visitor analyticsvisitor analytics

YALÇIN SERT KONUŞTU KİMSE DIŞARDAN....

YALÇIN SERT KONUŞTU KİMSE DIŞARDAN....
03 Kasım 2015 Salı 10:50

İSA YALÇIN SERT KONUŞTU KİMSE DIŞARDAN....

MHP İl Başkanı İsa Yalçın Basın Kulübü'ne telefon ile bağlandı. Parti ile ilgili eleştirilere sert bir şekilde cevap veren İsa Yalçın, "MHP’ye kimse dışarıdan müdahale edemez. MHP, kendi görüşlerini ifade eder. İçerisindeki olacak olayları partisinin tüzüğü ve MHP’nin sevdalısı ülkücüler buna karar verirler" diye konuştu.

 

İsa yalçın: "Partinin durumu ile ilgili bir değerlendirme yapmayı henüz çok uygun bulmuyorum. Özellikle sorulan sorulara ve programa bağlanan Şakir Bey’e baktığımızda Isparta’da bile nasıl bir güruhla bir mücadele içerisine girildiği bu algı operasyonunda tarafsız gibi görünen taraf olduğu söyleniyor. Biz Isparta’da işsizlik arttı diyoruz, Isparta’da herhangi bir hizmet yapılmadı diyoruz Isparta sıkıntılar var diyoruz. Bunun karşılığında sorumluluk hissedenler acaban neden yapılmadı niye yapılmadığı konusunda görüş bildirilmesi gerekirken şimdi istikrar var hizmet var gibi propagandaya devam ediliyor. Biz mücadeleye sandıktan aldığımız oy oranında değil bu millete sorumluluğumuz gereği kaç oy alırsa alsın devam edeceğiz.MHP’ye kimse dışarıdan müdahale edemez. MHP, kendi görüşlerini ifade eder.İçerisindeki olacak olayları partisinin tüzüğü ve MHP’nin sevdalısı ülkücüler buna karar verirler."

hepiniz gidin

kapakcı
04 Kasım 2015 Çarşamba 09:30

İSA BAŞKAN SENDE,BAHÇELİDE SİZDEN NE KADAR VARSA HEPİNİZDE GİDİN BU PARTİDEN,MHP Yİ ÜLKÜCÜLERE BIRAKIN.DAVA TÜRK-İSLAM DAVASIYDI DİMİ AMA SİZ İSLAMDAN BİHABERSİNİZ VE BAŞBUĞDAN SONRA DÖNÜŞTÜRDÜKLERİNİZ.ÖNCE CAMİNİN YOLUNU ÖĞRENİN MECLİSE BİZ SİZİ UÇARAK SOKARDIK.VE ARTIK 20 MİLYONA YAKIN KÜRT VATANDAŞIDA YOK SAYMAYALIM YANİ DAVADA KÖKLÜ BİR DEĞİŞİME İHTİYAÇ VAR

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

merkez

Isparta
03 Kasım 2015 Salı 19:19

Mhp merkez yönetimi ni çoğu sokaktaki insan bile tanımıyor.komşusu tanımıyor. İÇKİ či sarhoş adamları atacaksınız aksama kadar rakı kadehleri paylaşıp mhpleyim diyenler var devlet Bahçeli derhal istifa etmeli.

31 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

merkez

Isparta
03 Kasım 2015 Salı 19:12

Mhp yönetimyedeki çoğu Isparta halkı tanımıyor bile.Araniz da kendi ni bilmeyen kişiler dahi var

14 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Feto=PKK,

nİYAZİ
03 Kasım 2015 Salı 15:53

Sözde Gülen gurubuna mensup akılsızların yorumlarına bir bakın? Hoca dedikleri mason ve İsrail uşağına hala biat ediyorlar. Peygamber efendimizden bile önemli göstermeye çalıştıkları ajan a inanıp insanımıza sırt çeviriyorlar. Kökünüz kurutulana kadar mücadelemiz devam edecek haberiniz olsun. Ha PKK ha siz.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

yezitler
03 Kasım 2015 Salı 14:27

İSA YALÇIN. Şuda bir konu. BAHÇELİ yüce divana gidicek adamı kurtardı desek. Meclis bşk. AKP li olmasaydı bu seçim olmayacaktı. CHP MHP azınlık hük. kursaydı dış destekli. HDP gensoru verseydi 17 25 yolsuzluklarına. RTE 4 bakan yüce divana gitseydi. Bu hükümet 1 yıl sonra kahraman olarak seçime gitseydiler. Bugün bunlar yaşanmazdı. SİZİN SEÇMENİNİZ OLAN 4 milyon gezginlerinde KARAKTERİ hırsıza yanaşcak boyutta ise KAPINIZA KİLİTİ VURUN. onlar bilsinki HDP den AKP ye gelenlerle birlikteler artık

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ama siz akıl veriyordunuz.

Sengetli
03 Kasım 2015 Salı 14:16

İyi de 7 Haziran seçimlerinden sonra Ak Partinin kiminle koalisyon kurmasının uygun olacağına dair akıl veriyordunuz. elinizi taşın altına ****ktan korktunuz.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Karar verildi. Yaz kızım, Hüküm:...

Ülkcüler
03 Kasım 2015 Salı 11:36

Devlet BAHÇELİ' nin ve İsa YALÇIN' ın istifa etmesine, memlekete verdikleri zararların yasal faizleriyle birlikte tahsiline, ömür boyu siyasetten ve memleket görevlerinden mahrumiyetine, kalan ömürlerinde yaptıklarına pişman edilmelerine oy birliğiyle karar verildi.

49 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

TİTRE VE KENDİNE GEL...

Ülkücü
03 Kasım 2015 Salı 11:19

sayın başkan çooook haklısın artık MHP ye gerçek ülkücüler müdahale etmeli.

34 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla