visitor analyticsvisitor analytics

YALVAÇ’IN KIZI DESTEK TURUNDA

Yalvaç’ın kızı destek turunda
09 Mayıs 2015 Cumartesi 00:01

AK Parti 4 sıra milletvekili aday Ayşe Usta memleketi Yalvaç’ta hemşehrileri ile buluştu. Aslen Hüyüklülü olan Usta ‘Kızınıza sahip çıkacağınıza inancım sonsuz’ dedi

AK Parti Milletvekili adaylarından Ayşe Usta dün memleketi  Yalvaç’a gelerek hemşehrilerinden seçimde destek ve dua istedi. Yalvaç’ın Hüyüklü beldesinde dünyaya gelen ve Yalvaç’tan hiç kopmadığını ifade eden AyşeUsta, ‘burası benim baba ocağım. Yalvaçlı olmaktan her zaman gurur duydum bugünyeni Türkiye’nin mimarı olan AK Parti’de milletvekili adayı olarak bulunmaktanayrıca gurur duyuyorum. 7 Haziran seçimlerine Isparta’da 4 Türkiye’de 400 milletvekili sloganı ile hazırlanıyoruz. Bunu da sizlerin desteği ve duası ile başaracağımıza inancım sonsuz’ dedi.

 

                Öğlesaatlerinde Yalvaç’a gelen AK Parti Milletvekili adayı Ayşe Usta ilk olarakpartisinin ilçe teşkilatını ziyaret etti. Daha sonra İlçe Başkanı AhmetSektioğlu, İl Genel Meclisi üyeleri Hakan Yurttadur ve İrfan Korkmaz, eski ilçebaşkanı Osman Çiftçi, Kadın Kolları Başkanı Meral Akça ve yönetim kuruluüyeleri ile birlikte esnaf ziyaretine çıktı.

 

               Özellikle kadın seçmenler tarafından ilgi ile karşılanan Ayşe Usta,‘Isparta’nın tek bayan adayı benim. Hem bu yönümle hem de Yalvaçlı bir bacınız olarak sizlerden destek istiyorum. Sadece destek değil dualarınızı daistiyorum’ sözleri ile destek istedi.

 

               Hastane Caddesi ile başlayan esnaf ziyaretinde gün boyu işyerlerini dolaşan ve herkes ile el  yalavaç devlet hastenesni gezen personelle fotoğraf çekilen  yalvaç skm açlışına katılan el sıkışan Ayşe Usta seçimlere kadar Isparta’da çalmadık kapı sıkılmadık el bırakmayacaklarını ifade etti





NE CALISMASI , KIM ICIN?

SECMEN
11 Mayıs 2015 Pazartesi 12:25

SECIMLERDE KENDI CIKARLARI ICIN OY TOPLAMAK ÜZRE KAPI KAPI KÖY KÖY GEZIP DOLASMAK NE GIBI BIR CALISMAYA GIRIYOR VE NE ÜRETIYORLAR ANLAYABILMIS DEGILIM! ZATEN ONLARDA SECILDIKTEN SONRA BIR ANKARAYA GITTILERMI 5 SENE DAHA UNUTALIM BIZ BUNLARI! ANCAK BAYRAMDAN BAYRAMA GEZMEYE GELIRLER! GERCI BU BAYANIN SECILMESI BILE HAYALYA!

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

akar
09 Mayıs 2015 Cumartesi 15:13

bu aday kıyafet ikilemini çözememiş hala.p kıyafetle pantolan ne alaka.sonuç olarak bizimle değilsin

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnşallah vekilimiz olacak

Ata Ayman
09 Mayıs 2015 Cumartesi 12:29

İnşallah Allahın izniyle Ayşe hanımı meclise göndereceğiz

3 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayran kaldık

Yalvaçlı
09 Mayıs 2015 Cumartesi 10:31

Çok çalışkan bir bayan hayran kaldık.

3 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maşşallah kırkbinkere

Ak Ispartalı
09 Mayıs 2015 Cumartesi 01:29

Sayın vekilim Ayşe usta ve diğer sayın vekillerim halkın duasını istemişler. Diğer partiler öyle değil. onlar dua yerine oy istiyor. Fark burada. Akparti yapar

2 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISLAMCILIK BASKA! ISLAM BASKA!

vatandas
09 Mayıs 2015 Cumartesi 00:47

BASÖRTÜSÜ TAKINCA IS BITIYORMU? NAMAHREMLE EL ELE TOKALASMAK HARAM DEGILMI BACIM!

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal olsun

Seyit Sami
09 Mayıs 2015 Cumartesi 00:13

Ayşe hanımı tanıdık .Allah razı olsun çok hayırsever bi insan .Gördüğümüz kadarıyla'da Chp sinden Mhp sinden kendi partisinden olan adaylardan daha ADAM daha dürüst.İnşallah bunca luzumsuz adamdan ziyade kendisini mecliste görürüz.

3 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla