visitor analyticsvisitor analytics

YENİ BAKAN İLE İLK SELFİE

YENİ BAKAN İLE İLK SELFİE
24 Mayıs 2016 Salı 11:58

Başbakan Binali Yıldırım 65. hükümetin kabinesini açıkladı.

Başbakan Binali Yıldırım 65. hükümetin kabinesini açıkladı. Yeni kabinede Sağlık Bakanı Recep Akdağ olurken, bir çok isim ise yerini korudu.

Yeni Sağlık Bakanı ile ilk kez STK Temsilcisi ve Sağlık Sen Mali Sekreteri Halil Ermağan selfie çekti. Ermağan ayrıca Enerji ve Tabi KaynaklarBakanı Berat Albayrak ile de selfie çekti

 

CİM BOM KUPAYA

SERT
26 Mayıs 2016 Perşembe 19:00

HALİL ERMAĞAN ADAMDIR. GERİSİ TEFERRUATTIR.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İHANET

PARALEL
26 Mayıs 2016 Perşembe 12:29

SAYIN BAKAN OSMAN EFENDİYİ CEMAATİN DEŞİFRE OLMADIĞI ZAMAN ATAMIŞTI AMA YENİ GENEL SEKRETER ADAYIMIZ OSMAN EFENDİYE AİT PARALEL İLE İLGİLİ BELGELERİ DAHA DÜN SAYIN BAKANA TESLİM ETTİ.OSMAN EFENDİNİN DÜNE KADAR YANINDA OLANLAR HEMEN SAF DEĞİŞTİRDİ DAHA UYANAMADINMI GARDAŞ,UYAN SABAH OLDU

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlısı

Göktürk
26 Mayıs 2016 Perşembe 10:51

Allah herşeyin hayırlısını versin

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman beye laf edenler

Yalnız kurt
25 Mayıs 2016 Çarşamba 16:32

Genel sekreter Osman bey gidecek diye sevinenlere kötü haberim var.Sağlık bakanı değişti.onu bu makama getiren bakan.Sizler olmadık kulp takin adama.O adamın dibidir.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

herkes konuşuyor

......
25 Mayıs 2016 Çarşamba 14:48

herkes herşeyi biliyo dimi bu ne ya bilende konuşuyor bilmeyende ayıp ya

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADAMDIR KENDİSİ

doĞan
25 Mayıs 2016 Çarşamba 14:37

paralelci diyenler kendisine baksın bence Türkiye de herkes paralelci olsa kendisi olmaz.Kendisinin nasıl bir adam olduğunu herkes çok iyi biliyor.Herkes önünden yesin..

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ceket

Ritem
25 Mayıs 2016 Çarşamba 13:29

Ceketine kurban oldugum..sana yalaka diyenler utansin.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
25 Mayıs 2016 Çarşamba 12:33

Halil bey'in unvanında eksikler var. Kendisi hastahanenin ÇAMAŞIRHANE nin sorumlusudur. Onu yazmayı unutmussunuz.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TÖVBE

ALLAH ALLAH
25 Mayıs 2016 Çarşamba 08:17

KİM NE, NEREDE, NASIL, KİMİNLE, TÖVBE TÖVBE................ NE GÜNLERE KALDIK, KİMİN NE .......(siz doldurun) OLDUĞU BELLİ DEĞİL ARKADAŞ. KİME GÜVENEK. SAKAL SÜNNETİR.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel

Ali Bilir
24 Mayıs 2016 Salı 21:44

Sayın Halil armağanı yakından takip ederim kendi paralelci değildir olamazda yolunda ve ekseninde giden başarılı antiparalel bir kardeşimizdir. İleride Erdal'ın veliahtidir

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

cevap.

halil ermağan
24 Mayıs 2016 Salı 20:07

Ben isimlerini saklayan kimselerle muhatap olmam.adresim hastane gelin orada konusalim.suizan da bulunmak haramdır.hayatta hiç senmedeiğim birisi için bana parelelci denmesini asla kabul etmem.tanimadığin birisi için abuk **** şeyler yazman delikanlilik değildir yarın sizi hastaneye bekliyorum.delikanlıysanız gelirsiniz.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

vah vah

mamut
24 Mayıs 2016 Salı 20:03

ah sizi gidiler sizi bu akp de hep menfat hep çıkar peşindesiniz bu partinin kuruluşu bu en üsten entabana kadar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAPANLAR NE ALEMDE

TEHDİT VE ŞANTAJ
24 Mayıs 2016 Salı 19:38

hastanede çalışan personele .............. bey sendika başkanım Erdal bey ile iyi geçinmeni tavsiye ederim diyen ve Erdal bey bizim her şeyimiz diyen hastane müdürü görevine devam edecekmi acaba ? yoksa şekil değiştirip yeni bir kapıyamı yanaştı malum erdal efendi deşifre olduya.ne günlere kaldık allahım

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralelin sakallı hali

halil
24 Mayıs 2016 Salı 18:41

Ne gùnlere kaldik. Biz paralel degiliz demek icin kırk takla atıyorlar. Ama nafile. Foyaniz ortaya çıkacak. Er yada gec hesap vereceksiniz.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Müdür

Devran
24 Mayıs 2016 Salı 16:45

Tıp fakultesini bitirseydi,Sağlık müdürlugü makamına yakışırdı.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞAHİT

ADLİYE KORİDORLAR
24 Mayıs 2016 Salı 16:27

DR OSMAN AYDININ PARALEL YAPI ELEMANLARI İÇİN ADLİYE KORİDORLARINDA NÖBET TUTTUĞU GÜN YANINDA BULUNAN ŞAHIS KİMDİ SAĞ SEN ŞUB BŞK ERDAL DEMİROLAY EEE ŞİMDİ EKRANA TAZE ELEMAN SERVİS ETMİŞLER EY ALLAHIM NE GÜNLERE KALDIK BU SENDİKA YA LAĞVEDİLMELİ YADA YÖNETİMDEKİLERİN TAMAMI HESAP VERMELİ

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeni başkan ermağan

ali bilir
24 Mayıs 2016 Salı 15:25

yeni başkan ermağana yeni görevinde başarılar dileriz

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kan değişimi

Yeni yine yeniden
24 Mayıs 2016 Salı 15:15

Sendikada kan değişimi var herhalde bu öz çekimler yakışmış...?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tan

Ahmet
24 Mayıs 2016 Salı 14:58

Başı göğe ermişmi

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

GENEL SEKRETERİMİZ

YENİ
24 Mayıs 2016 Salı 14:57

SAYIN HALİL ERMAĞANA BAŞARILAR

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ödül verilmeli

chatlack
24 Mayıs 2016 Salı 14:49

şimdi buhaber için sizin yılın habercilik ödülünü almanız ... fotoyu çekilin kişiyede güzel bi koltuk galan mı verilmeli..bi dünya haber varken magazin gazatesi gibi haber yapılmakta...yazıkk

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU VATANDAŞMI İMİŞ

STK TEMSİLCİSİ
24 Mayıs 2016 Salı 13:46

PARALEL YAPIYA CAN SİPERANE HİZMET EDEN BU ŞAHISLAR KAPIDAN KOVSAN BACADAN, BACADAN KOVSAN CAMDAN GİRERLER AMA FOYALARI ÇABUK ÇIKAR AZ KALDI KENDİLERİNİN BİR ARADA BULUNACAĞI YERE HADİ BAKALI

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

dost

Alim
24 Mayıs 2016 Salı 13:30

Kamu hastaneleri Genel Sekreteri olursun inşallah.Allah Yar ve Yardımcın olsun.Bütün güzel vasıflar üzerinde.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

pretty

woman
24 Mayıs 2016 Salı 12:23

hadi bakalım taze kan iyidir.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla