visitor analyticsvisitor analytics

YENİ MÜDÜR YILDIRIM!

YENİ MÜDÜR YILDIRIM!
26 Mart 2015 Perşembe 15:52

ISPARTA Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Cenk Şölen'in istifasının ardından yeni müdür ataması yapıldı. Ordu Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdür Yardımcısı Yener Yıldırım İl Müdürü olarak atandı.

Genel seçimler öncesinde AK Parti'den Konya Milletvekili Aday Adayı olan ve görevinden istifa eden ISPARTA Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Cenk Şölen'in yerine yeni atama yapıldı. Bakanlık tarafından Ordu Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Yener Yıldırım, ISPARTA Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü görevine atandı. 

başarılar

misafir
03 Nisan 2015 Cuma 14:05

Yener Bey temiz, dürüst, hakkaniyetli bir insandır. Çalışmaları ile Ordu'da takdir toplamıştır.Isparta'lılar için büyük kazançtır.Onu daha iyi yerlerde görmek isteriz.Hayırlı olsun.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarılar

misafr
02 Nisan 2015 Perşembe 20:38

Ak pak tertemiz caliskan bir insandir . Daha iyi yerlere gelir insallah . Karadeniz insani caliskan uretken durusttur. Isparta başına konan bu talih kuşunun değerini bilsin!

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarılar..

helal olsun
02 Nisan 2015 Perşembe 19:15

ısparta mük****l bir insan kazandı.. yolunuz açık olsun..

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

önyargısız hayat!

cennet yalçın
02 Nisan 2015 Perşembe 17:53

Önyargılarınızdan uzaklaşın derim.. Yener Yıldırım atılımlı, çalışkan, atak, yaptığı işi hakkıyla yerine getiren, karakteri ve dürüstlüğüyle tanınan nadide insanlardan biridir.. çaışmalarını takip edip tanımaya çalışanlar değerini zamanla anlayacaktır.. BAŞARILAR DİLERİM..

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KORKAK YORUMCU

Kuddusi
30 Mart 2015 Pazartesi 23:51

22 mart 2015 18:32 tarihinde ismim kullanılarak yapılan yorumu asefle kınıyorum şahsım sadece toc bir sen şube başkanıyım benim işim sadece sendikacılıktır. Siyasi otaritenin ve bürokratlarımızın kararlarına sonuna kadar saygılıyız bizim işimiz ısparta tarımını bir adım daha ileri ****ürmektir.ve bizim işimiz amirlerizi sorgulamak degil verilen görevi yerine getirmektir.bir daha yorum yazacaksan korkmadan kendi adınla yap.bir daha olursa kannuni yola baş vuracagım.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

.
30 Mart 2015 Pazartesi 21:04

Genç dinamik birine benziyor. Yolun açık olsun inşallah

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarılar dilerim

helal olsun
30 Mart 2015 Pazartesi 21:04

Kendileri tertemiz dürüst doğru bir insandir. Isparta Yener Bey in değerini iyi bilsin

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanlış tercih

KİMİN TERCİHİ...?
29 Mart 2015 Pazar 02:01

Ordu ilindeki kurumdan ve çevresinden öğrendiğim kadarıyla vekiller uyuyor mu? demekten alıkoyamam kendimi..Uzun ömürlü olmaz

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

VEKİLLER UYUMASIN

Kuddisi
28 Mart 2015 Cumartesi 18:31

Ispartada gönül vermiş Ak Partili kalmadımı da bu adamları buldunuz. Meyveciliğin tavan yaptığı il de Su mühendisinin işi ne

2 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİLEREK Mİ YAPILIYOR

AK PARTİLİ
27 Mart 2015 Cuma 09:53

Ya anlamadığım bu atamalar bilerek mi yapılıyor seçim arefesinde. Mevcut millet vekillerine tuzak gibi geldi bana. ''Bakın işte bizim milletvekillerimiz etkisi yok. Dışarıdan adam getiriyorlar'' diye dedikodu yapılıyor. Böylece mevcut vekiller etkisiz imajı veriliyor. Millet bunu konuşuyor.

6 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla