visitor analyticsvisitor analytics

YBEM HALK OTOBÜSÜ ŞOFÖRLERİNİ EĞİTECEK

YBEM HALK OTOBÜSÜ ŞOFÖRLERİNİ EĞİTECEK
24 Temmuz 2014 Perşembe 14:06

YBEM HALK OTOBÜSÜ ŞOFÖRLERİNİ EĞİTECEK

SDÜ YBEM ve SS. 18 No’lu Özel Halk Otobüsleri Kooperatifiarasında eğitim sözleşmesi imzalandı. İmzalanan sözleşmeye göre 18 No’lu ÖzelHalk Otobüsleri Kooperatifi çalışanları ve şoförlerine diksiyon, öfke kontrolü,stresle baş açıklama İletişim ve Beden Dili alanlarında Eylül ayına kadareğitim verilecek. Eğitim sonunda yapılacak olan sınavdan başarılı olanlara iseS.D.Ü Öğrenci ve Halk Dostu İşletme Belgesi verilecektir.18 No’lu Özel HalkOtobüsleri Kooperatifi Başkanı Mehmet Yavuz son dönemlerde 65 yaş yasası ilebirlikte şoförler ve vatandaşlar arasında kopukluklar meydana geldiğini dilegetirdi. Halka daima en iyi hizmet için yola çıktıklarını kaydeden Yavuz, YBEMMüdürü M .Fatih Cebeci ve Müdür Yardımcısı Öğretim Görevlisi Yekta Halıcı ileeğitimler hakkında görüşmeler yaparak bundan sonraki süreçlerde de işbirliğiiçerisinde eğitimler düzenlemeye devam edeceklerini bildirdi. Merkez müdürü M. FatihCebeci,Isparta halkına ve şoförlere bu işbirliğinin katkı sağlayacağını ifadeederek,her zaman kuruluşların ve halkın yanında olduklarını dile getirdi.

 

Teşekkürler YBEM

Teşekkürler YBEM
27 Temmuz 2014 Pazar 03:34

YBEM Ispartanın havasını değiştirdi. Teşekkürler...

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğitim şart

mehmet
25 Temmuz 2014 Cuma 21:23

bu eğitimden önce vatandaşa saygılı olmaları, trafikte biz büyük aracız mantığıyla terör estir****i yönünde eğitim verilsin. borç karşılığı hat sahibi olup şimdi vatandaşa kaba davranan şoförleri istemiyoruz.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haydi Kaptanlar SDÜ'ye

Turgut MUMCUOĞLU
25 Temmuz 2014 Cuma 14:48

Bu tür faaliyetlerin ücretsiz olarak verilmesinden dolayı tebrik ediyorum. YBEM de olmasa halk cahil kalacak be.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

nereden aldılar ehliyeti bakkladanmı ?

hakan
24 Temmuz 2014 Perşembe 23:11

hatalı sürücüler bnce cıkarlmalı halk hata yapanları göstermeli cıkartılmalı bi sürü kazanın sebebi halk obobüsünü süren söforler

2 Beğendim
0 Beğenmedim