visitor analyticsvisitor analytics

YAYALARA ÇARPTI

YAYALARA ÇARPTI
22 Mart 2016 Salı 23:04

İstanbul Caddesinde sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi nedeniyle otomobil kaldırımda yürüyen anne ve oğluna çarptı. 9 yaşındaki çocuk otomobilin üzerinde 1 metre sürüklendi. Sonrasında ise bakın ortaya hangi görüntüler çıktı?

İstanbul Caddesinde sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi nedeniyle otomobil kaldırımda yürüyen anne ve oğluna çarptı. 9 yaşındaki çocuk otomobilin üzerinde 1 metre sürüklendi. Sonrasında ise bakın ortaya hangi görüntüler çıktı?


Olabailir

Dogan
25 Mart 2016 Cuma 19:13

Hwrkesin basina gelebilir isteyerek olmamistir

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

olur olur gider

bravo
24 Mart 2016 Perşembe 13:05

doğancı kardesim basarılarının devamını dılıyoruz.denilenlere kulak asma.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şahin doğan

Süleyman Çakır
24 Mart 2016 Perşembe 06:20

Şahin ve doğanlar trafikten men edilsin

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bela

Ali Bilir
24 Mart 2016 Perşembe 06:18

Allah belasını versin inşallah kendi annesine kendi kardeşine çarpar da o zaman anlar.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bela

Ali Bilir
24 Mart 2016 Perşembe 06:18

Allah belasını versin inşallah kendi annesine kendi kardeşine çarpar da o zaman anlar.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

polismi

trafik
23 Mart 2016 Çarşamba 22:40

Isparta da trafik polisimi var trafik polisinin işi radarla hız kontrolü yapıp ceza kesmek kaldırımlar araçlar tarafından işgal altında.egzozu açık arabalar motorlar cirit atıyor bu memlekette. kimsenin umurunda değil polis anons yapıyor sadece bu güne kadar bir yaptırım görmedim, herhalde bundan sonrada zor görürüz.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YETER

DUYARLI
23 Mart 2016 Çarşamba 11:40

SAYIN EMNIYET MUDURUMUZ PAZAR GÜNÜ EKIBİNİZ CALİŞDI AMA NEYAZIKJANDARMA BEKLEDI ARTIK YUNUZLAR CIKSIN COCUKLARIMIZIN CANI YANMASIN HELEZONU MODIFELI ARACLAR TRAFIKTEN KALDIRILSIN EKSOZLAR DEYIŞİK BOLGELER KONTUROL EDİLSİN

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçmiş olsun

AA
23 Mart 2016 Çarşamba 10:17

o anda çocuğun babası yanında olsaydı herhalde o öfkeyle sürücüyü yanlatırdı.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AVUKATI

VATANDAŞ
23 Mart 2016 Çarşamba 09:41

ADAM ÖLDÜRMEYE TEŞEBBÜSTEN YARGILANMALI BU DENSİZ İNSAN DEMEYE UTANIYORUM BÖYLELERİNE

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sözüm bomba32'ye

hacı
23 Mart 2016 Çarşamba 09:09

geçtiğimiz hafta sonu gençlerin pistteki yarışını haber yapmıştınız. bu haberinizde üstüne tuz biber oldu. Demek ki bu gençlerin vatandaşa zarar vermeden yarışabilecekleri pistte ihtiyaç var. Sorumlu ve Sosyal gazetecilik ilkeleri gereği, bence siz bu konuda öncülük yapıp pistin güvenlik tedbirlerinin alınması için gençlere abilik yapmanız gerek.

12 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

sıkıntı

fds
23 Mart 2016 Çarşamba 08:42

Bu kuş cinslerinde sürücülerinde gerçekden sıkıntı var.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

draftcılar

sengetli
23 Mart 2016 Çarşamba 08:34

sn.emniyet müdürüm.bu olaydan sonra artık bu tür araçlara olan denetimler daha sık ve cezalar kesinlikle caydırıcı olmalı ve bu tür araçlar derhal trafikten çekilmelidir.çarşıda bu tür araçların sesleri inanılmaz şekilde rahatsız edicidir.trafik polisi ekiplerinin bu araçlara sıkı denetim yapılmasını istiyoruz.hele birde eski sanayide görseniz.

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu araçlar trafikten men edilsin

esra öz
23 Mart 2016 Çarşamba 07:43

Bu kaçincı geçmis kamera görüntülerini izlerseniz. Bu tarzda çok görüntü ile karşılaşırsınız yaklaşık 1ay önce aynı yerde aynı model yeşil bir araç ben ve oğlüm karşıya geçmek üzereyken üzerimize sürdü ve çocuğumu ziraat bankası tarafına fırlattım. Hemen polisi arayıp ihbarda bulundum ama ne yazık ki bu serserilere birşey yapılamadığını görüyoruz. Haftasonları bu benzinliğin arkasında frift atmaya devam ediyorlar. Lütfen bu konunun üzerine gidin bir can gitmesin pisi pisine.

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeter artık

ahmet
23 Mart 2016 Çarşamba 07:42

bu arabalardan Isparta halkı bıktı böyle serseriler yollarda insanlara zarar veriyor ve vermeye devam ediyor bu ısparta böyle zibidilerle dolu orda o cocugun hayatına mal olsa nolcaktı kim ödücekti lütfen lütfen herkez haddini bilsin emliyet müdürlügü böyle saldırgan arac kulanan kişilere agır ceza verilmesini istiyoruz hem dışardaki halkı tehliye hemde kendini tehlikeye sokuyor mal kaybı ve can kaybı olabilir

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğancı

Ali Bilir
23 Mart 2016 Çarşamba 06:30

Bu zibidi soforu alacaksin evire çevire doveceksin aklı başına gelecek. Emniyet Mudurlugumuzu bu araçların trafikten men edilmesi için göreve çağırıyoruz.Bıktık artık bu araçlardan bu araçların eksoz sesinden

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

önemli olan şoförlük

hondacı
23 Mart 2016 Çarşamba 00:53

herkese hayırlı akşamlar. şu yorumlara bakıyorum çoğu kişi kuş grubu arabadan diyor.bu olayın arabayla alakası yokki. sorun şoförde.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sürücü

Dangalak
23 Mart 2016 Çarşamba 00:06

O kuşun tekerini bunu süren zibidiye monte etmek lazım.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kuş uçtu

Cik cik
23 Mart 2016 Çarşamba 00:03

Fakir edebiyatı yapan Kuşçu lara gelsin bu haber.parası yokmuş da o nedenle bunlara biniyorlar mış. Hadi ordan! Yanlayan yol teröristleri bunlar.

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne

bu
22 Mart 2016 Salı 23:58

ben vatandaş olarak günde 50 defa görüyorum bu tip kişileri polis nasıl görmez anlayamıyorum yazık değil mi kaldırımda yürüyen insanlara emniyetin bu tip kişilere gereken cezayı fazlasıyla vermesi lazım. cezalarımız çok çok az.. GEREĞİ YAPILMALI EN AĞIR CEZA VERİLMELİ..

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kadın da çocuğunu bırakıp kaçıyor adetaa...

yancı nın suçu tamam da !
22 Mart 2016 Salı 23:55

bu kuş cinslerinin trafikten men yada her görüldüğü yerde ceza kesilmesi sureti ile yıldırılıp ,faiş fiyata alım satım yapılması engellenmelidir.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla