visitor analyticsvisitor analytics

YAŞI KÜÇÜK AMA ACISI BÜYÜK !

YAŞI KÜÇÜK AMA ACISI BÜYÜK !
02 Nisan 2015 Perşembe 22:35

Küçük Mustafa, yardım eli bekliyor

Isparta’da ikamet eden Mustafa Gökdoğan şu an da okuyor. Çok akıllı ve başarılı bir öğrenci olan Mustafa’nın, çok küçük yaşlarda yanlışlıkla içtiği bir asit yüzünden yemek borusu büzülmüş ve midesi çok zarar görmüş. Bu yüzden küçük Mustafa sadece midesinden direk olarak sıvı ve püre tarzında besinler alabiliyor.

Babası onu sağlığı için ve ilaçlarını alabilmesi için neredeyse 24 saat çalışıyor fakat bir gün Mustafa’nın midesindeki iltihap beynine de yansımış ve Mustafa beyninden de ameliyat olmuş, bu küçük yaşta acıların en büyüğünü yaşayan Mustafa’ya bir yardım eli gerekiyor çünkü babası artık ilaç masraflarına yetişemiyor.

Küçük Mustafa’nın normal olarak yemek yemesi için acil ameliyat olması gerekiyor. Ameliyat masrafı olan 6 bin TL’yi ise ailesi karşılayamıyor. Tüm Isparta halkının ve haberimizi okuyan herkesin Mustafa’ya yardım elini uzatmasını bekliyoruz.

Yardım etmek isteyen kişiler için Mustafa’nın babasının cep telefonu : 0 535 297 85 36

G

Damla
07 Nisan 2015 Salı 23:56

Isparta nüfusu birer tl katsa bile bu parayı geçer millet 1tl bile yeter

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

G

Damla
07 Nisan 2015 Salı 02:29

ParaszLigN gözü kör olsun

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HESAP NUMARASI?

GÖNÜLLÜ
03 Nisan 2015 Cuma 17:43

BAĞIŞ YAPMAK İÇİN HESAP NUMARASINI YAZARSANIZ HERKES KİŞİYİ ARAMADAN YA DA RAHATSIZ ETMEDEN BAĞIŞ YAPABİLİR. LÜTFEN BİR HESAP NUMARASI YAZIN HABER SAYFASINA.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hesap Numarası

İsimsiz
03 Nisan 2015 Cuma 00:35

Bir hesap numarası paylaşabilirseniz daha kolay ulaşılabilir.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

yardim amaçlı

muhammed çelik
02 Nisan 2015 Perşembe 22:55

Yavrumuz mustafanin acık adresini bi göndermeniz mümkünse eger 0530 943 87 33 nolu telefonanl sms atin lütfen

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

valiyi ve sağlık müdürünü duyarlı vatandaş olarak göreve davet ediyorum.

Ahmet YÜCEL
02 Nisan 2015 Perşembe 22:30

evet çok doğru yardım eli bekleniyor. burada yardım elini uzatacak başta vilayet makamı onun emirleri doğrultusunda sağlık müdürlüğüdür.esas olanda budur.tabiiki bunlar yapılırken şov yapılmamak kaydı ile

40 Beğendim
3 Beğenmedim