visitor analyticsvisitor analytics

YAZIK OLUYOR!

YAZIK OLUYOR!
18 Ağustos 2014 Pazartesi 02:26

Ülke genelinde 16 şehir hastanesi ile birlikte temeli atılan Şehir Hastanesi inşaatı ne yazık ki ilerlemiyor.

Ülke genelinde 16 şehir hastanesi ile birlikte temeli atılan Şehir Hastanesi inşaatı ne yazık ki ilerlemiyor. Bunun nedeni olarak tapu birleştirme işleminin hala belediye encümenindeki bazı kişilerin imza atmaması olarak gösteriliyor. AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, bu yatırımın engellenmesine ilişkin bakın neler söyledi?


Hani 1,5 yılda bitiriliyordu,

Zurnanın son deliği
18 Ağustos 2014 Pazartesi 16:05

Yerel seçim öncesi Şatafatlı temel atma törenleri yapılıp, Müteahhitle halkın önünde çabuk bitirme pazarlığı yapılırken , durum böyle değilmiydi,Niye insanların gözüne baka baka yalan söylüyorlar, Deseydin ya sağlık bakanı olarak ,belediye ile problem var çözemedik , çözünce bitirecezdiye , 1,5 yıllık sürenin 5 ayı gitti bak ,

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeter gari

osman
18 Ağustos 2014 Pazartesi 13:14

zabun şu gömleği bi çıkar gari.ramazan dan beri aynı gömlekle dolaşıyosun.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla