visitor analyticsvisitor analytics

YENİ KAPI RUHUNU TAŞIMAYA DEVAM EDİYORUZ

Yeni Kapı ruhunu taşımaya devam ediyoruz
06 Ekim 2016 Perşembe 09:16

Yeni Kapı ruhunu taşımaya devam ediyoruz

İl Genel Meclisi’nin Ekim ayı oturumlarının ilkinde MHP’li İbrahim Bozbey, Yalvaç Men Tapınağı yolunun yapılması için bir önerge sunmuş ve bu önerge AK Partili üyelerin oylarıyla reddedilmişti. Bunun üzerine Bozbey, AK Partililerin ilk baştan veri MHP’li üyelerden gelen önergelerin reddedilmesi şeklinde bir karar aldıklarını ileri sürerek, kendi verdikleri önergelerin reddinden sonra AK Partili üyelerin aynı önergeleri verdiğini iddia etmişti. İl Genel Meclisi Başkanı Ali Bolat, bu iddianın doğru olmadığını ifade ederek,“Reddedilen ve daha sonra AK Partililer tarafından verilen önerge varsa çıkarsınlar ortaya” dedi. Bolat, Yeni Kapı ruhunun devam ettiğini kaydederek,Bozbey’in önergesinin neden reddedildiğini açıkladı.

BAŞKAN BOLAT: YENİ KAPI RUHUNU TAŞIMAYA DEVAM EDİYORUZ

Geçen ay CHP’li üyelerin verdiği önergelerin kabul edildiğine dikkat çeken İl Genel Meclisi Başkanı Ali Bolat, “Ondan önce MHP’li arkadaşlarımız önerge verdiler, onların önergelerini kabul ettik. Biz yeni kapı ruhunu taşımaya devam ediyoruz. Yeni Kapı ruhu olan birlik ve beraberliği kaybetmemek için elimizden gelen hassasiyeti korumaya devam ediyoruz. Ancak İbrahim Bozbey arkadaşımızın vermiş olduğu önerge 2010 yılından beri süregelen bir önerge ve şuan  bizim İl Özel İdaresi’nin hizmet ağında bulunmayan bir önerge. Bizim iştigal konularımızı içermeyen bir konu olduğu için meclis üyeleri tarafından önergesi reddedildi.Ancak burada İbrahim Bozbey hocam ‘daha önce bizden kopya çekiyorlar. Benim verdiğim önergeyi reddediyorlar, bir ay sonra aynı önergeyi getirip kabule diyorlar’ diyor. Ama böyle bir şey yok. Bugüne kadar İbrahim Bozbey tarafından verilip de reddedilen ve sonra AK Partili üyeler tarafından aynı şekilde getirilip kabul edilen bir önerge yok. Varsa çıkarsınlar meydana” şeklinde konuştu.

AKGÜL: İLİMİZİN YARARINA OLABİLECEK HİÇBİR ÖNERGE

BUGÜNE KADAR GRUBUMUZ TARAFINDAN REDDEDİLMEDİ

Yalvaç Men Tapınağı’nın ulaşımı konusunda önergede yapılması istenen yolun neden yapılamayacağına ilişkin bir açıklama da İl Genel Meclisi AK Parti Sözcüsü Nail Yaşar Akgül’den geldi. Akgül, “Özellikle şunu belirtmek isterim; MHP grubunun önergeleri konusunda şikayetçi oldukları bize kadar ulaştı. Hiçbir suretle ilimizin yararına olabilecek hiçbir önerge bugüne kadar grubumuz tarafından reddedilmedi. Ancak verilen önergeler önceden tam incelenmediğinden kaynaklı bazı sorunların olduğunu da biliyoruz. Özellikle verilen önergede Yalvaç’ta Men Tapınağı yolunun yapımı talep edilmişti. Bu yolun yapımında 5 yıllık süreci incelemek gerekiyor. 2011 yılında Kültür Turizm İl Müdürlüğü tarafından İl Özel İdaresi’ne müracaatta bulunulmuş. Bunun karşılığında Kültür ve Turizm Bakanlığı’ndan ödenek talep edilmiş. Bakanlıktan 187 bin 753 liralık bir talep var bunun karşılığında bakanlıktan 25 bin lira gönderilmiş. Ama alan birinci derece sit alanı. Birinci derece sit alanında herhangi bir çalışma yapamazsınız” dedi.

CAAHEEPEEE LİLER İZLESİN.

DARBE KURGU DİYEN
06 Ekim 2016 Perşembe 13:41

https://www.izlesene.com/video/melih-gokcek-kilicdaroglunun-darbeden-haberi-vardi/9520370

51 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜZÜLÜYORUM

YAZIK ÇOK YAZIK
06 Ekim 2016 Perşembe 13:40

https://www.izlesene.com/video/melih-gokcek-kilicdaroglunun-darbeden-haberi-vardi/9520370

49 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖNCEDEN DARBEYİ BİLENLER

ÖNCEDEN DARBEYİ BİLENLER
06 Ekim 2016 Perşembe 13:39

https://tr.sputniknews.com/turkiye/20161006/1025156221/melih-gokcek-kemal-kilicdaroglu.html

40 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

P..K..K..

İMÇ
06 Ekim 2016 Perşembe 13:35

İMÇ TV NİN SAHİBİ BAHOZ ERDAL.ŞİMDİ SORUYORUM.ŞİMDİ İMÇ TV Yİ SAVUNANLAR BAHOZ ERDAL İLE GÖRÜŞTÜLERMİ.HANGİ YÖNETİCİLER GÖRÜŞTÜ.

28 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

AS

AS
06 Ekim 2016 Perşembe 13:31

AK PARTİ VE MHP DEN ALLAH RAZI OLSUN.ÖBÜRKÜSÜLER BELLE KİMLERE HİZMET ETTİĞİ.

28 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖĞRENCİ

SDÜ
06 Ekim 2016 Perşembe 13:30

CHP YAPTIĞI AÇIKLAMALAR VE SÖYLEMLERLE GENÇLERİ BÖLÜYOR.NE OLUR BUNA BİE SON VERİN.

26 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÖRECEĞİZ

BAKALIM
06 Ekim 2016 Perşembe 13:28

ŞİMDİ YAKIN ZAMANDA FİGEN YÜKSEKDAĞ VE SELAHATTİN DEMİRTAŞ İFADE VERMEYE GİDECEKLER.BAKALIM BUNLARI KİM SAVUNACAK.CEVAP BELLİ KEŞFETMEYE GEREK YOK.

36 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

CHP AYNI CHP DEĞİŞEN BİR ŞEY YOK.

NE BEKLİYORDUN CHP DEN
06 Ekim 2016 Perşembe 13:18

KİMSE KUSURA BAKMASIN.CHP DE YENİKAPI RUHU HİÇ OLMADI.YAPILANLAR İSE OY KAYBIMIZ OLMASIN DİYE YAPILDI.BUNU HERKEZ BİLİYOR ARTIK.CHP GİTTİĞİ YOL YOL DEĞİL.BAHOZ ERDAL IN KANALI OLAN İMC TV Yİ SAVUNMASI ÇOK GARİP BİR DURUM.HABERLERDEN DUYDUĞUMUZ KADARIYLA GEÇEN AY VAN DA 16 PKK SEMPATİZANI ÖĞRETMEN TUTUKLANDI.VE BU 16 PKK LI ÖĞRETMENİN AVUKATLIĞINIDA KİM YAPIYOR BELLİ.BU YÜZDEN CHP İKTİDAR OLAMIYOR.

62 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

YORUM SİZİN

YORUM SİZİN
06 Ekim 2016 Perşembe 13:11

PKK BUGÜNE KADAR ÜLKEDE 40 BİNE YAKIN İNSANIMIZI ÖLDÜRMÜŞ.KATLETMİŞ.BU ŞER..FSİZ PKK NIN KANALI OLAN İMÇ TV Yİ DEVLET KAPATMIŞ İYİ YAPMIŞ.AMA BU KANAL NASIL KAPATILIR DİYE İMÇ TV Yİ SAVUNAN CHP Yİ GÖRÜYORUZ.BUNU ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL.YORUM SİZLERİN.

57 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

iiimmmççç tiivii

cehaapee
06 Ekim 2016 Perşembe 10:03

p..k...k.. nın yayın organı olan imç tv yayını durduruldu dün itibariyle.tabi yeni kapı ruhu olmayanlar bu imç ye sahip çıkmaktalar.normaldir.

171 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla