visitor analyticsvisitor analytics

YALVAÇ ZAFERİ!

YALVAÇ ZAFERİ!
30 Mart 2015 Pazartesi 13:00

CHP'nin sessiz ve sakin ama en güçlü aday adayı olan İrfan Bakır, ön seçimde resmi olmayan sonuçlara göre ilk sıraya yerleşti. Merkez ilçede İsa Önder Dinçtürk'ün ardından en yüksek oyu alan Bakır, kırsal kesimden ve en çok Yalvaç ve Gelendost'tan gelen oylarla zaferini ilan etti.

2011 yılında CHP'den 2. sıra Milletvekili Adayı olan İrfan Bakır'a, CHP'li üyeler hakkını geri verdi. Vali Ali Haydar Öner'in birinci sıradan milletvekili seçilmesiyle meclise gidemeyen İrfan Bakır'a bu kez CHPli üyeler meclis yolunu araladı. Bakır'a en büyük destek ise memleketi olan Yalvaç'tan geldi. Merkez ilçedede rekor oy alan Bakır'ın zaferini Yalvaç ve Gelendost ilan etti. 

 

üuye

üye
31 Mart 2015 Salı 08:32

akp denen parti üyelerine bile güvenmiyor ve temayül yoklaması deniln oylamaları kayıp adayları rte mit belirliuyor böyle rezillik olamaz millet millet diyen rte millete güvenmiyor kaçak saraylı

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçek demokrasi

emekli öğrt CHP'li
30 Mart 2015 Pazartesi 22:40

Eyy AKP'li kardeşler,temayül yoklaması diye size oy kullandırıp oyları sayım için Ankara'ya gönderen parti yöneticilerinin sizin iradenizi hiçe sayıp istedikleri kişileri vekil yapacaklar.Kendilerine biat etsin diye.Bunu kabul ediyor musunuz?Yoksa CHP gibi ön seçim yaparak hakkaniyetten,adaletten yana mı olacaksınız,saygılar.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HABER 32 MESAJIMI YAYINLAMIYOR

DEMOKRASİ KAZANDI
30 Mart 2015 Pazartesi 15:46

ISPARTA'DA TÜM PARTİLERİMİZ ÖN SEÇİM YAPSIN MHP, AKP, CHP KİM KAZANIRSA KAZANSIN SONUÇTA DEMOKRASİ VE ISPARTALI KAZANIR. KONTENJAN ADAYLARIN DIŞARIDAN GETİRİLEREK ISPARTALI'NIN ÖNÜNE KONULMASI VE SEÇTİRİLMESİ İLE MALESEF SEÇİMİ TÜM ISPARTALI KAYBETMİŞ OLUR.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

MHP

osman teke
30 Mart 2015 Pazartesi 15:13

Darısı MHP nin başına.Bu kez MHP ön seçim yapsaydı taban en güçlü dört adayı sıralardı.Ama nerdeeee....

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Artık

Vatandaş
30 Mart 2015 Pazartesi 14:22

Akpartininde ön sıralara bir yalvaçlı koyması şart oldu.Yoksa bir vekille kalırlar.

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla