visitor analyticsvisitor analytics

YENİ OTOGAR VE YAŞAM MERKEZİ'NİN İHALE TARİHİ BELLİ OLDU

YENİ OTOGAR VE YAŞAM MERKEZİ'NİN İHALE TARİHİ BELLİ OLDU
26 Ocak 2017 Perşembe 10:52

YENİ OTOGAR VE YAŞAM MERKEZİ'NİN İHALE TARİHİ BELLİ OLDU

Isparta Belediyesi’nin Çünür’de uygulamak istediği Yeni Otogar ve Yaşam Merkezi Projesi için ihale, 28 Şubat 2017 tarihinde gerçekleştirilecek. Yüklenici firmaya projenin uygulanması için 750 gün süre tanınacak.

Isparta Belediye’sinin Çünür Mahallesi’nde yaklaşık 200 dönüm üzerine projelendirdiği Yeni Otogar ve Yaşam Merkezi için ihale ilanı yayınlandı. Buna göre yeni otogarın ihalesi 28 Şubat 2017 tarihinde gerçekleştirilecek. İhalenin ardından yüklenici firma ile sözleşme imzalanacak.Sözleşme tarihinin ardından 10 gün içinde belediye, yüklenici firmaya yer teslimi gerçekleştirecek. Yüklenici firmaya projenin uygulanması için toplam 750 gün süre tanınacak.

Belli ki sende rantcisin...
27 Ocak 2017 Cuma 09:08

Demek cunure otogar yapilacak vay be birilerinin cepleri gene para dolacak beli ki yillar once satin aldiginiz arsalar burda degerlenecek oda guzel basgan...

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güldürme bizi

hakan
27 Ocak 2017 Cuma 08:49

Sen daha çünürün ve dahi diğer mahallelerin rezilliğini çözemedin bu kış ayların da.Sen bırak otogarı da efendi,şu çünürün köstebek yuvasını andıran yollarına bak.Sana verilen oyların hepsi HARAM..!

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Spartans
27 Ocak 2017 Cuma 02:34

Şehrin geleceğine bir hançer daha.yeni otogar üniversite- göltaş arası biryere yapılmalı.yada eğirdir yolu üZerine yapılmalı.6-7 sene sonra yine şehrin göbeğinde kalacak.bireysel düşünmekten çıkılmalı artık.ayrıca şehri eğirdir gibi doğa harikası bir yere bağlanak varken neden çünürde çünürrr???

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

g

g
26 Ocak 2017 Perşembe 20:03

niye cünür yolu hep niye ****ran yolu değil.

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla