visitor analyticsvisitor analytics

YAZIKTIR GÜNAHTIR VATANDAŞA NE BU ZULÜM

YAZIKTIR GÜNAHTIR VATANDAŞA NE BU ZULÜM
06 Temmuz 2015 Pazartesi 22:51

YAZIKTIR GÜNAHTIR VATANDAŞA NE BU ZULÜM

CLK Elektrik abonelerine mübarek ramazan günü adeta zulüm ediyor.

 

Tedaş CLK abone bilgilerinin güncellenmemesi gerekçe gösterip çıkan yasağı dayanak alarak hiçbir hazırlığı olmamasına rağmen abonelerine bekleme zulmünü  yaşatıyor.

 

Güncelleme yapmayan abonelerin elektriklerinin kesileceğini duyuran ve güncelleme yapmayan abonelerin ellerinde parası olmasına rağmen almayan ve son ödeme tarihini geçiren abonelerden saati geçmeden onların ektriklerinin kesileceğine dair uyarı veren ancak hizmetlerini iki kisiyle vermeye Çalışan CLK elektrik oruç vatandaşa adeta zulm ediyor.



millet memnun

halk
07 Temmuz 2015 Salı 19:55

Devle bir elektirik hizmetini bile işletemez hale getirildi. Olsun millet bu halden memnuniyetini seçim sandığında gösteriyor . Acımak yok

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

05058284249

mehmet
07 Temmuz 2015 Salı 15:21

güncelleyerek depozite alıyorlar arkadaşlar en az 100 tl,abone sayısıyla çarparsan bayağı yekün tutar.depozite geri ödemesi ne zaman oooo yıllar sonra kuşa döner şirket elektriğe 10 yıl zam olmasa da olur bu tuzakla.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kurallara Uyulmalı.

Düzgün vatandaş
07 Temmuz 2015 Salı 12:28

Yasaları ve kuralları CLK değil, devlet koyuyor.Ben geçen yıl bilgilerimi verdim sözleşme imzaladım. Bilgilerini güncelleyenler için çekiliş varmış.Bana da akıllı telefon verdiler.Ben Tedaş zamanından daha iyi hizmet verdiklerini gördüm.Herkes üzerine düşen görevi daha önce yapsaydı, şimdi sıra beklemezdi.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçek öyle değil.

Erol TÜRKÖZMEN
07 Temmuz 2015 Salı 09:29

İlgili yasa gereği; bankalar, tapu dairesi,nüfus idaresi gibi, CLK Akdeniz Elektrik'in de T.C.Kimlik numarası ile işlem yapması yasal zorunluluktur.Diğer taraftan; elektriği kullanan kişinin abonesinin kendi adına olması da; EPDK mevzuatı gereğidir.Şirketimize hiçbir maddi katkısı olmadığı gibi; emek ve zaman ısrafına yol açan bu uygulama için gerekli tedbirler alınmış; 2 değil, 7 personel ile güncelleme ve abone devir işlemleri yapılmaktadır. Kamuoyunun bilgisine arz olunur.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla