visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 21:22

YAVUZ GÜVEN TAZELEDİ!

YAVUZ  GÜVEN TAZELEDİ!
04 Mayıs 2014 Pazar 23:18

Isparta Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi Olağan Genel Kurulunu yaptı.

Isparta Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi Olağan Genel Kurulunu yaptı. Yapılan genel kurulda mevcut başkan Mehmet Yavuz güven tazeledi.

Yapılan Genel Kurulda yönetim şu şekilde oluştu;

Mehmet Yavuz (Başkan)
Faruk Daşdöner
Abdullah Kanıcı
Mehmet Erdem
İsmail Özer

vatandaş
04 Mayıs 2014 Pazar 14:45

Bu işlerin tadı kaçmış durumda.bence sahiden kapalı gerçekçi seçim olsa bu yönetim gelmezdi.Bence belediye otoritesini koydu.Halk otobüsü yönetimi öncesi şeffaf olamadı.tahminimce Belediye kendisi otobüs alarak toplu taşıma tekeline son verirse şaşırmayalım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla