25 Nisan 2024 Perşembe

YENİ DOĞAN BEBEKLERİN TEMEL İHTİYAÇLARINI KARŞILIYOR

Isparta

Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın, Gıda Bank ve Giyim Bank’ın çalışmalarını aralıksız sürdürdüğünü dile getirdi. Giyim Bank’ta ihtiyaç sahibi vatandaşların yeni doğan bebeklerine A’dan-Z’ye tüm ihtiyaçlarının karşılanmaya başlandığını söyledi. Başkan Günaydın, “Yeni doğan bebeği olan ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın talepte bulunması halinde tüm bu malzemeler kendilerine ulaştırılacak” dedi. Başkan Günaydın, Giyim Bank’ta ikinci el malzeme bulundurmadıklarını da söyleyerek, kullanılmış elbiseler için de şehrin her tarafına geri dönüşüm kutuları konacağını ve bunların oradan alınarak geri dönüşümlerinin sağlanacağını kaydetti.

Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın, Giyim Bank’ta incelemelerde bulundu. Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, ihtiyaç sahibi vatandaşların Gıda Bank’tan kolaylıkla tüm ihtiyaçlarını karşılayabildiklerini söyledi. Başkan Günaydın değerlendirmesinde şunları söyledi:

“Giyim Bank’ımız var bu bölümümüzde giyim üzerine hizmet veriyor. İhtiyaç sahiplerimizin en iyi şekilde giyinmesini arzu ettik, bu yönde kullanılmış eşya bulundurmuyoruz, her kıyafet yeni. İkinci el kıyafeti yasak ettik. Her şey yeni, biz ne giyiyorsak, ihtiyaç sahibi vatandaşımız da onu giymeli felsefesini güdüyoruz. Seçilmiş özel kıyafetler bulunduruyoruz. En iyisini alıyor ve vermeye çalışıyoruz

Yine yeni doğan bebeklerimiz için özel takımlar getirdik. Bebek doğar doğmaz ne gerekiyorsa o ihtiyaçları getirdik. Hatta birkaç ay sonra kullanabileceği malzemeleri dahi hazır hale getirdik. Doğum yapan, ihtiyaç sahibi kıymetli vatandaşlarımızın talepte bulunması halinde bunlar ulaştırılacaktır. Yetişkin ve okula giden çocuklarımıza kırtasiye yardımında bulunuyoruz. Aç yatarken tok yatan olmamalı diyoruz.

Isparta Belediyesi olarak buna önem veriyoruz. Isparta’mızda aç yatan olmasın istiyoruz. Burada bir hayalim daha gerçekleşti. İlk belediye başkanlığım dönemimde söylediğim alan el ile veren el birbirini görmeyecek demiştim. Alan el ile veren eli göstermiyoruz. Buna önem veriyoruz. Bu arzu ettiğim bir şeydi ve gerçekleşti çok memnunum.

Giyim Bank’ımızda sıfır malzeme bulunduruyoruz. Kullanılmış ikinci el kıyafet yok. Isparta’mıza yeni bir sistem kuruyoruz. Çeşitli atık ambalaj kutularını koymuştuk şimdi bir ilave daha var. Kullanılmış elbiseler için şehrin her yanına geri dönüşüm kutuları yerleştiriyoruz. Kullanılmış eşyalar oradan alınarak geri dönüşüme gönderilecek, bunlar ihtiyaç sahiplerine verilmeyecek. Bu ay içerisinde başlayacak. Vatandaşlarımız giyilmiş elbiselerini oraya atacak, bizde geri dönüşüme göndereceğiz. Halkımızdan da isteğimiz ihtiyaç sahiplerine ikinci el eşya vermemeleri, verilecekse kullanılmamış eşya vermeleridir. Onların da bizler gibi yaşamaya hakları var. Bunu halkımızdan rica ediyorum. Isparta’mız rahat, güzel, huzurlu yaşasın dileğinde bulunuyorum”

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

HALKTAN BİRİ

25 Aralık 2018 Salı 14:30

KARDEŞİM OLACAĞIMIZ KADAR SAZAN OLMUSUZ

25 Aralık 2018 Salı 14:28

sayın baskanım saygımız sonsuzda şu müze yerine yapılan çogu fuzuli şeyler yerine iş sahası iş alanları yapsaydınız cocuklarımız işsiz çoğunun psikolijisi bozuk anlamazsınız sizin tuzunuz kuru eninizi vijdanınıza koyunda bi düşünün biz ne desek boş herkez bildiğini işliyor

Ali

25 Aralık 2018 Salı 14:09

yıllardır kaderine terk edilmiş terk edilmiş Aqua parktan , terk edilmiş gökçay ve ayazmanadan, bahsedin

laleli

25 Aralık 2018 Salı 12:24

bu işler zaten seçim zamanı olur şimdiye kadar ben ne çevremde nede birine böle ihtiyaçlarının karşilandığını görmedim duymadım. ne yapsan boş ziya gideceksin

gariban

25 Aralık 2018 Salı 09:19

Sana oy vermemekle birlikte bu yaptığın işi tebrik ediyoruz, güzele güzel demek gerekiyor. Ama yaptığın putlarda sana ömür boyu yeter, sen bu dünyadan göçüncede arkandan bir fatiha okumaz kimse, ıspartayı hindistan gibi yaptın diye.

Aşevi

25 Aralık 2018 Salı 02:13

SURİYRlilere sabah akşam AŞEVİnden kap kap yemek gidiyor. Gayet sağlıklı ve genç görünüyorlar. Suriyelilerin karıları yemek yapamayacak kadar yoğun, Türk kadını kadın değil.Bu çocuk yardımı da Suyelilere yarar, Türk çocukları çocuk değil

perişan İSTEM İŞÇİSİ

24 Aralık 2018 Pazartesi 20:44

BAŞKANIM AYIN 25 İ OLMUŞ İSTEM İŞÇİSİ HALA MAAŞ ALAÇAK EVİNE EKMEK GÖTÜREMEZ HALE GELDİ ÇOCUĞUNA HARÇLIK SATEN VEREMİYOR EV SAHİPLERİNDEN KAÇIYOR EMEKLİSİ TAZMİNAT DİYE İSTEM BEKLİYOR BİRAZ İNSAFLI OL

Şule bengil

24 Aralık 2018 Pazartesi 19:36

Halıkent de ulaşım yönünden sıkıntı çekilyor. Bir yere gitmek için birçok mahalle dolaşmak durumunda kalıyoruz.

Babalar gibi satanların sözüne güvenme!

24 Aralık 2018 Pazartesi 19:14

Necati oldu şimdi! Bende bu duaya Âmin diyorum. Ve Yusuf Ziya Günaydın ne kamunun ne milletin malını haksız hukuksuz zorbalıkla zimmetine geçirecek adam değil, millete zorlamı malını sattırmış! Asıl Şükrü açıkladı %51'i razı edip onayını aldıkmı, üzüm çarşıyı yıkıp yenisini yapacağız; %49 rızası olmasada gasb ederek!!!! Bumu adalet!!! Allah korusun onlardan bizleri; bu sebeple oyum Yusuf Ziya Günaydına!!!

24 Aralık 2018 Pazartesi 18:59

ulaşımda rekabet kaliteyi artırır düşüncesiyle alternatif ulaşım taksi dolmuş veya dolmuş hatları olması, otobüs saat aralarına çeyrek geçe ve kala bu hatların olması

24 Aralık 2018 Pazartesi 18:55

yollara yapılan kasislerin deveye hendek atlatırcasına olmayan türü ile düzeltilmesi

24 Aralık 2018 Pazartesi 18:53

şehir içi sinyalizasyon sisteminin düzgün çalışması için profesyonel destek alınması, yeşil dalganın sözde değil özde olması

24 Aralık 2018 Pazartesi 18:49

...mezuniyet ve yemin töreni zamanı apartların yüksek fiyatlarına karşı uygun fiyatlı belediye misafirhanesi yada konukevi açılması

24 Aralık 2018 Pazartesi 18:44

6-sokak hayvanları için geri dönüşümlü yem otomatları, mahalle parklarına güvercin yuvaları7-bisiklet yollarına parkın önlenmesi ve yolların amacına uygun kullanımının sağlanması

24 Aralık 2018 Pazartesi 18:41

4-ailelerin avm harici çocuklarıyla vakit geçirebileceği tesisler5-düzenli olarak fuar ve konserler düzenlenmesi (bu sayede esnafa satış ortamı sağlanması)

24 Aralık 2018 Pazartesi 18:38

1-şehir merkezinde **** çöp konteynerları 2-belediye iş hanı arasında bisiklet park yeri başka bir yere taşıma3-yine şehir merkezi ve öğrencilerin yoğun olarak otobüse bindikleri durakların kapalı durak olması (burdurda bile var)

???

24 Aralık 2018 Pazartesi 18:30

Okumaktamı zorlanıyorsunuz, anlamaktamı? Önce haberi düzgün okuyup sonra; orada burada yalan yanlış fikirlerinizi iftira ve karalamalara yapmaktan vazgeçseniz! Belediye veya devlet bütçesinden değil bu yardımlar, tamamen Allah için riyasız bağışta bulunan hayırseverlerin yardımları ihtiyaç sahiplerine belediye aracılığı ile ulaştırılıyor!

Necati

24 Aralık 2018 Pazartesi 18:27

Derdin ney yahu niye üstüne alınıyorsun be yav.imarlı yerlerden çok alan olmuş kısa yoldan köşeyi dönen olmuş öyle diyor akkardeşler bizde s****ım dedik.üstüne alınma,boşuna gocunma birader.kim ki kamu malından bulunduğu makamı gücü kötüye kullanarak bir kuruş bile yedi ile alayının allah belasını versin.oldu mu şimdi

fakir istem işçileri

24 Aralık 2018 Pazartesi 18:24

SAYIN BAŞKAN BİRDE İSTEMDEKİLERİN TEMEL İHTİYAÇLARINI KARŞILASAN İYİ OLUR NE ÇALIŞANIN NEDE EMEKLİ OLANIN YÜZÜ GÜLÜYOR HEPSİDE PERİŞAN HALDE BİRAZ ADALETLİ OLSAN BU BÖYLE OLMAYAÇAK

İstem işçisi perişan

24 Aralık 2018 Pazartesi 17:55

Sayın başkan bir de istemdeki çocukların bütün ihtiyacını karşılasan çok iyi olaçak çalışanıda para alamıyor emekliside tazminat alamıyor şu kış gününde birde onları sevindirsen

Nazan Arikan

24 Aralık 2018 Pazartesi 17:09

Sayın başkanımız biz keciborluda oturuyoruz 20 günlük oğlum var ama ihtiyaçlarına yetemiyoruz durumumuz kötü kredilerim var eşim yetiştiremiyor oğlum için biraz yardım giyim gıda ne olur sesimi duyarmisiniz 05073657022

Gariban

24 Aralık 2018 Pazartesi 16:56

Keşke Yardım'a Mahtaç Kimse Olmasa. Acaba Bu Yardım Diye İtiç Sahiplerine vardikleri Mamulleri Kendileri Tüketebilirler mi? Bunu Bir Isparta Belediyesi İçin Söylemiyorum Tüm Türkiye'de ki, Yardımlar İçin Söylüyorum. Hata Zenginleri Fakirler Yaptığı Hayırlar Bile Gözünü Yumup'da Alamayacakları Mamulleri Hayır Diye Garibana Veriyorlar. ALLAH Kimseyi Kimseye Mutaç Etmesin. Elden Gelen Övün Olmaz Övün Olsa da Zamanında Gelmez. İnşaallah Ülkemizde Hiç İhtişa Sahibi Kamaz.

Derdin ne?

24 Aralık 2018 Pazartesi 16:54

Bay dümbüllü neyi kastediyorsun, Kanun ve yasalara uygun isteyen istediği yerden istediği kadar mülk edinmesinde bir sakınca oladığına göre derdin ne o zaman? Varsa kanunlara aykırı bir durum gider suç duyurusunda bulunup ispatlarsın. Buradan insanları zan altında bırakamazsın! Evet biz seçtiklerimizi siyasete girmeden neyi vardı, ve siyasete girdikten sonra kendisi ve ailesi ve etrafı ne sahibi oldu , ne kadar kalkındı, millet ne kadar kalkındı buna bakarız!!!!

Vay uyanık

24 Aralık 2018 Pazartesi 16:32

Vay uyanık ben diyorum kimler çünürden yer almış,sen diyorsun felanca zengin..Allah allah biz bir şey mi dedik.İmara açılan yerlerden avanta alanlar varsa açıklayın bilelim bildirelim meşk edelim.Saz olalım sazan olmayalım.

Dinç kalmak yaşa bağlı değil!

24 Aralık 2018 Pazartesi 16:30

Yusuf Ziya Günaydın beyefendi bütün adaylardan, antıramanlı, çalışmaya alışmış, arazi koşullarında senelerdir koşturan, dinamik, Tecrübeli ve diğer iki adaylardan daha dinç ve genç görünüyor maşêellah! Bu iş öyle masa başlarında iş yapmıya alışmış salon beylerinin yapacağı iş değil zira! Diğer adaylardan hele biri erken çökmüş! Dinç ve dinamik Yusuf Ziya Günaydınla devam inşêellah. Âmin. Dinç ve dinamik olmak yaşla alakası olmadığının kanıtı Yzg maşêellah Lâguvvete illâ billêh!!!!!!

veli

24 Aralık 2018 Pazartesi 16:05

SAyın Başkanım yaş olmuş 70 bırak bu işleri inzivaya çekil

Vay uyanık!

Dümbüllü ali asıl sen; devletin başında olanlar ve oğulları, kızları gelinleri, damatları, dünürleri, soyları sopları kaç Çünür büyüklüğünde mülk edindiler siyasete girdikten sonra onlara işaret ediyorsun bu trollük yazılarını yazarken! Galiba senin istediğinde bu Yzg dan ziyade Ak partililerin siyasette ne kadar zenginleştiklerini göz önüne sermek istiyorsun çok uyanıksın çokkk. Zira Yusuf Ziya bir ceketle gelip siyasette zenginleşenlerden olmadığını Isparta biliyor, babadan zengin olduğunu!!!

Kleidercontainer/kıyafet konteinerleri!

24 Aralık 2018 Pazartesi 15:11

Sayın Yusuf Ziya Günaydın beyefendiciğim Almanya bu kullanılmış kıyafet toplama işini 1995 yılından beri yapar! Gogleden araştırabilirsiniz《 kleidercontainer》 1999 ağustos depreminde Almanyada bu konteinerlerin üzerinde 《 Hilfe Türkei 》 yazıları mevcut idi. Rabbim bir daha öyle âfetlerden muhafaza buyursun bütün insanları. Âmin.

dümbüllü ali

24 Aralık 2018 Pazartesi 14:59

imara açılan yerlerden öncesi ve sonrası kimler ne kadar yer almış açıklansın.Bilelim bildirelim.Meşk edelim.Saz olalım,sazan olmayalım.

Kaliteli hizmet işte budur!

24 Aralık 2018 Pazartesi 14:51

Slm. Sayın Yusuf Ziya Günaydın beyefendi, her zaman kaliteli durdunuz ve her zaman kaliteli hizmet ettiniz! Yerelde bir dönem Ak partiye oy verdikten sonra, iki dönemdir size verdik oylarımızı , inşêellah şimdi gene size oy vereceğiz hayırlısıyla! Hem tecrübeli, hem hizmette antıramanlı ve gâyet dinçsiniz Elhamdülilleh, Rabbim sizin ve ekibinizin yar ve yardımcınız olsun. Âmin.

Yalelli Mustuk

24 Aralık 2018 Pazartesi 14:42

kendi cebinden karşılasana.Belediyenin asli hizmetini sen önce bir yap.Heykel dikip durma.Valilik otoparkını kime yaptırdın açıkla.Otoparkta niye durum kötü açıkla.