visitor analyticsvisitor analytics

YEDİĞİ MANTARDAN ZEHİRLENDİ

YEDİĞİ MANTARDAN ZEHİRLENDİ
24 Nisan 2015 Cuma 17:49

EĞİRDİR Cumhuriyet Başsavcısı Doğan Adem Kurt, yediği mantardan zehirlendi. Hastanede yoğun bakıma alınan Kurt'un gözlem altında tutuluyor.

Eğirdir Cumhuriyet Başsavcısı Doğan Adem Kurt, yediği mantardan zehirlenerek Eğirdir Kemik Eklem Hastalıkları ve Rehabilitasyon Merkezi hastanesine kaldırıldı. Başsavcı Kurt'un gözlem altında tutuluyor. 

acil şifalar dileği

mustafa albayrak
25 Nisan 2015 Cumartesi 12:48

Allah acil şifalar verir inşallah sayın savcım dualarımız seninle

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çiğ süt emmis

insan
25 Nisan 2015 Cumartesi 06:20

Slm hastanedekide se ben 112 dekide sen ben manevi şuur eridikce insanligimiz eriyor devlette eriyor kanunlar bir yere kadar hepimiz bulundumuz ortamda daha dikkat ederiz elestimek kolay ya****i olmaliyiz herkonuda her ksdemede bir de

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçmiş olsun dileğim

abdurrahim6868@hotmail.com
24 Nisan 2015 Cuma 23:27

Rabbimden acil şifalar diliyorum.Dost ve arkadaşlarımdan dua istedim.dualarımız sana kıymetli savcım .her şeye kadir olan Allah sana şifa vermeyecek kadirdir inş.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

acıl şifa dılıyorum

huseyın ç
24 Nisan 2015 Cuma 21:17

sağlıkla ayağa kalkmanı ailenı kavuşmanı dılıyorum acıl şifa bul sayın buyugumuz

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çökmüş bır saglık sistemi.

Saglıkçı
24 Nisan 2015 Cuma 20:04

Sayın savcımız egırdır kemık hast. De td. Ilk mudahale yapıldıktan sonra, ısparta devlet hast. Ne sevk edıldı. Haberde yanlıslık olmasın. Bu sevkı yaklasık 2 saatte yaparak hantallık rekoru kıran 112 komuta merkezını kutlamak ıstıyoruz!! Ayrıca, savcı beyi kabul etmek ıstemeyen ve dırenc koyan Sdü acıl servısi de, bu anlamsız tavrından dolayı kınıyoruz!!! Kendısıne gecmıs olsun dıyoruz...

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

acil sifalar

yalvac.li
24 Nisan 2015 Cuma 19:08

Sayin bas savcimiza acil sifalar dilerim. R.y

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Av.M.Çağrı YILDIZ.

Ak partili 32
24 Nisan 2015 Cuma 18:42

SAYIN savcım çok geçmiş olsun.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla