visitor analyticsvisitor analytics

YAPTIKLARI ASFALT DANSEDİYOR

YAPTIKLARI ASFALT DANSEDİYOR
26 Ağustos 2014 Salı 00:36

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, 'su kokuyor' diyen AK Parti kanadına , 'Karayolları'nın yaptığı asfalt çöktü' diyerek göndermede bulundu.

AK Parti kanadından  içme suyunun koktuğu şekilndeki eleştiriler ve  Darderesi ikinci barajının yapılması konusunda AK Parti İl Başkanı Osman Zabun'un 'Başkanın talepkar olması durumunda destek olunacağı' şeklindeki  açıklamalarına  Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın,  hükümetin sorumluluğundaki karayolu çalışmalarını göstererek yanıt verdi.  Yaptıkları asfaltın çöktüğünü, dans ettiğini belirten Başkan Günaydın, "Bize sorsalardı nasıl asfalt döküleceğini onlara gösterirdik" dedi.

başkan acemi

acemi
26 Ağustos 2014 Salı 22:33

yaa bırak saçmalamayı başkan yaa o yol neden öyle oynuyor diye sorsak daha açıklamasını yapamazsın çıkmış burda konuşuyorsun karayollarının Türkiye de yaptığı yolların güzelliğini en koyu muhalifler bile kabul etti ıspartaya yakış artık lütfen yaaa git sen bi lağım kokan suları çöz karayollarının yaptığı yollar sadece senin hayalin olur... :)))

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçekler

ülküdaş
26 Ağustos 2014 Salı 22:32

başkan sen en iyisi çok konuşma sonuçta yediğin hurmalar tırmalayacak gunun birinde bir yerini hepp masal anlatan dede gibisin iki atlet ikide don içeri girdiğinde benden sana hediye olsun kaç para verdin k**** otuz ikide yayınlanan programa sunucular agzının içine duseceklerdi nerdeyse

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ITKM

soruyorum
26 Ağustos 2014 Salı 19:52

BBAŞKAN bu ITKM'yi bir türlü açamadık. Ne diyorsunuz bu kkonuda müteahhite mi ceza keselim. Eski başkana mı ççamur atalım. Yoksa 6 senedir başkan olup bu kadar eekonomik kayba sebebiyet veren beceriksizi mi ssuçlayalım. NE YAPALIM ???

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalvaracaksınız

nankörler
26 Ağustos 2014 Salı 19:11

Isparta nın nankör yobaz insanları Size ne hizmet yapılsa yaranılmaz gün gelir devran döner akp bir gün düştüğünde hepiniz yalvaracaksınız çünkü siz menfaat insanısınız

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

su kokuyor da

bojuware 201
26 Ağustos 2014 Salı 12:37

Memlekette su kokuyor neden. Bu kadar pislik hırsızlık yalan talan yaşanan AKP RTE dünyasında sularda kokar tuz da kokar.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

KUSTAHLIĞI BIRAKIN...

SAVLI
26 Ağustos 2014 Salı 12:15

BU HABERİ YAPAN EDİTÖRE SADECE GÜLÜYORUM YANLI HABERCİLİĞİ BIRAKINDA BENZİN PARANIZI BEN VEREYİM BİR ZAHMET SAV YOLUNA BİR ÇIKINDA GÖRÜN REZALETİ ONA GÖRE HABER YAPIN VEKİLLERİNİZDEN İZİN ALAMIYORMUSUNUZ KARAYOLLARI İLE İLĞİLİ HABER YAPMAYA?????

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eğriye eğri, doğruya doğru

Isparta'lı
26 Ağustos 2014 Salı 10:06

Kim ne derse desin, dürüst olmak gerekirse başkan özellikle yol hususunda açık ara önde. Yıllarca bitirilemeyen bir çevre yolu, yaşanan yüzlerce kaza ve ölen onlarca İNSAN. Ak Partililerin vicdanlarına sorarak bu ayıbı biran önce düzeltmeleri gerekmektedir. Vekiller çalışan bürokratlarla uğraşacaklarına milletin sorunlarıyla uğraşsınlar. Halka hizmet etmelisin ki Hakk'ka hesabın kolay olsun.

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI

tuhaf benzetme
26 Ağustos 2014 Salı 08:54

senin döktüğün asfaltı iyi biliyoz. ilk yağmurda bırakın 2.3. yağmuru ilk yağmurda yamalı BOHÇA GİBİ OLUYO. GÜYA SEN 50 YILLIK ASFALT DÖKÜYOM DİYON,50 YILLIK ASFAlt döküyosan neden asfalt işcilerin hergün yollarda yama YAPIYO???

7 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

NICIN OY VERDIK?

Isparta
26 Ağustos 2014 Salı 01:30

IYAS YOLUNDA BIR SEL OLDU 90LI YILLARDA 4 KATLI BIR BINANIN ALT KATINA KAMYONLARCA KUM DOLDU ! YZG BELEDIYE BASKANI OLUNCA HEMEN O YOLA YAGMUR GIDERLERI YAPTI KAYI YOLUNUN GECTIGI BÖLÜMÜNE OLMASI LAZIM ; BIR DAHA BU YOLDA HIC ÖYLE BIR PROBLEM YASANMADI ! GECEN DÖNEM SIYASI RAKIBLERININ SALDIRILARI VE SÜREKLI HIZMET ETTIRMEK ISTEMEMELERI vb UGRASLARI VE KENDISININ CALISKANLIGI VE NEZAKETI DAHA ÖNCE AKP YE OY VERMEME NAZARAN SEMPATIMIZI KAZANDI VE BU DÖNEM KENDISINI DESTEKLEDIK !

14 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

karaağaç mahallesine inerken herkes kulaklarını çınlatıyo be

bu dedeyi biri sustursun
26 Ağustos 2014 Salı 01:10

döktüğün asfaltı da gördük. karaağaç mahallesine inerken yolu daralttın. döktüğün asflat çöktü tekrar tamir etin. hhala ne konuşuyon dede sen. hergün bu yoldan geçenler kulaklarını çınlatıyor. yaptıklarını mı unutoyon yyoksa bu sende bi hastalık mı?

8 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla