visitor analyticsvisitor analytics

YAPTIĞIM TESİS MEYVESİNİ VERMEYE BAŞLADI

YAPTIĞIM TESİS MEYVESİNİ VERMEYE BAŞLADI
06 Aralık 2016 Salı 21:56

YAPTIĞIM TESİS MEYVESİNİ VERMEYE BAŞLADI

Mustafa Şahin Sav Kasabasına altın yumurtlayan tavuk bıraktığını bunun kesilmeden devamlı değerlendirilmesi Sav Kasabası’na faydalı olacağını söyledi.

Şahin: ’’Davraz Su Fabrikası 2014 Ocak ayında Davraz Su markasıyla faaliyete başladı.Markası belediye adına tescillendi.Toplam inşaat ve makine ekipman maliyeti 1.200.000 TL’ye mal oldu. Bu bedelin 400.000 TL’si BAKA’dan HİBE alınarak yapıldı. Kalan 800.000 TL’si belediyeden ödendi.’’  dedi.

DAVRAZ SU FABRİKASI BU GÜN İHALEYLE 5 YILLIĞINA  KİRAYA VERİLDİ

Davraz Su fabrikası bu gün yıllık yaklaşık 300.000 TL bedelle kiraya verildi. Fabrika 5 yıllık kiralama sürecinin  3 yılında  maliyetini çıkaracak, kalan 2 yılı ve fabrika Sav Belediye’sine kar olarak kalacak.

İHALEYİ ALAN FİRMANIN YEREL OLMASINA AYRICA SEVİNDİM

Eski Başkan Mustafa Şahin: ''İhaleyi alan kişinin yerel olması beni ayrıca sevindirdi.Yerel marka olan Davraz Su’yun ihaleyi alan firma tarafından ulusal marka olması yönünde emin adımlarla ilerleyeceğine inancım tamdır. İhaleyi alan firma ile Davraz Su daha fazla kişilere ulaşacaktır.

Yaptığım diğer hizmetlerde zamanla halkımız tarafından takdir edilecektir inşallah. İhaleyi alan firmaya ve kasabamıza ihalenin hayırlı olmasını dilerim'' ifadelerini kullandı.

İflas eden tüccar misali

Ahmet YÜCEL
08 Aralık 2016 Perşembe 10:55

Mustafa Şahinin belediye başkanlığı dönemine bakıldığında zayıf ve vasıfsız ekibi olmasına rağmen kendinden öncekilerden daha aktif ve su fabrikası,harmanyeri-belediye arası bulvar ve çeşitli parklarda peyzaj çalışmaları ve ileri dönük projeleri açısından istikbal vaad ediyordu. ama kendisinin ve vasıfsız ekibinin yaptığı en büyük hata bırakılan eserlerin yanında yarım imam -yarım doktor örneklerinde olduğu gibi yaptıkları yarım işlerden dolayı başarılı bir döneminlerine rağmen kaybettiler.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı mı oldu acaba?

hayırlı mı oldu?
07 Aralık 2016 Çarşamba 10:02

ihaleyi alan firmayı bir açıklayın da hayırlı mı değil mi bilelim. sanki sıkıntı varmış diye duyuyoruz.

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ibrahim
06 Aralık 2016 Salı 23:39

Davraz mahallesinde oturuyorum. Davraz su dan damacana su istiyorum. İnanirmisiniz 3 saatte geliyor. Çok güzel bi yatırım yapmışsınız ama bayilik verdiğiniz insanlara biraz dikkat edin. Adınızı bu şekilde lekeliyorlar çünkü...

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ

Öğrenci,
06 Aralık 2016 Salı 22:50

Artık yeni alan Isparta firmasından Gazoz,soda pet şişe su üretmesini istiyoruz, bakkallardan alalım.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yatırım.

Mustafa çırak
06 Aralık 2016 Salı 22:41

Tebrikler sayın başkan. Kim aldıysa hayırlı olsun

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tüketici

Tüketici
06 Aralık 2016 Salı 22:31

Davraz su ile ilgili Hem eski başkanı hem yeni başkanı kutluyorum, Isparta lı yerel bir firmanın alması güzel olmuş, Tüketici olarak sevindim, yeni firmayada başarılar diliyorum...

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal

savlı
06 Aralık 2016 Salı 22:22

seçimlerden önce attılar tuttular.neymiş başkan boşa fabrika yapmış.neymiş borusu şöyleymiş. seçim bitti şahinin faydalarını gördüler.kızanların hepsi sus pus. şahinle tek tek helalleşin.adam sava resmen yumurtlayan tavuk bırakmış.

8 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla