nakdi yardımda bulunduklarını söylediler. Bu kişiler arasında sosyal ilişkinin çok ötesinde bir ast-üst ilişkisi vardı. Birbirlerine talimat/emir veriyorlardı. En üstte Isparta il imamı Osman Demirhan vardı" dedi. Örgüt üyelerinin isteklerini karşılamayınca Zaman Gazetesi'nde aleyhinde haberler yapılmaya başlandığını belirten Balaman, bu gazetenin temsilci ve muhabirleriyle aralarında tartışma yaşandığını söyledi.

 

2 milyon TL para toplayıpÜniversiteyi kurmadılar

 

 Hasan Balaman, örgüt mensuplarının bir ara Isparta'nın Sav kasabasında Gül Üniversitesi adı altında üniversite kurmak için çalışma yaptıklarını, birçok kişiden makbuzsuz paralar topladıklarını, Mustafa Ardal ve Osman Demirhan'ın zorlamasıyla iki hisse karşılığı 50 bin TL para verdiğini kaydetti. Söz konusu üniversite için de 2 milyon TL para toplandığı ancak bu üniversite projesinin hayata geçirilmediği belirtildi. Öte yandan Balaban, yine bu kişilerin zorlamasıyla cemaatin yurt dışındaki okullarına gönderilmek üzere 5-6 ay boyunca 1500 Dolar ödediğini anlattı.

Paralelci balaman

Özgür özcan
13 Temmuz 2016 Çarşamba 09:41

Her türlü b...u yemiş. G...ü sıkışınca kurtulmak için itiraflar...Ailesine berbat bir isim bıraktı işte

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BEDDUA

Sevcan köylüce
13 Temmuz 2016 Çarşamba 00:12

savcılık bunun ve halil karakoçun öldüğü kaxa için Fethullah Gülenin bedduaları sebep oldu diye soruşturma başlatmış

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlahi adalet

FENASİ
12 Temmuz 2016 Salı 13:10

Ne kendi etti rahat ne halka verdi huzur...Yıkılıp gitti cihandan dayansın ehl-i kubur.(mezardakiler dayansın artık)

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

KADER ADALET EDER

Hakan pabuççu
12 Temmuz 2016 Salı 13:07

15-25 Ağustos mahkeme tarihi..Yaşasaydı tanık olarak katılacaktı..Bu mahkemeye katılamayacak. Ama mahkeme-i kübra var orada hesap verecek artık..RABBİM adaletiyle muamele etsin...Merhametiyle değil

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BALAMAN

Şemsi güneş
12 Temmuz 2016 Salı 13:02

Bu itirafları neden tehdit edildiğinde yapmamış. Çünkü siyaset çarkı bunu gerektiriyordu. Menfaat menfaat menfaat. Tehdit edenleri çağırıp makamına dövseydi. Sonra kamyon çarptı.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

neredesiniz?

ts
12 Temmuz 2016 Salı 12:20

beraber yediniz içtiniz ne istedilerse verdiniz, ****ürdünüz. hala neyin peşindesiniz.paralelin diğer ayağısınız. ikinizde aynı ...sunuz. olurmu şaptan şeker. cinsine çekiyor.siz, biz, onlar diye ülkeyi soyup. bölüp parçalayıp uyutarak bitiriyorlar uyanın koyunlar.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BUNLAR ASLINDA BIRER ITIRAF OLMUS!

ADALET?????
12 Temmuz 2016 Salı 11:59

BU SAHIS ISPARTAYA GELIP BELEDIYE BASKANI OLDUGUNDA MAL VARLIGI NEYDI? MAKAMLARDA ZENGINLESENLERDE HEP BIR SORU ISARETI OLUR MILLETTE BU UNUTULMAMALI! GELELIM BU ISTEYICI CEMEATE BASLARDA HERSEYI VERDIK, PARA, ARAZI, DEVLETIN HER KADEMESINDE KADRO, KENDI DEYIMLERIYLE(" NE ISTEDILERDE VERMEDIK!") DIYORLARYA ! NICIN VERDILER? ADAM KAYIRMAK ADALETMIDIR? DEVLETIN MALI ATESTIR, TÜYÜ BITMEMIS YETIMIN MALINI PEKES CEKTIKLERININ ITIRAFLARIDIR BUNLAR! HAKKI OLMAYANI ISTEYEN KADAR VERENDE SUCLU DEGIMIDIR!

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yegen

Ramiz dayi
12 Temmuz 2016 Salı 01:11

Ramiz dayı der ki" Eğer birisi seni aIdatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aIdatmışsa bu senin suçundur "

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞBAKAN BİNALİ YILDIRIM: ELHAMDÜLİLLAH

ali
11 Temmuz 2016 Pazartesi 23:24

Başbakan Yıldırım: "Allah'a şükür İsraille mutabakat sağlandı." Yukardaki haberle ilgili: Adam öldü gitti ama günahları günah defterini hala yazıyor anlasılan. Haberde belirtilen ifadelerden ne suçu işlendiğini anlayan varmı? Adamlar Ispartaya üniversite kuracaktı engel oldunuz. Ki binaların bir kısmı yapılmıştır. Üniversite acılsaydı Isparta çok şey kazanacaktı ama engellemekle Ispartaya enbüyü kötülüğü yaptılar

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bende yedim

Mustafa kahveci
11 Temmuz 2016 Pazartesi 22:29

Ulen rahmetliyi iyi tanırdım.mümkün degil o bunlardan almıştır valla.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla