visitor analyticsvisitor analytics

YANLIŞ AMELİYAT MI YAPILDI

YANLIŞ AMELİYAT MI YAPILDI
30 Ocak 2015 Cuma 12:11

ISPARTA Devlet Hastanesi Ortopedi Servisi'nde ameliyat olan bir çok hasta taburcu edildikten sonra tekrar rahatsızlanınca özel hastanelere başvurdu. Hasta yakınları ise yanlış ameliyat yapıldığını iddia ederek isyan etti.

Isparta'da oturan Fatma Çanlıoğlu, Devlet Hastanesi OrtopediServisi'nde geçtiğimiz Aralık ayında diz kapağından ameliyat oldu. İddiaya göreÇanlıoğlu'nun oğlu Servet Şan, annesinin ameliyatından sonra çok ciddisıkıntılar yaşadığını belirterek, özel bir hastaneye başvurdu. Şan, DevletHastanesi'ndeki ameliyatın ardından ise annesinin hemen bir gün sonra yer yokdiyerek taburcu edildiğini de belirterek yaptığı açıklamasında; "Dizkapağından ameliyat olan annemi hemen bir gün sonra taburcu ettiler. Ben hementaburcu olmaması gerektiğini biraz daha hastanede kontrol amaçlı kalmasınısöyledim. Ancak hastane yönetimi bize yer olmadığını söyleyerek taburcu etti. Annem1 ay sonra diz kapağından tekrar rahatsızlandı. Bizde özel hastaneye getirdik.Doktorlar burada yanlış ameliyat yapıldığını ve tekrar hastanın ameliyat olmasıgerektiğini söylediler. Devlet Hastanesi'nde annem gibi daha bir çok hasta aynıdurum ile karşı karşıya kalmıştır. Hastaların bir çoğu şimdi başka hastanelerdetekrar ameliyat olacaktır" dedi.










 

denetim şart

ünzile dalfidan
04 Şubat 2015 Çarşamba 21:48

Butun hastaneler denetlenmeli ama habersiz denetim olmali bir hasta yakini olarak gidilmeli ve hastalarin durumlarini yetkililer gozlemlemeli periyodik olarak insan hayati soz konusu cunki .avrupa da dogmus buyumus bir insan olarak ordaki hastane ortamlarini ve insan hayatina verilen degeri kiyaslamam mumkun degil buda gunumuz sartlarinda bu durumlari kendi ulkemizde yasamak cok uzucu.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mağduriyet ,hayal kırıklığı acı ve üzüntü

ünzile dalfidan
04 Şubat 2015 Çarşamba 21:25

Tüm kamuya ait hastanelerin a dan z ye kadar denetime ihtiyaci var ne yazikki .ben 3 aydir annemin basarisiz gecen ameliyatindan dolayi refaktçı olarak gözlemlerime dayanarak tüm hastalara ve asil önemli olan insan sağlığına verilen değersizliği bizzat yakından gördüm vede yaşadım.hastalarin hijenine dikkat edilmiyor,hasta psikolojisinden anlayan zaten yok,arti doktorlardan sormadan net ve acıklayici hiç bir bilgi alamiyorsun,saglikli giren insanlarin bile sagliksiz cikabileceği durumda malesef.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İHMAL

--
31 Ocak 2015 Cumartesi 18:23

Mağdurlar suç duyurusunda bulunsun o zaman. Ameliyat et sonra da yer yok diye bakma. Bu ne sorumsuzluk. Yönetici bunlarla ilgilensin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

??

AMELİYAT OLAN BİRİSİ
31 Ocak 2015 Cumartesi 04:51

BU OLAYI BUTUN DOKTORLARA MAL ETMEK YANLIŞ OLUR İYİSİDE VAR KÖTÜSÜ DE BU OLAYI YAŞAYANLARA GEÇMİŞ OLSUN BENDE AMELIYAT OLDUM DEVLETTE MEHMET ALİ BEYE ÇOK ŞÜKÜR İYİYM KENDİSİNE BURDANDA TEŞEKKÜR EDİYORUM. MALESEF TR DE KONTROL DENETLEME YOK VARSADA YALANDAN YAPILIOR O YUZDEN INSANLAR MAĞDUR EDİLİYOR. YETKILILERIN OZELLIKLE SAĞLIK KURUM VE KURULUSLARINDA DENETİMİ ARTIRIP HİZMET KALİTESİNİ ARTIRMALI

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aynı ameliyat

Muhammed ramazan bozoğlu
30 Ocak 2015 Cuma 23:13

Merhaba aynı ameliyatı ısparta devlet hastanesindeki dr g.d.d adlı (ismi yazmama sebebim devlete göre suçsuZ) yanlış yaptığını sdu ıspatladı duzeltıler ama zamanım bilirkişisi tarafından onay görmediği için soruşturma izni bile çıkmadı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

GERCEK

VATANDAŞ
30 Ocak 2015 Cuma 20:45

HASTANE DENEDİM LERI ZAYIF AVRUPADA İNSAN DEYERI BAMBAŞKA OLANLAR DOGRU DENETIM DİYE BİRŞEYYOK AYNI ŞEY YAKINIMIN BAŞINA GELDI YOGUN BAKİMLAR PİS VE YAZIK

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olması gereken

Sağlık
30 Ocak 2015 Cuma 20:30

Bu olayın hastane yönetimi ile bir alakası yok.Hastayı taburcu etme kararını hastayı yatıran doktor verir.Eğer hasta yakını yanlış bir ameliyat yapıldığını söylüyorsa doktor hakkında şikayette bulunmalı. İşte bundan sonra hastane yönetimi Doktor Hakkında gerekeni yapmalı

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

buy numaralar

bayatladı
30 Ocak 2015 Cuma 18:00

birisi birşey olmadı diye kamu hastanelerine bodoslama paralel orijinli dalışlar yapmayınız lütfen. Hala genel sekreter olma ümidi devam edenler var galiba ama ısrar devam ederse bu durum hala şeytani hesapları planları olanların yaklaşan seçimlerle beraber hesaplarının planlarının erkenden altüst olmasına neden olur

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne diyem

ali
30 Ocak 2015 Cuma 16:55

zaten devlet hastanesi iyi bir doktor yokki hep çalaka bilgisiz beçeriksiz acemi kasaplar var doğra yollaaaaaaaaaaaaaaaaaa

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başhekim Hüseyin Bey e teşekkür ederiz

Servet Şan
30 Ocak 2015 Cuma 13:02

Bu tatsız olay karşısında yeni bilgisi olan Başhekim Hüseyin bey bana ulaşarak konu üzerinde araştırma yapılacak, Üzgünüm dedi.Konu üzerindeki hassasiyetini samimi bir şekilde dile getirdi.Teşekkür ederiz

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

rica ya yerimiz yok cevabı

Servet Şan
30 Ocak 2015 Cuma 12:53

Olay ameliyattan yaklaşık bir ay sonra bu olay oldu. Dr Mevlüt doru ya telefonla ulaştım.Yolda olduğumu söyledim ama yer olmadığını söyleyerek taburcu etti.Annem hastahane kapısından hayırsever vatandaşlar tarafından evine ****ürüldü.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla