visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 01:38

YBEM AFRİKA ÇALIŞMASI

YBEM AFRİKA ÇALIŞMASI
05 Mart 2015 Perşembe 14:32

YBEM AFRİKA ÇALIŞMASI

Ybem Afrika çalışmaları sağlık alanındada  meyvesini almaya başladı. İlk Somalili ekip tıp fakültesi hastanesine tedavi için geldi.  Gelen ekip Somali Cumhuriyeti Meclis Başkan Yardımcısı Milletvekili Abdullahi Ali Mahmut Mogadishu ve Mühendisler Odası  Başkanı Mühendis İbrahim Musa Ebubekir.

Yaşam Boyu Eğitim Merkezi’nin Afrika’daki 5 ülkede yapmı şolduğu çalışmalar neticesinde  SDÜ Tıpfakültesi hastanesine hasta getirmeye başladı. Bu ülkeler arasındaki sağlık turizmi temelleri de atılmaya başlanmış oldu Süleyman Demiral Üniversitesi Rektör Danışmanı  Yaşam Boyu Eğitim Merkez Müdürü Cebeci : “Afrika’daki 5 ülkede eğitim ve sağlık alanındaki çalışmalarımız olumlu sonuçlar vermeye başladı, artık ülkemize ve şehrimize  dost ve Müslüman ülkelerden  hastanelerimize hasta transferini başlatmış olduk aynı zamanda Türkçe eğitimi için öğrenci kabullerini de başlattık bunun sonucunda ise Süleyman Demirel Üniversitemize öğrenci kazandırmış olacağız” dedi


 

dikkat edecekmissin nazar degermiş

sasd
06 Mart 2015 Cuma 10:47

Dersime girmişde çekemiyorlarmışta nazar degermişte bak bak bak sen şuna :))))

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

başlık

sasd
05 Mart 2015 Perşembe 22:41

Fatih hocam 2yıl önce derslerime girdiniz hocam sizi ve ekibinizi takip ediyorum bu kadar çok çalışmayın ıspartada sizi çekemiyorlar Allah göstermesin nazar ederler size

0 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

işiniz gücünüz terbiyesizlik

seçiminde b.....nu çıkardınız..
05 Mart 2015 Perşembe 21:57

haber ybem e ait.... altındaki yorumlar ilker hocayı karalanmak için yapılmış gereksiz lüzumsuz yorumlardır...Bomba 32 bu yorumları yayınlarken siz ne düşündünüz..

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

lkr bgnlrn tdn çkr. sn d py şşdlr

amnkym szn gb gtvrn gztnn
05 Mart 2015 Perşembe 21:39

İLKER

0 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

tadını çıkar

ilker
05 Mart 2015 Perşembe 21:36

İlker bugünlerin tadını çıkar.Seni de epey şişirdiler.

0 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla