visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 05:39

YEDİŞEHİTLER MAHALLESİ İLMEK İLMEK İŞLENİYOR

YEDİŞEHİTLER MAHALLESİ İLMEK İLMEK İŞLENİYOR
29 Haziran 2017 Perşembe 14:03

YEDİŞEHİTLER MAHALLESİ İLMEK İLMEK İŞLENİYOR

Isparta Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü ile Fen İşleri Müdürlüğü koordinesinde mahallelerdeki sokak bazlı altyapı ve asfalt çalışmaları devam ediyor. Ekipler 20 km’yi aşan 75 sokaklı Yedişehitler Mahallesinde çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bayram tatilinin ardından mahalledeki çalışmalar hız kazanırken,bir yandan altyapı diğer yandan da asfaltlama çalışmaları gece gündüz devam ediyor. Hazırlanan programdan 20 gün önde olduklarını söyleyen Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın, Yedişehitler Mahallesindeki sokak bazlı altyapı ve dayanıklı asfalt çalışmalarında önemli mesafe kat edildiğinive mahallenin ayrı bir görünüme kavuştuğunu söyledi.

Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın, Yedişehitler’in Isparta’nın en büyük mahallelerinden birisi olduğunu hatırlatarak, 75 sokağın bulunduğu mahallenin ilmek ilmek işlendiğini belirtti. Sokaklardaki yol kodlarının düzenlendiğini,altyapılarının gözden geçirildiğini ve ardından yolda stabilize çalışmalarının gerçekleştirilmesiyle birlikte dayanıklı asfaltına kavuşturulduğunu dile getiren Günaydın, “Mahallemizin yolları çizgileriyle birlikte geleceğe teslim edilecektir. Geçen senelerde 160 km’lik ana yollarımızın tamamını bitirmiştik.2016 yılı asfalt sezonu ile birlikte çalışmalarımızı mahallelerimizde sokak bazlı olarak devam ettiriyoruz. Çok sayıda mahallemiz sokak bazlı olarak altyapı ve asfaltla kaplandı. Bu sezonda da aynı hızla çalışmalarımızı devam ettiriyoruz” dedi.

 

akkent

ali
30 Haziran 2017 Cuma 08:52

çünürden akkent çıkan kestirim bir yol vardı şahıs tarlaları olduğu için kapatıldı. Çünürden akkent e çıkan bir yol bile kalmadı taaaa çünürden konya yoluna çıkıyorsun ordan tekrar dön akkent te gidiyorsun falan filan karmaşık ve dolambaçlı yeri geldimi yekıt tasarrufu ekonomi falan filan ayrıca bu taaaa uzun yol asfaltta değil sayın yetkililerim muhtarım yetti gari

98 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

4555 sok sizi bekliyor.
30 Haziran 2017 Cuma 05:13

Fatih Mh 4555 sok her yağmur yagdiginda evleri su basıyor ne zaman çözüm olacak.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇÜNÜR YENİŞEHİR MAHALLESİNE NE ZAMAN SIRA GELECEK?

R.ERTÜRK
29 Haziran 2017 Perşembe 23:55

ÇÜNÜR MAH. 276.CADDE VE DİĞER CADDE, SOKAKLAR TOZ VE BOZUK YOLLARDAN; BELEDİYE HALK OTOBÜS HİZMETLERİNDEN; BAKKAL, MANAV V.B. HİZMETLERDEN NE ZAMAN YARARLANACAK? BAŞKANIMIZIN DİKKAT VE İLGİSİNE ARZ OLUNUR.

64 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇÜNÜR KÖYÜ

üniversiteli
29 Haziran 2017 Perşembe 22:21

Çünür mahallesi sakini olarak Çünürü mahalaleden saymadığınız sürece hakkım helal değildir.

50 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yüksek halk.
29 Haziran 2017 Perşembe 20:29

Çunür 'ün rezil hali ne olacak? Bence belediye çok yetersiz çalışıyor.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayhan
29 Haziran 2017 Perşembe 18:54

Bazı mahallerin begenmedigi kazınan yollara davraz cezaevi bolgesi razı. Buranın yollarının yapılması için ne yapmamız lazım. Biz vergi vermiyormuyuz. Mütahitlerin insaatlarının bitmesini mi bekleyecegiz.

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

29 Haziran 2017 Perşembe 18:22

Isparta'nın çoğu yerinde araba sürmek çukurlar yüzünden işkence gibi

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

UMUTLU

UMUTLU
29 Haziran 2017 Perşembe 16:44

SAYIN BAŞKANIM ÇÜNÜR MAHALLESİNDE ASVALTSIZ YOLLAR YÜZÜNDEN CAMLARI AÇAMIYORUZ GEÇEN HER ARAÇ BÜYÜK BİR TOZ KÜTLESİNİ PEŞİNDEN GETİRİYOR. ASVALTIMSI OLARAK YAPILAN ÇALIŞMA YAĞMURLAR NEDENİ İLE ESKİ HALİNE GERİ DÖNDÜ. YOLLAR PATATES TARTLASI GİBİ DUYARLILIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.

61 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

mertbey
29 Haziran 2017 Perşembe 15:50

sana verdiğim oya haram olsun

5 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

biz ne olacağız başkanım!!!!!

memetali
29 Haziran 2017 Perşembe 15:31

davraz mahallesi sınırlarında bulunan cezaevi bölgesine neden ısrarla görmezden geliniyor

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

davraz muhtarı

mert
29 Haziran 2017 Perşembe 15:29

gör gör sayın davraz muhtarı cezaevi önünde araçların köşe kapmaca oynayışını birde yedişehitleri

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vah davraz vah

hasan
29 Haziran 2017 Perşembe 15:27

yedişehitler muhtarı ilmik ilmik işlettiriyor,, biz tozu geçtik çukur seçmekten araba süremiyoruz

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

cezaevi civarı?????

muro
29 Haziran 2017 Perşembe 15:21

zaten asfalt olan yerleri kazıyıp yenile ama toz toprak olan defalarca dilekçe,, imza verilen cezaevi bölgesini hiç umuruna takma başkan.. buradakiler ıspartalı değil

6 Beğendim
0 Beğenmedim