visitor analyticsvisitor analytics

YARIM EKMEK KAÇ LİRA OLDU?

YARIM EKMEK KAÇ LİRA OLDU?
09 Mayıs 2015 Cumartesi 23:47

Isparta Lokantacılar, Fırıncılar ve Kasaplar Odası esnafın yoğun talebi karşılık ekmek arası dönere zam yaptı.

Isparta'da yarım ekmek döner artık 3 liradan satılacak.

denetim

vatandaş
12 Mayıs 2015 Salı 13:55

Hangi dönercinin önünde terazi var birisi çıkıp demiyorniye içini az katıyorsun diye maliyeti nedir bu kadar zam olmaz bidaha yemessin olur biter..Kime satıyorlarsa satsınlar artık.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
11 Mayıs 2015 Pazartesi 00:08

Donerci arkadas surda 1 2 ay sonra dometezin marulun kilosu dusunce indirim yapcakmisiz ne sacma

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
11 Mayıs 2015 Pazartesi 00:07

Ne yazdigimi biliyorum beyfendi sizinde varmis galiba zayiflik turkce dersinde elmayla arabayi karsilastirmak gibi bi sey memur maasina yuzde 20 zam yapilsa nolur biliyomusn sen

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KEPAZELIK BUUUU

YAZIK YAHUUU
10 Mayıs 2015 Pazar 23:48

BELEDIYE NE DIYOR BU ISE TEMIZ DEGIL ONCE DENETIM YOK HER TARAF MIKROP YUVASI BEDAVA VERSEN NE YAZAR

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fasafisot

Fastırvost
10 Mayıs 2015 Pazar 21:19

Rekabet olsun Milletin karnı doysun.Yerlerine biraz daha az kiralı yerler bulsun..

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zam

Dönerci
10 Mayıs 2015 Pazar 17:40

birde şöyle hesap yapalım o zaman... Çok değil 6 ay önce tavuk göğsünün kilosu 6 tl iken şu an 7.50 tl, domates 1 tl iken şimdi 3 tl, marul 1.50 tl iken şu an 3-4 tl , tüpü kirayı eleman Parasını saymıyorum bile ve şimdi siz 0.50 kuruşluk zamma mı çok diyorsunuz?

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

nokta nokta nokta arkadaşım

Mustafa KEMAL
10 Mayıs 2015 Pazar 17:08

Ben ne yazmışım sen ne yorum yapmışsın. Zammı eleştirmişim. Türkçe dersinden zayıf mı? alıyordun okulda. :)

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
10 Mayıs 2015 Pazar 14:26

Memurla doneri mi karsilastiriyosunuz 2 milyardan asagi memur maasi yok ama hala askeri ucretle calisip onu bile alamayanlar var.dogru karar diyosunuz da ispartada dogru duzgun doner yapan kac yer var?insafffff!!!

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yüzde 20 zamlanmış

Mustafa KEMAL
10 Mayıs 2015 Pazar 10:27

Memurlara o kadar zam yapılmadı.50 Kr fazla olmuş.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyde

iyide
10 Mayıs 2015 Pazar 09:52

ben 6 tl dönere veresiye giderim lokantaya üstüne 2 tl daha eklerim 8 tl ye karnımı doyururum arkadaş kaybederse esnaf kaybeder daha az satış olur zam gelince çok mu kazanılıyor.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla