visitor analyticsvisitor analytics

YENİ FAY HATTI İZLENECEK

YENİ FAY HATTI İZLENECEK
27 Ağustos 2014 Çarşamba 22:55

Ağlasun bölgesine deprem istasyonu kurulacak

Ağlasun'da meydana gelen depremin ardından Süleyman Demirel Üniversitesi Jeofizik bilim adamları ve mühendisleri, bölgede incelemelerde bulundu. Deprem öncesi düşünülen deprem istasyonu, kısa sürede bölgeye kurulacak ve böylelikle gündeme gelen yeni fay hattı izlemeye alınacak.

deprem

fatih bakıcı
28 Ağustos 2014 Perşembe 18:09

Sagolassos antik kenti depremle yok olmuş.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fay hattı

Faruk
28 Ağustos 2014 Perşembe 12:10

Ağlasun'un deprem grafiğini incelediğimizde o bölgede bu güne kadar sismolojik bir hareketlilik izlenmemiş ancak Dünya'nın yaşı itibariyle bu tür tektonik kırılmaların yaşanması muhtemel umarım daha büyük felaketler yaşanmadan uyarı mahiyetindeki bu deprem den ders alarak önlemlerimizi artırmamız gerekir diye düşünüyorum.Zakir Hocam'a da çalışmalarında başarılar diliyorum.Devletimizin ve Yerel Yönetimlerin araştırmalar sürecinde destek çıkmalarını ümit ediyorum.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bende mhp liyim ama

mehmet
28 Ağustos 2014 Perşembe 09:42

şu kadılar yorumu kadar saçma yorum görmedim arkadaş fay ağlasunda adam neden kadılara kursun istasyonu. Fay ın ısparta kadılardan geçmediğine üzülüyor gibi adam.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla